https://www.link-assistant.com/news/eat-signals-to-display-on-your-website.html

تخصص، اقتدار و اعتماد (E-A-T) اغلب به عنوان چیز بزرگ بعدی در الگوریتم گوگل صحبت می شود، راهی برای گوگل برای تعیین معتبر بودن یک وب سایت. ما تا حدی تلاش کرده‌ایم تا بفهمیم که آیا واقعاً چنین است یا خیر و می‌توانید همه چیز را در مقاله قبلی ما در E-A-T بخوانید.

 

امروز، اگر فکر می‌کنید گوگل از معیارهای E-A-T در الگوریتم خود استفاده می‌کند، یا اگر می‌خواهید در صورت استفاده در آینده، وب‌سایت خود را در آینده حفظ کنید، ترجیح می‌دهیم در مورد اینکه چه کاری می‌توانید انجام دهید. در اینجا هشت سیگنال E-A-T وجود دارد که می توانید به وب سایت خود اضافه کنید:

1. بیوگرافی نویسنده
یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای اعتبار بخشیدن به محتوای خود، نوشتن آن توسط یک متخصص است. یا حداقل کسی که به نظر متخصص است. به همین دلیل است که توصیه می‌شود به جای نوشتن محتوا توسط یک برند یا یکی از کارکنان، نویسندگان خود را افشا کنید.
 
در حال حاضر، بهترین روش برای افشای نویسندگان محتوا این است که آنها را در صفحه مقاله ذکر کنید:
 
 
نویسنده در صفحه مقاله بیان شده است
و سپس نام نویسنده را به صفحه بیوگرافی نویسنده اختصاصی در جای دیگری در وب سایت خود پیوند دهید:
 
 
صفحه پروفایل نویسنده اختصاصی
صفحه نویسنده جایی است که به نام آن اهمیت می دهید، بنابراین هرچه اطلاعات بیشتری را درج کنید بهتر است. در حال حاضر در جامعه سئو مرسوم است که این صفحات را به عنوان ریز سایت ها از جمله رسانه ها و لینک های مختلف در نظر بگیرند. موارد متداول در بیوگرافی نویسنده عبارتند از:
 
عکس
نام
عنوان شغلی
شرح
پروفایل های رسانه های اجتماعی
تجربه (سالها در زمینه، آثار منتشر شده، پروژه ها و ...)
سایر مقالات منتشر شده در سایت شما
لینک تری
اگر می‌خواهید یک قدم فراتر بروید، می‌توانید اطلاعات نویسنده را با داده‌های ساختاریافته تقویت کنید، فقط برای اینکه مطمئن شوید که Google می‌تواند اطلاعات نویسنده را به درستی پیدا و شناسایی کند. در این مورد، دو نوع داده ساختار یافته وجود دارد: طرح واره مقاله و طرح واره شخص.
 
طرح مقاله در صفحه مقاله برای برجسته کردن نام نویسنده و همچنین برخی جزئیات دیگر در مورد مقاله استفاده می شود. می توانید آن را به صورت دستی، با یک افزونه یا با کمک راهنمای نشانه گذاری داده های ساخت یافته Google به صفحات مقاله خود اضافه کنید. با استفاده از Markup Helper به عنوان مثال، باید نوع طرحواره را انتخاب کرده و یک URL ارسال کنید:
 
 
طرح مقاله را انتخاب کنید و URL خود را اضافه کنید
و سپس به صفحه رندر شده هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید داده‌های مختلف را برجسته کرده و از یک منوی کشویی انتخاب کنید:
 
 
نویسنده مقاله را تگ کنید
پس از اتمام تگ کردن، می توانید قطعه HTML نشانه گذاری را از Helper کپی کرده و آن را به صفحه وب سایت خود اضافه کنید.
 
اکنون، برای صفحه بیوگرافی نویسنده، طرحواره شخص را داریم که امکان برچسب گذاری انواع جزئیات شخصی را فراهم می کند. اساساً، همه چیزهایی که در بالا فهرست کردیم: عکس‌ها، توضیحات، پیوندها و غیره. به ویژگی sameAs توجه ویژه داشته باشید — می‌توانید از آن برای برچسب‌گذاری پیوندها به سایر نمایه‌های نویسنده خود استفاده کنید، که به Google کمک می‌کند نویسنده شما را به عنوان یک موجودیت معرفی کند.
 
در حال حاضر هیچ طرح شخصی در Markup Helper موجود نیست، بنابراین فقط می توان آن را به صورت دستی یا با افزونه Schema اختصاصی اضافه کرد. اگر وب سایت شما بر روی وردپرس یا هر پلتفرم CMS دیگری ساخته شده است، مطمئناً تعداد زیادی افزونه وجود دارد که با یک کلیک یک دکمه نشانه گذاری را انجام می دهند.
 
2. تاریخ مقاله
گوگل بارها ادعا کرده است که تاریخ مقاله و به طور کلی تازگی مقاله فاکتورهای رتبه بندی نیستند. آزمایش های متعددی در جامعه سئو انجام شده است که سعی در اثبات یا رد این ادعاها با تغییر تاریخ همه مقالات در یک وب سایت یا حذف کامل تاریخ ها داشته است. تا کنون، نمی توانم بگویم که یک استراتژی واحد وجود دارد که برای همه بهترین کار را دارد.
 
چیزی که می دانیم این است که تاریخ مقاله برای ورود به Google News مهم در نظر گرفته می شود و در بخش شفافیت خط مشی های Google News فهرست شده است:
 
 
برای شرکت در Google News تاریخ باید درج شود
ما به طور قطع نمی دانیم که آیا این شامل مقالات غیر خبری می شود یا نه، اما واضح است که Google معتقد است تاریخ ها به طور کلی به اعتبار محتوای شما کمک می کنند. و به منظور شفافیت کامل، بهتر است هم تاریخ انتشار مقاله و هم تاریخ آخرین به‌روزرسانی مقاله را درج کنید.
 
همانند نویسنده، می توانید از طرح مقاله برای برجسته کردن تاریخ انتشار استفاده کنید.
 
3. مراجع
جامعه سئو بر روی کسب اعتبار از طریق بک لینک متمرکز شده است - پیوند دادن صفحات دیگر به صفحه شما. اما، در واقع می‌توانید با پیوند دادن خود به سایر منابع اطلاعاتی معتبر در حوزه کاری خود، مقداری قدرت به دست آورید.
 
صاحبان وب‌سایت‌ها اغلب در پیوند دادن به وب‌سایت‌های دیگر مردد هستند، زیرا از از دست دادن ترافیک و هدر رفتن آب پیوند می‌ترسند. من می گویم که تا زمانی که به غیر رقبا پیوند می دهید و شاید حتی اهمیت چنین پیوندهایی را با راه اندازی آنها به شیوه ای خسته کننده که باعث تشویق کلیک نمی شود، کم اهمیت جلوه دهید، نگرانی بزرگی نیست. و، به خصوص اگر شما یک سایت جدید هستید، مزایای مرتبط شدن با سایر سایت های معتبر بسیار بیشتر از خطرات ریختن کمی آب پیوند است.
 
برخی از راه هایی که می توانید ارجاعات را در صفحات خود بگنجانید با ارائه موارد زیر است:
 
اعتبار تصویر
به نقل از کارشناسان صنعت
پیوندها به درستی در متن لنگر انداخته شده اند
بلوک های مرجع اختصاصی در انتهای صفحه
بلوک های مرجع به ویژه در مقالات معمولی مورد استفاده قرار نمی گیرند. این اتلاف است زیرا آنها تمام معیارهای یک دستگاه سئوی عالی را برآورده می‌کنند - این بخش به وضوح به نفع Google عنوان شده است، هر منبع به درستی توضیح داده شده است، و کل موضوع برای خوانندگان واقعی برای کلیک کردن بر روی هر چیزی خسته‌کننده به نظر می‌رسد:
 
 
4. صفحات سیاست
بارها و بارها در چندین سند Google تکرار می‌شود که داشتن صفحه‌های خط‌مشی و خدمات مشتری به راحتی قابل دسترسی است تا اعتبار و کاربرپسندی وب‌سایت شما را افزایش دهد. به ویژه به ارزیاب های کیفیت دستور داده می شود که به دنبال این صفحات بگردند تا قابل اعتماد بودن وب سایت را ایجاد کنند.
 
برای این منظور، توصیه می‌کنیم صفحات اختصاصی را برای انواع خط‌مشی‌های مرتبط با وب‌سایت خود ایجاد کنید و سپس از پاورقی وب‌سایت خود به آنها پیوند دهید:
 
 
خط‌مشی‌های مختلف وب‌سایت که در بخش فوتر ذکر شده‌اند
همانطور که از مثال بالا می بینید، محدودیتی برای تعداد سیاست هایی که می توانید داشته باشید وجود ندارد، به خصوص اگر چندین تبلیغ و برنامه های حفظ مشتری را اجرا می کنید.
 
5. جزئیات کسب و کار
مشابه نکته قبلی، یکی دیگر از سیگنال های شفافیت، افشای اطلاعات مربوط به خود شرکت است. هنگامی که شما کالا، خدمات، مشاوره یا حتی فقط اطلاعات ارائه می دهید، کاربران دوست دارند ببینند چه کسی پشت وب سایت است. شفاف بودن در مورد مالکیت وب سایت یک سیگنال قوی E-A-T است. در عملی‌ترین مفهوم، کار می‌کند، زیرا کسی وجود دارد که در صورت بروز مشکل، پاسخگو باشد.
 
برخی از صفحاتی که می توانند به شما در ایجاد حس شفافیت کمک کنند عبارتند از:
 
درباره (چشم انداز، ماموریت، تاریخچه، مزیت های رقابتی)
گروه را ملاقات کن
دفتر ما
جزئیات تماس
این چهار صفحه تصویری از شرکت شما از زوایای مختلف نشان می‌دهند: این کاری است که ما انجام می‌دهیم، چه کسی هستیم، کجا کار می‌کنیم، و اینگونه است که می‌توانید با ما در تماس باشید. این شما را ملموس می کند و به افرادی که از وب سایت شما استفاده می کنند، احساس امنیت می دهد.
 
و اگر می‌خواهید Google تلاش شما برای شفاف‌سازی را تشخیص دهد، می‌توانید دوباره از داده‌های ساختاریافته برای برچسب‌گذاری جزئیات کسب‌وکار افشا شده در وب‌سایت خود استفاده کنید. ابزارها همه یکسان هستند: برخی از پلتفرم های CMS جزئیات کسب و کار شما را به صورت خودکار برچسب گذاری می کنند یا می توانید از یک افزونه استفاده کنید، در غیر این صورت می توانید برچسب ها را به صورت دستی یا با استفاده از راهنمای نشانه گذاری اضافه کنید:
 
 
طرح تجاری را انتخاب کنید و URL خود را وارد کنید
Local Business را به عنوان نوع نشانه گذاری انتخاب کنید و URL خود را وارد کنید. هنگامی که ابزار صفحه شما را رندر کرد، جزئیات مختلف کسب و کار را برجسته کنید و به ابزار بگویید که آنها چیست:
 
 
تمام جزئیات کسب و کار موجود را تگ کنید
پس از اتمام تگ کردن، نشانه گذاری را از ابزار و در قسمت سر صفحه خود کپی کنید.
 
6. محتوای تولید شده توسط کاربر
داشتن محتوای تولید شده توسط کاربر در وب سایت شما یک راه عالی برای نشان دادن اینکه وب سایت شما کاربران واقعی را جذب می کند و آنها را به اندازه کافی درگیر می کند تا نظرات و نظرات خود را بنویسند. بنابراین ممکن است از نظر E-A-T ارزشش را داشته باشد که به بازدیدکنندگان اجازه دهید نظرات، نظرات، سوالات و انواع دیگر محتوای تولید شده توسط کاربر را در وب سایت شما بگذارند.
 
از طرف دیگر، محتوای تولید شده توسط کاربر دروازه ای برای هرزنامه است و گوگل ممکن است در واقع وب سایت شما را به دلیل یک بخش نظر بدون نگهداشت جریمه کند. مطمئن شوید که اقداماتی را برای مقابله با هرزنامه در وب سایت خود انجام داده اید، مانند نیاز به ورود به سیستم یا نوعی تأیید. حداقل، می‌توانید محتوای کاربر را مرور کنید که به دنبال نظرات تولید شده خودکار، نظرات حاوی پیوند، نظرات غیر مفید و نظرات مخرب است که ممکن است اطلاعات حساس را منتشر کند یا سایر کاربران را آزار دهد.
 
7. HTTPS
HTTPS یکی از آن سیگنال‌هایی است که لازم نیست درباره آن حدس بزنیم – همانطور که اغلب در بخش‌های مختلف اسناد Google از جمله دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت ذکر شده است، قطعاً برای Google مهم است. اخیراً، HTTPS به‌عنوان یکی از عوامل تجربه صفحه، همراه با Core Web Vitals، سازگاری با تلفن همراه و موارد بینابینی نشان داده شده است:
 
 
HTTPS بخشی از معیارهای تجربه صفحه است
اگر هنوز HTTPS را در وب‌سایت خود فعال نکرده‌اید، با ارائه‌دهنده میزبان خود مشورت کنید – اکثر آنها یک SSL رایگان در دسترس دارند، اگرچه فعال کردن آن ممکن است گاهی اوقات مشکل باشد. در غیر این صورت، می‌توانید یک گواهی رایگان SSL را نیز از Let’s Encrypt دریافت کنید، اگرچه باید هر شش ماه یکبار به‌روزرسانی شود.
 
8. سیگنال های خارجی
این یک تقلب است زیرا سیگنال های خارجی به خودی خود به وب سایت شما اضافه نمی شوند. اما سیگنال های خارجی هنوز برای نمایه کلی E-A-T شما مهم هستند و در اینجا دو مورد از آنها وجود دارد که می توانید آنها را تنظیم کنید.
 
پروفایل بک لینک
کیفیت و اندازه پروفایل بک لینک شما تنها سیگنال های E-A-T است که گوگل می تواند به صورت الگوریتمی اندازه گیری کند. در حالی که افزایش اندازه پروفایل بک لینک شما یک تعهد بسیار طولانی مدت است، کیفیت را می توان نسبتاً سریع بهبود بخشید.
 
یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که نمایه بک لینک موجود خود را برای بک لینک هایی که از صفحات یا وب سایت های اسپم می آیند بررسی کنید. اگر از SEO SpyGlass استفاده می کنید، می توانید به تب Penalty Risk رفته و لیست را از بالاترین خطر جریمه به کمترین خطر جریمه مرتب کنید:
 
 
خطر جریمه هر دامنه پیوند دهنده را بیابید
اگر لینکی از وب سایت های هرزنامه دارید، می توانید با مدیران این وب سایت ها تماس بگیرید تا آنها را حذف کنند یا می توانید آنها را به فایل Disavow اضافه کنید، سپس فایل را دانلود کرده و به ابزار Disavow Google ارسال کنید. ابزار Disavow راه شما برای درخواست از گوگل برای نادیده گرفتن این بک لینک ها است.
 
 
 
 
 
اگر به دنبال افزایش پروفایل بک لینک خود هستید، بهترین راه برای شروع این است که شکاف بک لینک بین خود و رقبای خود را کاهش دهید. برای کسانی از شما که از SEO SpyGlass استفاده می کنید، می توانید به قسمت مقایسه دامنه > تقاطع پیوند بروید و تعدادی از رقبای مستقیم خود را وارد کنید. این ابزار پروفایل های بک لینک شما را مقایسه می کند و به وب سایت هایی می رسد که به رقبای شما لینک می دهند، اما هنوز به شما لینک نمی دهند:
 
 
شکاف بک لینک بین خود و رقبایتان را پیدا کنید
آن دسته از وب سایت هایی که به دو یا چند نفر از رقبای شما لینک می دهند، بهترین گزینه برای ایجاد لینک هستند. چنین وب سایت هایی احتمالاً در بازار شما فعالیت می کنند و به وضوح برای مشارکت های بک لینک باز هستند.
 
فهرست GMB
Google برای کسب‌وکار من اکنون فهرست راهنمای کسب‌وکار نهایی و مکانی کلیدی است که می‌توانید برای آشنایی با یک کسب‌وکار محلی به آن بروید. کیفیت نمایه GMB شما، یعنی کامل بودن اطلاعات، تعداد بررسی‌ها و میانگین رتبه‌بندی در رتبه‌بندی در نقشه‌های Google و همچنین در سایر سطوح Google لحاظ می‌شود.
 
 
لیست های برتر GMB بیشترین بررسی ها/بهترین رتبه ها را دارند
نمایه GMB شما همچنین یکی از مکان‌هایی است که ارزیابی‌کنندگان کیفیت هنگام ارزیابی وضعیت E-A-T شما را بررسی می‌کنند. بنابراین، حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که نمایه خود را به طور کامل پر کنید: توضیحات، لوگو، تصاویر با کیفیت بالا، پیوندها، محصولات، و غیره - وقتی وارد ادمین GMB خود شوید، گوگل در واقع به شما نکاتی را در مورد موارد گم شده ارائه می دهد. پانل. یک گام بیشتر، کار با بازبین‌ها خواهد بود - به نظرات مثبت پاسخ دهید، سعی کنید مشکل بازبین‌های منفی را حل کنید و پایگاه مشتری خود را تشویق کنید که به Google مراجعه کند و در واقع نظر بدهد.
 
افکار نهایی
به طور طبیعی، نشان دادن E-A-T بسیار عمیق تر از ایجاد چند صفحه اضافی در وب سایت شما است. برای شروع، خود محتوا باید قبل از اینکه حتی در مورد معتبر بودن آن سوالی پیش بیاید خوب باشد. و بهترین کار این است که متخصصان واقعی را نیز در ایجاد محتوا مشارکت دهید. بنابراین توصیه در اینجا بیشتر برای کسانی است که محتوای باکیفیت و ماهرانه دارند و باید آن را با گوگل در میان بگذارند.

 

برچسب ها :

E-A-T

بک لینک‌

SEO

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha