در این مقاله ابتدا به این پرسش پاسخ می‌دهیم که ChatGPT چیست و سپس پیرامون نحوه دسترسی و نحوه استفاده از چت جی پی تی در ایران بحث می کنیم.

 

chat GPT چیست؟

 

Open AI’s Chat GPT یک برنامه بسیار محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی است که مردم از آن برای تولید دیالوگ استفاده می کنند. ربات چت دارای یک مدل مبتنی بر زبان است که توسعه‌دهنده آن را برای تعامل انسانی به صورت مکالمه تنظیم می‌کند.

به طور موثر این یک ربات چت شبیه سازی شده است که در درجه اول برای خدمات مشتری طراحی شده است. اگرچه مردم از آن برای مقاصد مختلف دیگر نیز استفاده می کنند. اینها از نوشتن مقاله گرفته تا پیش نویس طرح های تجاری تا تولید کد را شامل می شود. اما chat GPT چیست و واقعاً چه کاری می تواند انجام دهد؟

GPT یک ربات چت هوشمند است که می تواند به سوالات ما در هر زمینه ای پاسخ دهد، اما از این تکنولوژی عمدتا برای تولید محتوا، برنامه نویسی و  آموزش و حتی سئو سایت استفاده می شود. لازم به ذکر است که اطلاعات این ربات مربوط به سال ۲۰۲۱ است و هنوز به اطلاعات و رویدادهای اخیر دسترسی نداشته است.

اگر در Chat GPT تازه کار هستید، این راهنما برای شماست، بنابراین به خواندن ادامه دهید.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

سئو

 

نحوه استفاده از chat GPT:

 

 1.وارد این لینک شوید:https://openai.com/blog/chatgpt/

و بعد روی دکمه try chatGPT کلیک کنید

 

 

نحوه نصب یا استفاده از gpt chat

 

2.بلافاصله به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد که از شما می‌پرسد قصد انجام چه‌ کاری را دارید. برای شروع فرایند ثبت نام chat GPT، روی دکمه sign up کلیک کنید.

 

 

gpt chat چیست و نحوه استفاده از آن

 

 

 در صفحه ای recapcha باز شده را انجام دهید.

 

3. در صفحه ی بعدی اطلاعات ایمیل خود را وارد کرده و Continue  را بزنید بعد از این کار لازم است تا با تغییر ip صحت ایمیل خود را تائید کنید.

 

 

 

 

نحوه استفاده از chat gpt

 

 

 و بعد روی veirfy email  کلیک کنید

 

 

 

نحوه استفاده از چت جی پی تی

 

4.پس از تائید ایمیل از شما می خواهید یک شماره وارد کنید و کد تائیدی که به آن ارسال شده را نیز وارد کنید سپس اکانت شما ساخته می شود.

 

 

طریقه استفاده از chat gpt

 

 

متاسفانه chatgpt با شماره ایران کار نمیکند و باید از numberland شماره بخرید 

 به سایت NumberLand وارد شوید و بر روی خرید شماره چت جی پی تی کلیک کنید.

 

 

خرید شماره chat gpt از numberland

 

 

بعد از خرید شماره آن را در کادر خواسته شده وارد نمایید. کد تائید ارسال شده در اکانت شما در سایت NumberLand نمایان می شود و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

chatGPT چیست و بر روی سئو شما چه تاثیری دارد؟

 

 

چگونه با chatgpt کار کنیم؟

صفحه وب ChatGPT ساده است و شامل یک قسمت برای پر کردن نتایج و یک کادر متنی در پایین صفحه برای کاربران برای تایپ سوالات است. ما با سوالات شروع کردیم، با این حال، OpenAI توصیه می‌کند برای بهترین نتیجه ممکن، یک عبارت وارد کنید. که اگر می خواهید تولید محتوا کنید بهترین نتیجه را بگیرید.

برای مثال، با وارد کردن «توضیح دهید که منظومه شمسی چگونه ساخته شده است» نتیجه دقیق‌تری با پاراگراف‌های بیشتری نسبت به «چگونه منظومه شمسی ساخته شد» به دست می‌دهد، حتی اگر هر دو پرس و جو نتایج نسبتاً دقیقی را ارائه دهند. شما همچنین گزینه ای برای درخواست های ورودی خاص تر برای یک مقاله با تعداد مشخصی پاراگراف یا یک صفحه ویکی پدیا دارید. ما یک نتیجه بسیار دقیق با درخواست "نوشتن یک مقاله چهار پاراگراف در توضیح فرانکشتاین مری شلی" دریافت کردیم.

 

اگر اطلاعات کافی در دسترس باشد، ژنراتور دستورات را با جزئیات دقیق انجام خواهد داد. در غیر این صورت، این امکان وجود دارد که ChatGPT شروع به پر کردن شکاف ها با داده های نادرست کند. OpenAI اشاره می کند که این موارد نادر هستند. این برند همچنین خاطرنشان می کند که ChatGPT همچنین در حال حاضر "دانش محدودی از رویدادهای جهانی پس از سال 2021" دارد.

با این حال، شما این گزینه را دارید که به طور مداوم درخواست‌ها را وارد کنید تا زمانی که مرورگر خود را ببندید یا رشته را بازنشانی کنید تا درخواست‌های قبلی خود را پاک کنید. همچنین می توانید از ChatGPT در حالت تاریک یا روشن استفاده کنید.

می توانید از این صفحه وب به سرور OpenAI Discord و وبلاگ دسترسی پیدا کنید و از آنجا خارج شوید.

 

 

 

چه سوال هایی می توانید از chatGPT بپرسید؟

خب، این قسمت سرگرم کننده است. از زمان راه‌اندازی آن، مردم برای کشف هر کاری که چت‌بات می‌تواند و نمی‌تواند انجام دهد، آزمایش کرده‌اند و برخی از نتایج شگفت‌انگیز بوده است.

یادگیری انواع اعلان‌ها و پیام‌های بعدی که ChatGPT به خوبی به آنها پاسخ می‌دهد، نیاز به آزمایش دارد. درست مانند اینکه یاد گرفته‌ایم اطلاعاتی را که می‌خواهیم از موتورهای جستجوی سنتی به‌دست آوریم، گرفتن بهترین نتایج از ChatGPT ممکن است کمی طول بکشد. هک، در حال حاضر دوره های آنلاین در این زمینه منتشر شده و فروخته می شود.

واقعاً همه چیز بستگی به این دارد که از آن چه می خواهید. برای شروع، سعی کنید از آن برای نوشتن یک پست وبلاگ الگو، یا حتی اگر برنامه نویس هستید، استفاده کنید.

 

 

تحقیقات ما

نویسندگان ما ChatGPT را نیز آزمایش کردند و سعی کردند ببینند که آیا می تواند خریدهای تعطیلات را انجام دهد یا حتی آرایش نجومی را به درستی تفسیر کند. در هر دو مورد، ما محدودیت‌هایی برای کارهایی که می‌توانست انجام دهد پیدا کردیم، در حالی که هنوز کاملاً تحت تأثیر نتایج هستیم.

 

اما لذت این است که خودتان آن را امتحان کنید. چه فکر می‌کنید ChatGPT یک فناوری شگفت‌انگیز است یا به نابودی اینترنت آن‌طور که ما می‌شناسیم منجر می‌شود، ارزش آن را دارد که خودتان امتحان کنید تا ببینید دقیقاً چه توانایی‌هایی دارد. میتواند در سئو سایت شما بسیار تاثیر بگذارد.

هر چند نمی توانید چیزی بپرسید. OpenAI به منظور «ساخت یک هوش عمومی مصنوعی ایمن و مفید» پادمان‌هایی در نظر گرفته است. این بدان معناست که هرگونه سؤالی که به هر نحوی نفرت‌انگیز، جنسیتی، نژادپرستانه یا تبعیض آمیز باشد، عموماً ممنوع است.

 

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

خدمات سئو سایت

 

 

آیا ChatGPT جایگزین Google خواهد شد؟

گوگل ده‌ها سال است که تلاش می‌کند کاری را که ChatGPT اکنون می‌تواند انجام دهد، انجام می‌دهد و گزارش شده است که چت بات یک "کد قرمز" را در گوگل ایجاد کرده است. در پاسخ، این شرکت اعلام کرد که به آرامی رقیب خود Google Bard AI را عرضه خواهد کرد که به مرور زمان در جستجو ادغام خواهد شد. ما انتظار داریم در ماه های آینده گزینه های بیشتری از این ChatGPT ظاهر شوند.

 

با این حال، بارد هنوز در دسترس نیست. گوگل در حال آزمایش آن است، اما پاسخ های اولیه مثبت نیستند. در واقع، اولین نسخه نمایشی عمومی Bard یک پاسخ نادرست را نشان داد که توسط اولین نتیجه جستجو رد شد، نشان می دهد که ChatGPT و مشتقات آن به این زودی جایگزین موتورهای جستجوی سنتی نخواهند شد.

 

 

جهت بهبود سئو سایت و آشنایی بیشتر با chat GPT با ما تماس بگیرید

 

     

 

 

 

این روز ها همه جا صحبت درباره اپلیکیشت تردز است، بد نیست که مقاله ما درباره این که instagram threads چیست بخوانید

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha