ابزار سئو Rank Tracker  چیست؟

با یکی دیگر ار ابزارهای سئو آشنا شوید:

ابزار سئو Rank Tracker چیست؟

آیا در انتخاب کلمات کلیدی خود با مشکل مواجه هستید ؟ آیا رقبایتان در انتخاب کلمات کلیدی گوی سبقت را از شما ربوده اند ؟با ابزار Rank Tracker رویای رقیبت باش.

ابزار Rank Tracker

در این مقاله سعی داریم تا ابزار سئویRank Tracker   را معرفی نماییم. این ابزار، برنامه ای بسیار مفید در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی وب سایتمان و همچنین موقعیت آنها در برابر رقبا می باشد.

برای شروع، باید این ابزار را از وب سایت Seopowersuite دانلود نماییم. بعد از باز شدن این ابزار، همانند تصویر زیر نام وب سایتی را می پرسد که می خواهیم بررسی کنیم. دکمهFinish  را فشرده برنامه باز میشود.

 

rank tracker-  برنامه تحلیل کلمات کلیدی -ابزار سئو Rank Tracker  چیست؟

 

در صفحه نخست، لیستی از کلید واژه ها را خواهیم دید که در گوگل رتبه نسبتا بالایی دارند. در یکی از ستونها تعداد سرچ آن کلمه کلیدی در 30 روز گذشته را نشان میدهد. در ستون بعدی رتبه آن کلمه در گوگل و همچنین محل دقیق درج آن کلمه در وب سایتمان را نمایش میدهد.  در تب های بعدی همه این موارد به تفکیک آورده شده است.

 

ranking tracker کلمات کلیدی -ابزار سئو Rank Tracker

 

 اگر از منوی سمت چپ به قسمت Ranking Summary  برنامه برویم درصد رشد نمایش وب سایتمان را نسبت به ماه های اخیر مشاهده می نماییم که در اینجا 10% رشد داشته است.

 

درصد رشد نمایش - visibility in ranking tracker ابزار سئو Rank Tracker  چیست؟

 

توسط قسمت Keyword Map ابزار سئو Rank Tracker، میتوان میزان رقابت پذیری هر کلمه کلیدی را مشخص نمود. در ستون بعدی نسبت رقابت پذیری یک کلید واژه با کل حجم جستجو با عنوان KEI  به نمایش گذاشته شده است.

 

competitors in ranking tracker-  رقبا در برنامه رنکینگ ترکر - ابزار سئو Rank Tracker  چیست؟

 

اگر به منوی سمت چپ ابزار سئو Rank Tracker نگاهی بیندازیم قسمتی با عنوان تحقیق کلمات کلیدی داریم که  میتواند بسیار مفید واقع گردد. به راحتی می توان با ورود نام یک وب سایت به تمام کلمات کلیدی رتبه بندی شده آن در گوگل دست یافت. و یا در قسمتی دیگر، کلمات کلیدی یک وب سایت را با رقبایش سنجید که می توان حداکثر 4 رقیب را همزمان جستجو نمود. در قسمتی دیگر میتوان به ابزارهای سرچ کنسول و گوگل ادورز متصل شد و بهره وری بیشتری از ابزار سئو Rank Tracker حاصل نمود. حتی میتوان کلمات کلیدی جدید را با این ابزار سئو استخراج نمود.

 


برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات زیر را بخوانید:

ساخت اکانت گوگل آنالیتیکس - ابزار سئو - google analytics  - خدمات سئو تارنماگستر

این مطلب آموزشی را با هم بخوانیم:

ساخت اکانت گوگل آنالیتیکس

آیا صاحب وب سایت هستید؟ اگر جواب مثبت است، آیا از آن برای امور شخصی یا اهداف تجاری استفاده می کنید؟ در هر دو صورت شما به Google Analytics نیازمندید.

 

 


از سمت چپ منو، بروی گزینه  Competitor Researchمی رویم. در قسمت Domain Competitors میتوان با درج نام دامنه ای خاص، تمام رقبای موجود در کلید واژه های مشترک را استخراج نمود.

 

domain competitors in ranking tracker-  دامنه رقبا در رنکینگ ترکر-ابزار سئو Rank Tracker  چیست؟

 

در قسمت پایانی منو یعنی در قسمت Domain Strength هم اطلاعات جامعی از وب سایتمان نظیر رتبه آن در الکسا ، تعداد بک لینکها، لینک های Nofollow , Follow شده و... را میتوان استخراج نمود.

 

domain strength in ranking tracker-  اطلاعات جامع در رنک ترکر- ابزار سئو Rank Tracker  چیست؟

 

برای گزارش گیری هر یک از قسمت های توضیح داده شده در ابزار سئو Rank Tracker، می توان به زیرمنوی Reports مراجعه نمود.

در این مقاله به معرفی ابزار سئوRank Tracker  پرداختیم. امید است که با راه اندازی کسب کار آنلاین خود و با بهره گیری از این ابزار مفید، بهترین کلید واژه ها را برای وبسایتتان استخراج نمایید و رتبه خود در گوگل را ارتقا ببخشید.

 

اگر متوجه شدید که سئو، برگ برنده شما در بازار رقابت آنلاین می باشد، همین حالا با کارشناسان ما در شرکت دانش بنیان تارنماگستر تماس بگیرید.

     

 

 

سئو سایت چه نقشی در رونق کسب و کار ها دارد؟

خدمات سئو سایت

سئو چیست و چگونه سئو باعث افزایش ترافیک سایت می شود؟ یک متخصص سئو چه وظیفه ای در سازمان شما دارد؟ استراتژی تارنماگستر در حوزه بهینه سازی موتور جستجو چیست؟ ابزارهای سئو شامل چه مواردی هست؟

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha