WebSite Auditor نرم افزاری است که به متخصصان سئو و حتی کاربران عادی این امکان را می دهد که وب سایت های خود را برای رسیدن به جایگاه بهتر در صفحات گوگل، بهینه سازی کنند. website auditor یک ابزار بسیار عالی برای آنالیز کردن کلمات کلیدی است.

 

website auditor چیست؟

 

 

WebSite Auditor یک ابزار قدرتمند حسابرس وب سایت است که به صاحبان وب سایت کمک می کند تا مشکلاتی را که می تواند بر عملکرد وب سایت آنها تأثیر منفی بگذارد شناسایی و برطرف کنند. یگی دیگر از ویژگی های این ابزار این است که در کلمات کلیدی بسیار تخصص دارد. شما می توانید با استفاده از این ابزار تمام کلمات کلیدی یا کلید واژه های رقبای خود را آنالیز کنید، از آن ها پیشی بگیرید و در رتبه بهتری از رقبای خود ایستادگی کنید. در این وبلاگ، بررسی خواهیم کرد که WebSite Auditor چیست، چگونه کار می کند و ویژگی های کلیدی آن چیست؟

 

 

webSite Auditor چیست؟

WebSite Auditor یک ابزار ارزیابی وب سایت است که توسط SEO PowerSuite توسعه یافته است. از طریق وب سایت می خزد (crawl)، هر صفحه را تجزیه و تحلیل می کند، و هر گونه مشکل فنی یا مرتبط با محتوا را که می تواند بر سئو سایت یا تجربه کاربر تأثیر بگذارد، شناسایی می کند. این ابزار یک گزارش جامع ایجاد می کند که هر مشکلی را برجسته می کند و توصیه هایی در مورد نحوه رفع آنها ارائه می دهد.

 

webSite Auditor چگونه کار می کند؟

webSite Auditor با خزیدن در یک وب سایت و تجزیه و تحلیل هر صفحه، شناسایی هر گونه مشکل فنی یا مرتبط با محتوا که می تواند بر عملکرد سایت تأثیر بگذارد، کار می کند. این ابزار مسائلی مانند لینک های شکسته، تگ های متا از دست رفته، زمان بارگذاری کند و سایر مسائلی را که می تواند بر سئو وب سایت یا تجربه کاربر تأثیر بگذارد، بررسی می کند.

هنگامی که crawl کردن کامل شد، WebSite Auditor گزارشی را ایجاد می کند که شامل لیست اولویت بندی شده ای از مشکلات و توصیه هایی در مورد چگونگی رفع آنها می شود. این گزارش همچنین شامل تجزیه و تحلیل عملکرد هر صفحه، از جمله امتیاز seo صفحه، امتیاز سرعت صفحه و سایر معیارهایی است که می تواند بر رتبه بندی سئو تأثیر بگذارد.

 

 

راستی شما می توانید از chat gpt یرای پیدا کردن کلمات کلیدی خود و تولید محتوا نیز استفاده کنید.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

chat gpt

 

 

WebSite Auditor به شما امکان می دهد تا با یک تیر دو هدف را بزنید. ابتدا، بلافاصله لیستی از تمام مشکلات سئو سایت خود را دریافت می کنید. دوم، شما مشاوره کلمات کلیدی را بر اساس رقبای برتر SERP خود دریافت خواهید کرد.

 

 

بنابراین، برای شناسایی کلمات کلیدی که باید به صفحه خود اضافه کنید، موارد زیر را انجام دهید:

1) WebSite Auditor را دانلود کنید و یک پروژه برای وب سایت خود ایجاد کنید. کمی صبر کنید تا ابزار تمام URL ها را بررسی کند و با تجزیه و تحلیل دقیق از شما استقبال کند.

 

2) به صفحه حسابرسی > ویرایشگر محتوا بروید و صفحه ای را که می خواهید بهینه کنید انتخاب کنید. اگر می‌خواهید صفحه جدیدی ایجاد کنید، ایجاد محتوای صفحه جدید را انتخاب کنید. ابزارهای ارزیابی سایت مانند WebSite Auditor به شما امکان را می دهد تا با یک تیر 2 هدف را بزنید. ابتدا، بلافاصله لیستی از تمام مشکلات سئو سایت خود را دریافت می کنید. دوم، شما مشاوره کلمات کلیدی را بر اساس رقبای برتر SERP خود دریافت خواهید کرد.

 
 
website auditor چیست؟
 
 

کلمات کلیدی که میخواهید صفحه شما با آن ها rank بگیرد وارد کنید:

 
website auditor چیست؟
 
 

3) هنگامی که website auditor آماده شد، نمره کلی بهینه سازی صفحه مورد نظر و - جالب ترین بخش - لیست کلمات کلیدی را که باید در صفحه خود بر اساس محتوای رقبای SERP خود استفاده کنید، مشاهده خواهید کرد:

 
 
website auditor چیست؟
 
 

این ابزار نشان می دهد که هر چند وقت یکبار یک کلمه کلیدی باید در صفحه استفاده شود تا از پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری شود و امتیاز منفی نخورید. به‌علاوه، نشان می‌دهد که آیا قبلاً از برخی از کلمات کلیدی (که با رنگ قرمز مشخص شده‌اند) بیش از حد استفاده کرده‌اید یا خیر، بنابراین می‌توانید به موقع آن را اصلاح کنید.

 
 

نکته کسب و کار محلی در مورد website auditor

یک چیز خوب در مورد حسابرس وب سایت این است که در صورت نیاز می توانید محتوای صفحات خود را از مکان های مختلف تجزیه و تحلیل کنید. برای انجام این کار، در ویرایشگر محتوا، روی منوی برگر در سمت راست بالا کلیک کنید و مدیریت موتورهای جستجو را انتخاب کنید.

 

website auditor چیست؟

 

سپس یک تیک نزدیک استفاده از موتور جستجوی جداگانه برای این صفحه قرار دهید و روی Manage search engines کلیک کنید:

 

website auditor چیست؟

 

شما می توانید یک موتور جستجو را از لیست ارائه شده انتخاب کنید، یا یک موتور سفارشی تنظیم کنید. به عنوان مثال، من می خواهم بررسی کنم که صفحه من در گوگل در میلان ایتالیا در دستگاه های تلفن همراه چگونه کار می کند. بنابراین فهرست را پیمایش می کنم تا ایتالیا را پیدا کنم و گزینه افزودن سفارشی را در نزدیکی Google.it (موبایل) انتخاب می کنم:

 
 
website auditor چیست؟
 
 

در خط Preferred Location، آدرس را وارد می کنم و روی Apply کلیک می کنم - ابزار به طور خودکار مکان صحیح را تشخیص می دهد. مکان می تواند به اندازه آدرس دقیق خیابان در هر کجای دنیا مشخص باشد. سپس یک نام برای موتور جستجوی جدید خود ایجاد می کنم (نام کوتاه) و روی OK کلیک می کنم.

 
website auditor چیست؟
 
 

یک بار دیگر روی OK کلیک می کنم. پس از آن، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، روی منوی کشویی کلیک می کنم، موتور جستجوی تازه ایجاد شده خود را انتخاب می کنم و روی Apply کلیک می کنم.

 
 
website auditor چیست؟

 

 اکنون Content Editor پیشنهادهای کلیدواژه مرتبط با مکانی را که من مشخص کرده‌ام نشان می‌دهد.

 
website auditor چیست؟
 
 

از نظر بهینه سازی محتوا و تجزیه و تحلیل رقبا، انجام جستجوی سایت با WebSite Auditor سریعترین و ساده ترین راه برای غنی سازی استراتژی محتوای شما است. 

 

خلاصه ای از website auditor:

WebSite Auditor یک ابزار قدرتمند حسابرس وب سایت است که به صاحبان وب سایت کمک می کند تا مشکلاتی را که می تواند بر عملکرد وب سایت آنها تأثیر منفی بگذارد شناسایی و برطرف کنند. با ارزیابی منظم وب سایت خود با WebSite Auditor، صاحبان وب سایت می توانند اطمینان حاصل کنند که سایت آنها بهترین عملکرد را دارد که منجر به بهبود رتبه بندی SEO و تجربه کاربری بهتر می شود. حسابرس وب سایت با ممیزی فنی جامع، تجزیه و تحلیل محتوا و سایر ویژگی های کلیدی خود، ابزاری ضروری برای هر صاحب وب سایتی است که به دنبال بهینه سازی عملکرد سایت خود است.

 
 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha