به‌کمک این مطلب می‌توانید با سوالات مصاحبه کارشناس سئو SEO آشنا شوید و آمادگی شرکت در مصاحبه شغلی با یک کارشناس سئو داشته باشید.

 

سوالات مصاحبه سئو برای تازه کارها

اگر برای شغل سئو در سطح آماتور درخواست می دهید، با این سوالات مصاحبه سئو برای تازه فارغ التحصیلان یا مبتدیان، زودتر برای مصاحبه شغلی خود آماده شوید. بسیاری از اینها سوالات مصاحبه سئو مناسب برای تجربه 1 ساله هستند و برای افرادی با تحصیلات خوب در سئو یا تجربه واقعی در حین کار طراحی شده اند.

 

زمان تقریبی مورد نیاز برای مطالعه این مقاله: 30 دقیقه

 

سئو(Search Engine Optimization) چیست؟

عمل بهینه سازی موتورهای جستجوگر به عنوان سئو شناخته می شود. این به ارتباط محتوا و جذابیت پیوند کمک می کند تا صفحات آن راحت تر، مرتبط تر، برجسته تر در پاسخ به استفاده از جستجوهای وب، و از این رو در موتورهای جستجو رتبه بالاتری را پیدا کنند. سئو به افزایش نرخ بیننده ی یک وبسایت کمک می کند. نتایج ارگانیک بیشتر از نتایج حمایت شده قابل اعتماد هستند. داشتن وب سایت شما برای کلمات کلیدی مناسب، ممکن است بازدیدکنندگان زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. تکنیک‌های سئو شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا برای کلمات کلیدی احتمالی بدون پرداخت یک دلار در بازاریابی موتورهای جستجو رتبه‌بندی کنند و در نتیجه با ارزش‌ترین بازدیدکنندگان را به دست آورند. این نتیجه به عنوان نتیجه"ارگانیک"، "رایگان" و "طبیعی" شناخته می شود. چندین تکنیک و اقدامات بهینه سازی وجود دارد که کاربران باید انجام دهند تا مطمئن شوند که سایت شما سئو دوستانه است و برای کلمات کلیدی مورد نظر رتبه بندی می کند.

 

 

مصاحبه سئو شرکت طراحی سایت و سئوتارنما گستر

 

چرا سئو برای کسب و کارها مهم است؟

 از آنجایی که فقط درصد کمی از افراد از صفحه اول نتایج گوگل فراتر می روند، اگر وب سایت شما در صفحه اول نباشد، رقبای شما همه مشتریان شما را می دزدند. با هر موقعیت، CTR (نرخ کلیک) به تدریج کاهش می یابد. یکی از مزایای مهم سئو نسبت به PPC(یعنی اینکه به ازای هر بار کلیک مبلغی بعنوان حق الزحمه به شما پرداخت می کنند) این است که برخلاف PPC، اگر امروز سئو را کنار بگذارید، نتایج شما به پایان نخواهد رسید. اگر یک وبسایت بخواهد فروش خود را بدون هدر رفتن تبلیغات افزایش دهد، سئو بسیار مهم و کاربردی است.

 

 

مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل:

 

  • کیفیت محتوا(Quality Content)

  • سئو فنی(Technical SEO)

  • بک لینک های با کیفیت و مرتبط(Quality & Relevant Backlinks)

  • اول موبایل(Mobile First)

  • سرعت صفحه(Page Speed)

  • قدرت برند(Brand Strength)

  • قدرت دامنه(Domain Strength)

  • تجربه ی کاربر(User experience)

  • کد طرحواره(Schema Code)

  • سیگنال های اجتماعی(Social Signals)

  • اعتبار دامنه(Domain Authority)

  • نوع محتوا(Content-Type)

  • عمق محتوا(Content Depth)

  • تازگی محتوا(Content Freshness)

  • HTTP

 

سوالات مصاحبه تارنما گستر

 

نتیجه سئو ارگانیک چیست؟

نتایج ارگانیک توسط نتایج جستجو بر اساس ارتباط، کیفیت و سایر متغیرهای رتبه‌بندی ارائه می‌شوند و یکی از دو نوع نتایج جستجو در SERP(صفحه نتیجه موتور جستجو) هستند. نتایج ارگانیک، که گاهی اوقات به عنوان "نتایج رایگان" یا "نتیجه طبیعی" شناخته می شود، هزینه ای بابت آن پرداخت نشده است. چندین معیار ترتیب نتایج ارگانیک را تعیین می کنند. نتایج ارگانیک در زیر نتایج حمایت مالی شده ظاهر می شود. نتایج ارگانیک را نمی‌توان تحت تأثیر هزینه کردن Google قرار داد، یا ممکن است با اطمینان از داده‌های برتر و اجازه دادن به کاربران برای تعامل با آن، آنها را بهبود بخشید.

 

 

نتیجه سئو پولی چیست؟

نتایج پولی سئو به تبلیغ‌کنندگانی اطلاق می‌شود که برای نمایش تبلیغات خود در کنار نتایج ارگانیک بهتر در SERP هزینه می‌کنند. نتایج پولی آنی هستند و تبلیغ کنندگان موظف نیستند که وب سایت و محتوای خود را برای رتبه بندی ارتقا دهند. حداکثر CPC(قیمت هر کلیک)و امتیاز کیفیت شما موقعیت شما را تعیین می کند. هرچه پول بیشتری پس انداز کنید، امتیاز کیفی شما بهتر است.

 

 

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو تارنما گستر

 

Google Sandbox چیست؟

Google Sandbox Effect بیان می‌کند که سایت‌های جدید اغلب در حالت آزمایشی (در داخل یک جعبه) هستند و از این رو نمی‌توانند برای مهم‌ترین کلمات کلیدی خود رتبه‌بندی موفقیت‌آمیزی داشته باشند. طبق این تصور، گوگل باید قبل از خروج از مکان ساختگی فکر کند. ممکن است به دلیل ایجاد اتصالات زیاد در مدت زمان کوتاه ایجاد شود. 

نکته: برای ورود به سایت فوق به فیلتر شکن نیاز دارید.

 

 

تکمیل خودکار گوگل چیست؟

Google Auto Complete به عنوان یک ویژگی موتور جستجو تعریف می شود که با موتورهای جستجو مانند Google کار می کند. هنگامی که شروع به نوشتن در قسمت جستجو می کنید، تکمیل خودکار Google لیستی از پیشنهادات را به شما ارائه می دهد تا به شما در تکمیل درخواست کمک کند. این به کاربران امکان می دهد تا جستجوها را با سرعت کمتر و با ابتکار بسیار کمتر انجام دهند، به ویژه هنگام جستجو در دستگاه تلفن همراه مفید است. توصیه های جستجو به شدت در جستجوها و همچنین جستجوهای قبلی شما تأثیر می گذارد.

 

 

TLD (دامنه سطح بالا)چیست؟

آخرین بخش یک آدرس اینترنتی، دامنه سطح بالا (TLD) است. انواع مختلفی از TLD ها در دسترس هستند، مانند com ،.net ،.org ،.co ،.in. و سایر موارد.

 

 

ccTLD(کد کشوری دامنه ی سطح بالا) چیست؟

ccTLD مخفف یک دامنه سطح بالای کد کشور است. پسوند دامنه برای هر کشور متمایز است. همه ccTLD ها فقط دو کاراکتر دارند. به عنوان مثال in. مخفف هند است، در حالی که us. مخفف ایالات متحده است.

 

 

فراوانی کلمه کلیدی چیست؟

تعداد دفعاتی که یک عبارت کلیدی خاص در یک صفحه وب رخ می دهد، به عنوان فراوانی کلمه کلیدی(keyword frequency)شناخته می شود. هنگام بهینه سازی یک صفحه وب، باید مراقب باشیم که از این اصطلاح تا حد پر کردن کلمات کلیدی استفاده نکنیم.

 

 

دشواری کلمه کلیدی چیست؟

پارامتر دشواری کلمه کلیدی(keyword difficulty)، اندازه گیری سختی آن را برای رتبه بندی یک واژه بر اساس برجستگی و رقبای آن می سنجد. هرچه کلمه کلیدی پیچیده تر باشد، زمان یا بک لینک بیشتری مورد نیاز است.

 

 

چگالی کلمه کلیدی چیست؟

چگالی کلمه کلیدی(keyword density) برابر است با: نسبت دفعاتی است که یک کلمه کلیدی در متن به کار رفته است به تعداد واژگان موجود در صفحه وب. هنگامی که بسامد کلمه کلیدی به طور قابل توجهی از سطح بهینه بیشتر باشد، موتورهای جستجو ممکن است بسامد کلمه کلیدی را با اصطلاح پر کردن اشتباه بگیرند. در نتیجه، ما باید اطمینان حاصل کنیم که تراکم کلمه کلیدی، برای هر کلمه کلیدی مهم یا ثانویه جستجو بیش از حد نباشد. به عنوان مثال، اگر یک عبارت پنج بار در یک قطعه 200 کلمه ای آمده باشد، چگالی آن 2.5 درصد است. اگرچه تراکم کلمه کلیدی کاملی وجود ندارد، 3 تا 4 درصد برای سئو توصیه می شود.

 

 

نزدیکی کلمه کلیدی(Keyword Proximity) چیست؟

یکی از معیارهای مهم جست‌وجو در موتورهای جست‌وجو ازجمله گوگل، «نزدیکی کلمات کلیدی» است که به میزان فاصله یا نزدیکی دو یا چند کلمۀ کلیدی در یک عبارت جست‌وجو اشاره دارد.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

سرچ کنسول گوگل

 

 کلمه کلیدی دم دراز چیست؟

عبارات دم دراز (a long tail keyword) شامل بیش از چهار کلمه هستند و بسیار تخصصی هستند. کلمات کلیدی طولانی، بر خلاف کلمات کلیدی گسترده، هدف و کیفیت جستجو را نشان می دهند و در صورت هدف گذاری مناسب منجر به فروش بالایی می شوند. راه ایده آل برای استفاده از کلمات کلیدی طولانی، در وبلاگ است. آنها حجم جستجوی کمتری نسبت به کلمات کلیدی گسترده دارند، اما زمانی که بسیاری از کلمات کلیدی طولانی با هم ترکیب شوند، ترافیک زیادی با نرخ تبدیل بالا دریافت می کنیم.

 

 

نرخ پرش(bounce rate) در سئو چیست؟

هیچ مصاحبه سئویی بدون این سوال کامل نخواهد بود. نرخ پرش به نسبت بازدیدکنندگان وب سایتی اشاره دارد، که بدون مشاهده هیچ صفحه دیگری یا اقدامی از صفحه اصلی خارج می شوند. به گفته گوگل، نرخ پرش به عنوان بازدیدهای تک صفحه ای تقسیم بر تمام جلسات یا نسبت تمام جلسات سایت شما که در آن افراد فقط یک صفحه را دیده اند و تنها یک درخواست را به سرور Analytics ارسال کرده اند، تعریف

 

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو برای استخدام شرکت طراحی سایت و سئو  تارنما گستر

 

می شود. برای کاهش نرخ پرش، افزایش تعامل صفحه (از طریق پیوندهای داخلی، CTA، و سایر موارد)، بهبود عملکرد صفحه، و ارائه تعامل ثابت با کاربر، از جمله موارد دیگر می باشد.

 

 

robots.txt چیست؟

این یک فایل متنی به نام robots.txt است. همه چیز از طریق این فایل انجام می شود. این فایل متنی به خزنده‌های موتورهای جستجو می‌پردازد که چگونه یک وب‌سایت، یک صفحه وب یا فایل دایرکتوری، و همچنین یک دامنه را فهرست‌بندی و ذخیره کنند.

 

 

انکر تکست چیست؟

متن قابل دسترس در یک هایپرلینک(ابر لینک) را انکر تکست می گویند. Anchor Texts به کاربران در درک هدف صفحه کمک می کند. اگر از کلمات کلیدی استفاده شود، ارزش سئو نیز دارد. با این حال، اگر بیش از حد بهینه شده باشید، ممکن است گوگل شما را جریمه کند. متن لنگر طبیعی، مانند تنوع، مارک تجاری، دم بلند، پیوندهای تصویر، مطابقت جزئی و دقیق، حیاتی است. موتورهای جستجو از متن لنگر برای تعیین زمینه صفحه که به آن متصل است، استفاده می کنند. این امر در تعیین اینکه سایت برای موتورهای جستجو در مورد چیست، اهمیت سئو دارد.

 

 

متا تگ ربات چیست؟

با دستورالعمل هایی مانند FOLLOW، NO FOLLOW، INDEX و NO INDEX، متا تگ Robots موتورهای جستجو را هدایت می کند تا صفحه را مدیریت کنند.

 

 

نقشه سایت HTML چیست؟

نقشه سایت HTML(sitemap) یک وب‌سایت جدید است که به افراد اجازه می‌دهد، فهرستی از صفحات را مشاهده کنند که ساختار آن برای درک و عبور سریع از سایت است. نقشه سایت HTML ضروری نیست، اگر وب سایت شما دارای چند سایت قابل دسترسی برای کاربر باشد. اگر وب سایت بزرگی دارید، نقشه سایت HTML بسیار سودمند است.

 

 

نقشه سایت XML چیست؟

زبان نشانه گذاری توسعه پذیر (XML) مخفف "زبان نشانه گذاری توسعه پذیر" است. هدف نقشه سایت XML این است که موتورهای جستجو را با اطلاعاتی در مورد آخرین تغییرات ایجاد شده در آنها ارائه دهد. این فایل شامل لیستی از وب سایت ها و دفعات به روز رسانی آنها است. با استفاده از نقشه سایت XML، ممکن است از موتورهای جستجو درخواست کنیم که به طور منظم صفحات ضروری ما را اسکن و فهرست بندی کنند. هنگامی که یک موتور جستجو یک وب سایت را کشف می کند، یکی از اولین چیزهایی که به دنبال آن است نقشه سایت است.

 

 

LSI چیست؟

کلمات کلیدی LSI از نظر معنایی با عبارت اصلی مورد استفاده بازدیدکنندگان در موتورهای جستجو مرتبط هستند. هنگامی که از کلمات کلیدی LSI(فهرست بندی معنایی نهفته) برای بهبود یک صفحه استفاده می کنیم، ارتباط کلمه کلیدی افزایش می یابد. LSI به شما امکان می دهد، بدون نگرانی در مورد پر کردن کلمات کلیدی، کلمات کلیدی را در یک صفحه وب بهینه کنید. الگوریتم گوگل از کلمات کلیدی LSI(Latent Semantic Indexing) برای تعیین ارتباط یک عبارت جستجو استفاده می کند. این به موتورهای جستجو در رمزگشایی ساختار معنایی کلمات کلیدی و استخراج معنای متن، برای ارائه بهترین نتایج SERP کمک می کند.

 

 

فاکتورهای دوستانه رفتار کردن موتورهای جستجو

- عوامل متعدد تولید یک وب‌سایت مناسب برای موتور جستجو :

 

  • کلمات کلیدی

  • محتوای با کیفیت

  • عناوین

  • ابر داده‌ها

 

 

چگونه موفقیت سئو را اندازه گیری می کنید؟

ممکن است بخواهید بر اساس نوع شرکتی که برای آن مصاحبه می کنید به این سوال پاسخ دهید، زیرا ممکن است اهداف متفاوت باشد. علاوه بر این، روش‌های مختلفی برای اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) و در نتیجه موفقیت وجود دارد. در طول مصاحبه سئو، پاسخ‌های ممکن، ممکن است شامل افزایش ترافیک به یک وب‌سایت یا صفحه اصلی(landing page) خاص، افزایش تبدیل‌ها مانند ثبت‌نام در خبرنامه یا فروش، افزایش تعداد لینک‌های ورودی، افزایش ترافیک برای یک عبارت کلیدی خاص یا افزایش ترافیک ارجاع باشد. بسیار مهم است که یک متخصص سئو سایت به این نتیجه برسد که بداند آیا تکنیک ها و استراتژی برای موفقیت باید تغییر کند یا خیر.

 

 

از کدام ابزار سئو به طور مرتب استفاده می کنید؟

ابزارهای مختلف می توانند مشاغل سئو را در دسترس تر کنند و انتخاب بهترین آنها به نیاز شما بستگی دارد.

 

سوالات مصاحبه سئو شرکت طراحی سایت و سئو تارنما گستر

 

- بهترین ابزار سئو:

 

 

نکته: برای ورود به سایت های quack seo و moz به فیلتر شکن نیاز دارید.

 

 

چگونه تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهید؟

مانند سوال بالا، پاسخ شما ممکن است متفاوت باشد. شما می خواهید توضیح دهید که از چه ابزارهای کلیدواژه ای برای تحقیق و نحوه انجام آن، استفاده می کنید، به عنوان مثال، اگر از Google Keyword Planner برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود استفاده می کنید، این پاسخ شما برای ابزار مورد استفاده است. اما شما همچنین باید توضیح دهید که چگونه این کار را انجام می دهید. شما باید قبل از بررسی نتایج نشان دهید که کاری بیش از حدس زدن یک کلمه کلیدی و تایپ آن در ابزار انجام می دهید. به عنوان مثال، شاید شما از پرسوناها برای در نظر گرفتن مشکلات بالقوه ای که یک مشتری بالقوه با آن مواجه است، استفاده می کنید و به دنبال کلمات کلیدی پیرامون آن می گردید. همچنین باید توضیح دهید که عبارات کلیدی طولانی تر، حجم جستجو و رقابت پذیری یک کلمه کلیدی را در نظر می گیرید. نشان دهید که می‌دانید چگونه می‌توانید نقطه شیرین را در تحقیقات کلیدواژه پیدا کنید، جایی که کلمه کلیدی کوتاه تر است، بنابراین هدف‌گیری می‌شود و حجم جستجوی خوبی دارد، اما خیلی رقابتی نیست.

نکته: برای ورود به سایت فوق باید از فیلترشکن استفاده کنید.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

ابزار سئو google keyword planner چیست و چه کاربردی دارد؟

 

لینک سازی(link building) چیست؟ 

گوگل برای خدمت به جستجوگر وجود دارد. این بدان معناست که گوگل دائماً در تلاش است تا مشخص کند کدام نتایج برای هر جستجوگر معین و در هر زمان معین مرتبط‌تر هستند. گوگل علاوه بر ارتباط، اعتبار را نیز در نظر می گیرد. بنابراین موتور جستجو به دنبال این است که ببیند، آیا سایر وب سایت ها به وب سایت شما پیوند داده اند یا خیر. اگر چنین است، به این معنی است که محتوای شما ارزش پیوند دادن را دارد و بنابراین در مقایسه با وب‌سایتی که لینک خارجی ندارد، معتبرتر است. به طور خلاصه، لینک سازی کاری است که متخصصان سئو انجام می دهند، تا لینک هایی را به وب سایت خود دریافت کنند تا نتایج جستجو را بهبود بخشند.

 

 

بک لینک(backlink) چیست؟

هنگامی که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود، یک بک لینک ایجاد می شود. به عبارت دیگر، بک لینک ها به وب سایت شما در اصل سیگنالی به موتورهای جستجو هستند، که مردم محتوای شما را تایید می کنند.

 

 

سرعت صفحه(Page Speed)چیست؟

سرعت صفحه به سرعت بارگذاری سایت شما برای یک کاربر اشاره دارد، عاملی که گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت ها به آن توجه می کند، زیرا یک صفحه بارگذاری سریع تر مستقیماً به تجربه کاربری بهتر ترجمه می شود. اگر مصاحبه کننده از شما بپرسد که برای افزایش سرعت صفحه چه کاری انجام می دهید، با مثال هایی مانند کاهش اندازه تصویر، فعال کردن فشرده سازی، کاهش تغییر مسیرها، حذف جاوا اسکریپت مسدودکننده رندر، استفاده از حافظه پنهان مرورگر، بهبود پاسخ سرور توضیح دهید که چگونه در گذشته به این هدف دست یافته اید. زمان استفاده از شبکه توزیع محتوا برای فشرده سازی فایل ها، بهینه سازی کد و سایر موارد.

 

 

از چه روشی برای تغییر مسیر صفحه استفاده می کنید؟

به طور کلی، 301، 302، و Meta Refresh سه تغییر مسیر پرکاربرد هستند.

 

- روش های تغییر مسیر صفحه:

 

  • متا رفرش(Meta Refresh)

  • 301، "دائما منتقل شد"  برای SEO توصیه می شود

  • 302، "یافت شد" یا "به طور موقت منتقل شد."

 

 

چگونه می توان سئو را برای یک ویدیو انجام داد؟

ویدیوها به طور فزاینده ای در وب محبوب می شوند، که اگر ویدیوهای تولید شده مورد توجه قرار گیرند و در نتیجه به اشتراک گذاشته شوند و بک لینک شوند، می توانند SEO را بهبود بخشند. اما برای دیدن ویدیو ممکن است به SEO نیاز داشته باشد تا آن را پیدا کند و Google نمی‌تواند ویدیویی را تماشا کند. برای رتبه بندی یک ویدیو به همان نوع اطلاعات مورد نیاز برای صفحات متنی نیاز دارد. گنجاندن رونوشت به عنوان یک متن یک راه آسان برای انجام SEO برای یک ویدیو است، زیرا موتورهای جستجو می توانند متن را بخزند. علاوه بر این، باید به کلمات کلیدی، عنوان صفحات و توضیحات نیز توجه شود.

 

 

کدام متا تگ ها(Metatags) مهم هستند؟

متا تگ ها از زمانی که سئو به یک روش رایج برای بیشتر بالا آوردن رنک صفحه تبدیل شد تغییر کرده اند، اما دو مورد مهم باقی مانده است: عنوان صفحه و توضیحات متا. هنگام پاسخ دادن به سؤال مصاحبه خود به این موارد پایبند باشید. عنوان صفحه (گاهی اوقات عنوان سئو نامیده می شود) نقش مهمی در رتبه بندی بازی می کند، اما همچنین مهم است، زیرا عنوانی است که در صفحه نتایج جستجو (SERP) نشان داده می شود. باید از یک کلمه کلیدی برای رتبه بندی خوب در گوگل استفاده کند اما همچنین باید قانع کننده باشد تا کاربر بخواهد روی آن کلیک کند. توضیحات متا بر رتبه بندی تأثیر نمی گذارد، اما در SERP نیز نقش دارد، زیرا همچنین باید کاربر را وادار کند که روی نتیجه جستجو کلیک کند. همچنین باید ذکر کنید که گوگل اخیرا محدودیت طول کاراکتر توضیحات متا را به حدود 280 تا 320 افزایش داده است.

 

 

تفاوت بین do-follow و no-follow چیست؟

لینک‌های No follow وجود دارند، زیرا ما نمی‌خواهیم هر صفحه وب یا پیوندی باشد که موتور جستجو می‌خزد و رتبه‌بندی می‌کند. بنابراین، ویژگی‌های لینک بدون دنبال کردن به ربات‌های موتور جستجو می‌گویند، که از پیوند خاصی پیروی نکنند. پیوند هنوز برای یک کاربر قابل کلیک است، اما توسط یک ربات دنبال نمی شود. از سوی دیگر، همه لینک‌های

 

سوالات مصاحبه سئو اموزش شرکت طراحی سایت تارنما گستر

 

دیگر را می‌توان پیوندهای do-follow در نظر گرفت، حتی اگر لازم نباشد، ویژگی‌های خاصی داشته باشند تا به ربات‌های موتور جستجو بگویند آنها را دنبال کنند، ربات‌ها به طور پیش‌فرض این کار را انجام می‌دهند.

 

 

کدام عوامل سئو در کنترل شما نیستند؟

مهمترین عامل سئو که تحت کنترل شما نیست، گوگل است! اینکه گوگل دقیقاً چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کند، مشخص نیست. این شرکت الگوریتم‌های جستجوی مورد استفاده خود را عمومی نمی‌کند، اگرچه متخصصان سئو بهترین روش‌هایی را که ما به آن‌ها پایبند هستیم تا به نتیجه برسیم، تعیین کرده‌اند. با این حال، گوگل دامنه های جوانی را که هنوز آزمایش نشده اند، دوست ندارد و اگر سایت جدیدی راه اندازی کنید، نمی توانید آن را کنترل کنید. همچنین نمی توانید افراد را مجبور کنید که به سایت شما لینک دهند، محتوای شما را به اشتراک بگذارند، زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند یا برای بازدید دیگری به سایت شما برگردند. گوگل به همه این عوامل نگاه می کند و در حالت ایده آل، یک بخش بازاریابی سخت کار می کند تا محتوا و تجربیات کاربری ایجاد کند که این اتفاق بیفتد، اما این عوامل خارج از کنترل شخص سئو است.

 

 

سوالات مصاحبه سئو اموزشی شرکت تارنما گستر

 

سئو داخلی و سئوی خارجی چیست؟

- عوامل سئو داخلی(Seo On Page) :

 

  • کلمات کلیدی

  • محتوا

  • ساختار صفحه

  • پیوند داخلی

  • زمان بارگذاری

 

 سئوی خارج از صفحه(Seo Off Page) شامل عواملی است که نمی توانید آنها را کنترل کنید، مانند بک لینک ها. برای درک بهتر سئوی خارجی و داخلی بهتر است از مقاله ی تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی چیست کمک بگیرید.

 

 

 روش های سئو کلاه سیاه چیست؟

در حالت ایده‌آل، با سازمانی مصاحبه نمی‌کنید که از هرگونه روش و تکنیک های سئو کلاه سیاه چشم پوشی می‌کند، اما ممکن است این سوال ترفندی باشد تا مطمئن شوید که از آنها نیز استفاده نمی‌کنید. پنهان کاری، پر کردن کلمات کلیدی، کپی کردن محتوا از یک سایت دیگر، تبادل یا تجارت لینک، خرید لینک، مخفی کردن متن، و استفاده از مزرعه پیوند، همگی از تکنیک‌هایی هستند که گوگل آن را نادیده گرفته و جریمه می‌کند.

 

 

رابطه بین SEO و SEM چیست؟

SEO مخفف Search Engine Optimization و SEM مخفف Search Engine Marketing است. بزرگترین تفاوت بین این دو این است که سئو رایگان است و SEM پولی است. SEM شامل تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و تبلیغات نمایشی است، که خریداری می شود. با وجود تفاوت عمده بین این دو، آنها بهترین عملکرد را در هماهنگی دارند.

 

سوالات مصاحبه سئو با جواب شرکت طراحی سایت و سئو تارنما گستر

 

چه ویژگی هایی برای موثر بودن در سئو مورد نیاز است؟

این سوالی است که نیاز به یک پاسخ ذهنی دارد، اما ممکن است بخواهید به تمام مجموعه مهارت های مختلف، مورد نیاز برای خوب بودن در این نوع شغل فکر کنید. یک متخصص سئو باید مهارت های تحقیقاتی خوبی و مهارت های تحلیلی قوی داشته باشد. توانایی تشخیص روندها و سازگاری با تغییرات نیز مهم است. همانطور که در مورد پاسخ این سوال مصاحبه سئو فکر می کنید، نقاط قوت خود را به عنوان یک متخصص سئو در نظر بگیرید. آیا می توانید آنها را در این پاسخ بگنجانید؟

سوالات مصاحبه سئو لیست شده در بالا برای افراد حرفه ای با حدود یک سال تجربه در نظر گرفته شده است. آنها احتمالاً به عنوان بخشی از ایجاد یک حرفه بازاریابی دیجیتال به سئو تبدیل می شوند و شاید فقط گواهینامه داشته باشند و سابقه معتبری ندارند. برای کسانی که تجربه بیشتری دارند، سوالات مصاحبه سئو پیشرفته را بخوانید.

 

 

سوالات مصاحبه SEO برای تحلیل گران

اگر برای یک تحلیل گر سئو یا موقعیت تخصصی سئو درخواست می دهید، باید سؤالات مصاحبه پیشرفته سئو زیر را بررسی کنید، زیرا احتمالاً در مورد موضوعات سئو سطح مبتدی که در بالا توضیح داده شده است، سؤالی از شما پرسیده نخواهد شد.

 

 

به عنوان یک تحلیل گر یا متخصص سئو چه آموزشی دیده اید؟

این سوالی است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید، اما آماده باشید که به گونه ای به آن پاسخ دهید، که بر تجربه شما و هر آموزش پیشرفته SEO که انجام داده اید تأکید کند.

 

 

چه نوع تحلیلی انجام می دهید و به دنبال چه چیزی هستید؟

به دلیل شغلی که برای آن درخواست می کنید، ممکن است چندین مورد از این نوع سوالات مصاحبه تحلیل گر سئو از شما پرسیده شود. در مورد ابزارهایی که برای تجزیه و تحلیل استفاده می کنید، آنچه به دنبال آن هستید و نحوه استفاده از آن معیارها برای اندازه گیری نتایج و برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات صحبت کنید.

 

 

کدام تجزیه و تحلیل سئو توجه کافی را به خود جلب نمی کند؟

 شما بر اساس تجربه خود به این سئوال، پاسخ خواهید داد. ممکن است ویژگی‌هایی در گوگل آنالیتیکس(Google Analytics) وجود داشته باشد که بسیاری از مردم نمی‌دانند چگونه از آن استفاده کنند، یا افراد درگیر جزئیات می‌شوند و فراموش می‌کنند که به تصویر بزرگ نگاه کنند، یا شاید از همسو کردن تحلیل‌ها با استراتژی سئو غفلت می‌کنند. هر طور که صلاح می دانید به سؤال پاسخ دهید، اما برای پاسخ دادن به آن آماده باشید. 

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

 ساخت اکانت گوگل آنالیتیکس

 

ریشه کلمه کلیدی(keyword stemming)چیست؟

کلیدواژه عبارت است از: افزودن حرف یا حروفی به ریشه یک کلمه. به عنوان مثال، اگر کلمه مصاحبه ریشه شما بود، تغییرات می تواند مصاحبه کننده، مصاحبه شونده و مصاحبه شده باشد. استفاده از مبدا کلمات کلیدی به شما کمک می کند، تا از کلمات کلیدی مرتبط تری در یک صفحه وب استفاده کنید، بدون اینکه کلمات کلیدی پر شده باشند یا محتوایی با خواندن ضعیف داشته باشید.

 

 

مهم ترین عامل در انجام تحقیقات کلمات کلیدی

افراد تازه وارد به سئو تمایل دارند، بدون در نظر گرفتن رقابت پذیری آن کلمه کلیدی بر روی کلمات کلیدی محبوب تمرکز کنند، بنابراین این فاکتوری است که می توانید به آن اشاره کنید. حجم جستجو و ارتباط عوامل دیگری هستند که ممکن است در مورد آنها بحث کنید.

 

 

Canonical Issue چیست؟

زمانی که یک صفحه وب یا وب‌سایت دارای URL های زیادی است که حاوی اطلاعات مشابه یا قابل مقایسه هستند، مشکلات متعارف رایج‌تر است. فقدان تغییر مسیرهای صحیح اغلب باعث ایجاد آنها می شود، اما می توانند با معیارهای جستجوی تجارت الکترونیک و توزیع یا توزیع مطالب در چندین سایت ایجاد شوند. برای مثال، http://www.exampleURL.com و http://exampleURL.com.

 

 

چگونه با جریمه های لینک سئو کنار آمده اید؟

امیدواریم به دلیل تلاش‌های سئوی شما، هیچ جریمه‌ای از سوی Google برای شما اعمال نشده باشد، و ممکن است بخواهید این موضوع را برای مصاحبه‌گر خود روشن کنید! سپس به مراحلی که برای یافتن پیوندهای بد برداشته اید، توجه کنید و اگر می توانید آن ها را اصلاح کنید یا آن هایی را که نمی توانید رد کنید.

 

 

از کدام ابزار وب مستر استفاده می کنید؟

 

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو اموزشی شرکت طراحی سایت و سئو تارنما گستر

 

Google Webmaster Tools مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که توسط گوگل ارائه شده است تا به شما کمک کند، نمایان بودن سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل مدیریت کنید. آنها اکنون گروه بندی شده و در کنسول جستجوی گوگل نگهداری می شوند، و تمام اطلاعاتی را که برای افزایش رتبه جستجوی خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهند. ابزار گوگل وبمستر ابزاری قوی است که به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا نحوه تعامل سایت هایشان با گوگل را ردیابی کنند.

 

 

روش پیشنهادی گوگل برای قالب بندی موبایل چیست؟

گوگل طراحی وب ریسپانسیو (طراحی واکنش گرا) را در مورد وب سایت های تلفن همراه دوست دارد.

 

 

Rich Snippets چیست؟

ریچ اسنیپت ها متن برجسته ای هستند که در بالای نتایج جستجوی ارگانیک، در یک کادر و گاهی اوقات همراه با یک تصویر ظاهر می شوند. وب مسترها می توانند از داده های ساختار یافته برای علامت گذاری محتوا استفاده کنند، تا موتورهای جستجو به راحتی بتوانند، نوع محتوا را شناسایی کرده و آن را به عنوان یک قطعه غنی ارائه دهند. ریچ اسنیپت ها بخشی از سئو نیستند، اما در صورت استفاده، می توانند نتایج بهتری را در SERP ارائه دهند.

 

 

چرا باید در مورد بک لینک وب سایت رقبا آگاهی داشته باشید؟

تجزیه و تحلیل بک لینک رقیب به توسعه یک استراتژی دیجیتال برای صفحه شما کمک می کند و شما را قادر می سازد: رقابت صنعت خود را ارزیابی کنید، این رفتار بخشی از سئوی خارجی می باشد. شما می توانید ارزیابی کنید که رقبای شما چقدر خوب عمل می کنند و پارامترهایی را برای کاری که انجام می دهید، برای رقابت با آنها با مطالعه وب سایت های مسابقه ایجاد کنید.

 

 

Audit Link چیست؟

audit link اساسا حسابرسی لینک هایی است که به وب سایت شما اشاره می کنند، مانند بک لینک ها. کارشناسان سئو برای انجام حسابرسی پیوندها قبل از انجام کمپین لینک سازی، همچنین اطمینان حاصل کنند، که لینک های خارجی از کیفیتی برخوردار هستند که می خواهید به سئو کمک کنید.

نکته: وبسایت فوق برای بازشدن به فیلتر شکن نیاز دارد.

 

 

کدام به روز رسانی های اصلی گوگل بر سئو تاثیر گذاشته اند؟

الگوریتم پاندا و پنگوئن دو به‌روزرسانی مهم گوگل بودند، اگرچه گوگل دائماً در الگوریتم جستجوی خود تغییراتی ایجاد می‌کند. پاندا در سال 2011 معرفی شد و محتوای بی کیفیت را هدف قرار داد. به روز رسانی پنگوئن در سال 2012 منتشر شد و تکنیک های ایجاد لینک های اسپم را هدف قرار داد. هر دو به طور منظم توسط گوگل به روز می شوند.

 

 

مرغ مگس خوار چگونه چشم انداز جستجو را متغیر کرد؟

الگوریتم مرغ مگس خوار که در سال 2013 منتشر شد، کمک کرد تا جستجوی متنی باشد و ما را از پایبندی دقیق به کلمات کلیدی، به سمت درک هدف جستجوگر دور کند.

 

 

صفحات موبایل تسریع شده (AMP) چیست؟

صفحات موبایل تسریع شده (َAccelerated Mobile Pages) یک ابتکار منبع باز است که هدف آن افزایش عملکرد صفحات وب، تلفن همراه است. توییتر و گوگل نیروهای محرک پشت این ابتکار بودند. فناوری مبتنی بر AMP به کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های سبک‌تر و سریع‌تر بارگذاری شوند.

 

 

چگونه از تغییرات الگوریتم جستجوی تقریباً ثابت مطلع شوید؟

شما می خواهید به این سوال بر اساس منابعی که برای به روز بودن سئو و اخبار گوگل به آن تکیه می کنید، پاسخ دهید.

 

 

چگونه موفقیت سئو را به عنوان یک تحلیل گر سئو یا متخصص آن می سنجید؟

برای پاسخ دادن به سئوال بالا با نشان دادن نقش سئو در تصویر بزرگتر آماده باشید. در مورد همسویی با اهداف کسب و کار، دستیابی به اهداف و ایجاد نتایج صحبت کنید، نه فقط "برنده شدن در جستجوهای بیشتر".

اینها برخی از سوالات مصاحبه سئوی پیشنهادی برای افراد حرفه ای با حدود 3 سال تجربه یا یک تحلیل گر سئو هستند. اگر مدیریت مسیری است که به آن می‌روید، می‌خواهید سوالات و پاسخ‌های مصاحبه سئو را برای مدیران مجرب مطالعه کنید.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

طراحی سایت

 

سوالات مصاحبه فنی سئو برای مدیران

اگر برای یک مقام اجرایی یا مدیر سئو مصاحبه می‌کنید، می‌توانید در مورد هر یک از موضوعاتی که در بالا به آنها اشاره شد و همچنین سؤالاتی در مورد تجربه مدیریت خود سؤال کنید. به عنوان یک مدیر یا مدیر سئو، از شما انتظار می رود که اصول سئو و همچنین SEO فنی و سایر جنبه های بازاریابی دیجیتال، مانند بهینه سازی وب سایت، بازاریابی محتوا، بازاریابی موتورهای جستجو، استراتژی و تجزیه و تحلیل را بدانید. شما احتمالا تیمی از کپی رایترها و توسعه دهندگان وب را به منظور پیاده سازی و دستیابی به اهداف سئو برای سازمان خود مدیریت خواهید کرد.

 

 

برخی از اشتباهات رایج سئو که در سایت های دیگر دیده اید، چیست؟

اگر یک مدیر یا مدیر سئو با تجربه هستید، پاسخ به این سوال برای شما آسان است! شما می توانید در مورد اشتباهات آشکاری مانند استفاده از کلمات کلیدی اشتباه (که از بسیاری جهات امکان پذیر است)، عدم هماهنگی با تغییرات ایجاد شده توسط گوگل، بهینه سازی نکردن برای موبایل، نادیده گرفتن تحلیل ها و سایر موارد صحبت کنید.

 

 

RankBrain چیست؟

مانند بسیاری از فاکتورهای گوگل، هیچ کس نمی تواند دقیقاً بگوید چیست. RankBrain بخشی از الگوریتم جستجوی گوگل است. این یک سیستم هوش مصنوعی (AI) است که برای پردازش میلیاردها صفحه وب استفاده می‌شود تا به تعیین نتایج مرتبط‌تر کمک کند، به‌ویژه، جستجوهایی که جدید هستند و لزوماً به کلمات کلیدی خاصی مرتبط نیستند (برای بی‌حوصلگی توضیح). راهی برای بهینه سازی وب سایت ها برای RankBrain وجود ندارد به جز تمرکز بر محتوای با کیفیت، زیرا RankBrain کمتر به کلمات کلیدی می پردازد.

 

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو اموزش شرکت طراحی وبسایت و سئو تارنما گستر

 

نتایج ترجمه

PageRank چیست؟

PageRank درباره اعتبار است و برای کمک به رتبه بندی صفحات شما استفاده می شود. اعتبار تا حدی با سن صفحه، میزان و کیفیت محتوا و تعداد لینک های ورودی تعیین می شود.

 

 

چگونه از بازاریابی محتوا برای سئو استفاده می کنید؟

بازاریابی محتوا برای سئوی موفق بسیار مهم است، زیرا گوگل محتوای با کیفیت می‌خواهد، محتوایی را برای بهینه‌سازی سئو در اختیار شما قرار می‌دهد و محتوایی را بوجود می آورد که سایر وب‌سایت‌ها به آن لینک می‌دهند (در صورت انجام درست). بازاریابی محتوا اغلب از طریق وبلاگ انجام می شود، اما محتوا را می توان به اشکال مختلف دیگری نیز ایجاد کرد، مانند ویدئو، پادکست، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی و سایر موارد.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

چگونه سئو یک سایت را بالا ببریم؟

 

 

چگونه از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای سئو استفاده می کنید؟

 

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو برای استخدام شرکت طراحی وبسایت و سئو تارنما گستر

 

میزان تأثیر رسانه های اجتماعی بر رتبه بندی جستجو مشخص نیست، اما رسانه های اجتماعی همچنان اهمیت دارند. به عنوان مثال، هنگامی که محتوای وب سایت را از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، می تواند به شما کمک کند تا بک لینک دریافت کنید، و برند شما را ایجاد می کند، که باعث می شود وب سایت شما بیشتر در صفحه نتایج جستجو کلیک کند.

 

 

 

به نظر شما SEO و PPC با هم برای بهبود نتایج کار می کنند؟

این یکی دیگر از سوالات مصاحبه سئو است که بر اساس تجربه خود به آن پاسخ خواهید داد، اما برخی از ویژگی هایی که ممکن است به آن اشاره کنید، شامل نحوه استفاده از PPC برای افزایش ترافیک در حالی که منتظر صفحات بهینه شده برای SEO برای شروع رتبه بندی هستید، است. همچنین، ما دیگر ابزار تحقیق کلمات کلیدی را فقط برای سئو نداریم، بنابراین باید از ابزارهای PPC استفاده کنیم. PPC را می توان برای امتحان کردن یک کلمه کلیدی قبل از متعهد شدن به استفاده از آن برای SEO استفاده کرد.

 

 

رویکرد شما برای توسعه استراتژی سئو چیست؟

- عوامل توسعه ی استراتژی سئو:

 

  • دانستن اهداف کوتاه مدت و بلندمدت

  • شناخت فضای رقابتی

  • درک مخاطب

 

اما اینکه شما به عنوان یک متخصص سئو چگونه برای توسعه استراتژی اقدام می کنید، احتمالاً منحصر به تجربه شما خواهد بود.

 

 

چگونه تجزیه و تحلیل وب را برای عملکرد سئو ارزیابی می کنید؟

می خواهید در مورد نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل وب گوگل برای بررسی ناوبری مستقیم، ترافیک ارجاع، تعداد بازدیدها، تبدیل ها، زمان در صفحه و سایر موارد صحبت کنید و چگونه تمام این داده ها را برای اندازه گیری میزان تجزیه و تحلیل سئو تفسیر می کنید.

 

 

بزرگترین داستان موفقیت بازاریابی دیجیتال شما چیست؟

بدیهی است که این یک سوال مصاحبه پیشرفته سئو است که ما نمی‌توانیم در مورد آن به شما کمک کنیم، اما باید پیش‌بینی کنید و آماده پاسخگویی به این سؤال باشید.

 

 

تجربه شما از مدیریت یک تیم بازاریابی یا سئو چیست؟

 شما برای یک شغل استخدامی در بخش مدیریت سئو مصاحبه می کنید، بنابراین باید در مورد تجربه خود به عنوان یک مدیر صحبت کنید.

 

 

برنامه پیش بینی شده گوگل برای ایندکس ها در سال 2018

گوگل از سال 2018 دارای فهرست اول موبایل(Mobile-First) بود. فهرست موبایل اول به این معنی است که هنگام نمایه سازی صفحات و انتخاب نحوه رتبه بندی محتوا در نتایج موتورهای جستجو، گوگل وب سایت های سازگار با موبایل را ترجیح می دهد.

 

 

الگوریتم مرغ مگس خوار(Hummingbird) چیست؟

برخلاف پیشرفت‌های قبلی پاندا و پنگوئن که به‌عنوان افزونه‌های الگوریتم موجود Google صادر شده بود، مرغ مگس‌خوار در واقع به عنوان یک طراحی مجدد کامل توصیف شده است. چیزی که الگوریتم مرغ مگس خوار را منحصر به فرد می کند، توانایی آن در خواندن قصد به روش های جدید و بهبود یافته است.

 

مصاحبه سئو حرفه ای شرکت طراحی وبسایت تارنما گستر

 

چرا لینک های داخلی مهم هستند؟

لینک های داخلی، لینک هایی در داخل وب سایت شما هستند، که به صفحه دیگری در وب سایت شما پیوند می دهند. پیوندهای داخلی به همه محتوای وب سایت شما کمک می کنند، تا خزیده شوند و رتبه بندی شوند.

 

 

Domain Authority چیست؟

قدرت دامنه وب سایت (همچنین به عنوان رهبری فکر شناخته می شود) اهمیت آن را در یک حوزه موضوعی یا بازار خاص منعکس می کند. Domain Authority یک امتیاز رتبه بندی موتور جستجو توسط Moz است. این ارتباط مستقیماً بر رتبه بندی آن توسط موتورهای جستجو تأثیر می گذارد، که از الگوریتم های تحلیلی خودکار برای تعیین اعتبار دامنه استفاده می کنند.

 

 

چگونه با تغییرات گوگل آشنا می شوید؟

برای پاسخ به این سوال، می‌خواهید درباره آن وبلاگ‌ها یا خبرنامه‌هایی که دنبال می‌کنید صحبت کنید، احتمالاً شامل وب سایت های سئوی شناخته شده مانند Moz و Search Engine Land، اما همچنین شامل هر سایت دیگری که به نظر شما مفید است.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

chat gpt چیست و بر سئو شما چه تاثیری دارد؟

 

 

تغییر سئو را در آینده نزدیک چگونه می بینید؟

این پاسخ بیشتر ذهنی است و اگر مشخص شود پیش‌بینی‌های شما اشتباه بوده است، هیچ‌کس شما را سرزنش نمی‌کند، اما دادن یک پاسخ خوب نشان می‌دهد که به صنعت توجه کرده‌اید. می توانید در مورد دو شاخصی که گوگل در سال 2018 شروع به استفاده از آن خواهد کرد و اینکه چگونه بر سئوی موبایل تاثیر می گذارد و اهمیت تداوم ارائه یک تجربه کاربری خوب (و اینکه چه چیزی ممکن است به نظر برسد) صحبت کنید. جستجوی محلی همچنان یک موضوع داغ است، همانطور که جستجوی صوتی نیز هست. قبل از پاسخ دادن به سؤالات مصاحبه سئوی خود، به آنچه کارشناسان می گویند، نگاهی بیندازید و به عنوان فردی آگاه خواهید دید. برای گرفتن مشاوره ی بیشتر در زمینه ی سئو با تارنما گستر تماس بگیرید.

 

اگر فکر میکنید زمان آن رسیده که سئوی وبسایتتان را بصورت هدفمند بهبود ببخشید، همکاران ما در شرکت دانش بنیان تارنما گستر می توانند در این امر شما را یاری رسانند، برای دریافت مشاوره رایگان باما تماس بگیرید

 

 

 

برچسب ها :

تارنماگستر

سئو

مصاحبه سئو

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو

سوالات مصاحبه سئو برای تازه کارها

مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل

سئو فنی

سرعت صفحه

Page Speed

کیفیت محتوا

قدرت برند

قدرت دامنه

سیگنال های اجتماعی

اعتبار دامنه

نوع محتوا

عمق محتوا

تازگی محتوا

HTTP

Content Freshness

Content Depth

Domain Authority

Social Signals

Schema Code

User experience

Domain Strength

Brand Strength

Mobile First

Technical SEO

Quality Content

Google Auto Complete

top level domain

keyword difficulty

keyword frequency

keyword density

keyword proximity

long tail keyword

HTML sitemap

xml sitemap

Latent Semantic Indexing

SEO

بهترین ابزار سئو

ahref

kwfinder

quack SEO

moz

متا رفرش

Meta Refresh

Metatags

Seo On Page

Seo Off Page

Seo Off Page چیست

Seo On Page چیست

Search Engine Marketing

Search Engine Optimization

SEM

سوالات مصاحبه SEO برای تحلیل گران

Search Engine Result Page

SERP

بک لینک

بک لینک وب سایت رقبا

سوالات مصاحبه فنی سئو برای مدیران

seo

سئو سایت

سئو داخلی

سئوخارجی

سئو خارجی

RankBrain چیست

PageRank چیست

توسعه استراتژی سئو

استراتژی سئو

لینک های داخلی

لینک داخلی

سوالات مصاحبه سئو

پاسخ های مصاحبه سئو

مصاحبه سئو چیست

مصاحبه سئو چیه

مصاحبه سئو حرفه ای

مصاحبه سئو داخلی

مصاحبه سئو طراحی سایت

مصاحبه سئو سایت

مصاحبه سئو سایت چیست

سوال مصاحبه

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو استخدامی

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو برای استخدام

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو چیست

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو حرفه ای

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو داخلی

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو سایت

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو طراحی سایت

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو نمونه

سوالات و پاسخ های مصاحبه سئو یک شرکت

سوالات مصاحبه سئو استخدام

سوالات مصاحبه سئو اموزش

سوالات مصاحبه سئو اموزشی

سوالات مصاحبه سئو چیست

سوالات مصاحبه سئو چیه

سوالات مصاحبه سئو حرفه ای

سوالات مصاحبه سئو خارجی

سوالات مصاحبه سئو داخلی

mozpro

سوالات مصاحبه سئو روز

سوالات مصاحبه سئو سایت

سوالات مصاحبه سئو شرکت های دانش بنیان

پاسخ های مصاحبه سئو اموزشی

پاسخ های مصاحبه سئو اموزش

پاسخ های مصاحبه سئو استخدام

پاسخ های مصاحبه سئو استخدامی

پاسخ های مصاحبه سئو سایت

آموزش سئو

سئو چیست

اصول سئو

سئو آموزش

سئو وب سایت چیست

سئو سازی وب سایت

متا تگ Robots

html sitemap

XML sitemap

Google Webmaster Tools

سئوالات و پاسخ های مصاحبه سئو

سئوالات مصاحبه سئو

محتوای با کیفیت

کلمات کلیدی

تولید محتوای با کیفیت

متخصصان سئو

URL

به روز بودن سئو

مدیر سئو

سئوی موبایل

مدیریت سئو

عوامل توسعه ی استراتژی سئو

شناخت فضای رقابتی

نمونه سئوالات استخدامی سئو

محتوا

ساختار صفحه

پیوند داخلی

زمان بارگذاری

سرچ کنسول گوگل

تجربه کاربری

موتور جستجو

گوگل

تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی چیست

تکنیک های سئو کلاه سیاه

بازاریابی دیجیتال

تحلیل گر سئو

ساخت اکانت گوگل آنالیتیکس

کلیدواژه

Google

طراحی واکنش گرا

سئوی خارجی

کارشناسان سئو

طراحی سایت

تارنما گستر

google keywrod planner

عوامل سئو داخلی

keyword stemming

page speed

audit link

link building

PageRank

rankbrain

انکر تکست

نرخ پرش

نتیجه سئو ارگانیک

نتیجه سئو پولی

تجربه کاربر

google sandbox

فراوانی کلمات کلیدی

دامنه سطح بالا

نزدیکی کلمات کلیدی

دشواری کلمات کلیدی

چگالی کلمات کلیدی

robots.txt

domain authority

متا تگ ربات

نقشه سایت html

نقشه سایت xml

الگوریتم مرغ مگس خوار

بک‌لینک

بک لینک‌

بهینه سازی موتورهای جستجوگر

کلمات کلیدی طولانی

ابزار سئو google keyword planner چیست

الگوریتم پاندا

on page seo

off page seo

do follow چیست

no follow چیست

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha