در این مقاله به این کهGPT chat چیست، نحوه عملکرد آن و این که بر سئو شما چه تاثیری دارد می پردازیم

 

chat gpt و تاثیراته آن بر سئو

 

اگر هنوز مطمئن نیستید ChatGPT چیست، این راهنمای شما برای چت رباتی است که همه این روز ها درباره آن صحبت می کنند.

 

 chat GPT چیست؟

ChatGPT یک ربات هوش مصنوعی قدرتمند است که توسط OpenAI توسعه یافته است. سازندگان آن آلتمن، ماسک و دیگر سرمایه گذاران silicon valley در سال 2015 یک سازمان غیرانتفاعی تحقیقاتی هوش مصنوعی ایجاد کردند و آن را در 30 نوامبر 2022 به دنیا معرفی کردند. این یک ربات هوش مصنوعی قدرتمند است که قادر به درک گفتار انسان و تولید نوشتار عمیق است که به راحتی برای انسان قابل درک است. استفاده از قالب پرسش و پاسخ در ChatGPT آن را جالب می کند.

 

 GPT chat یک ربات چت هوشمند است که می تواند به سوالات ما در هر زمینه ای پاسخ دهد، اما از این تکنولوژی(chat GPT) عمدتا برای تولید محتوا، برنامه نویسی و  آموزش شعر نویسی همه کار های روزمره و حتی سئو سایت استفاده می شود. لازم به ذکر است که اطلاعات این ربات چت جی پی تی مربوط به سال 2021 است و هنوز به اطلاعات و رویدادهای اخیر دسترسی نداشته است.

 

عملکرد این مغز مصنوعی یعنی chat gpt به حدی خوب است که ظرف ۵ روز یک میلیون نفر در آن وب‌سایت ثبت‌نام کرده و با جعبه چت آن شروع به کار کردند. برای مقایسه، رسیدن به مرز یک میلیون کاربر برای فیس‌بوک و اینستاگرام چندین ماه طول کشید و برای نت‌فلیکس سه سال و نیم به درازا انجامید.

 

جالب است، نظر chat gpt را درباره خودش بدانید، که وقتی از این ربات می پرسیم chat GPT چیست چه جوابی را به ما می دهد؟

 

جواب chat gpt:

ChatGPT یک مدل پردازش زبان طبیعی است که قادر به تولید متنی شبیه انسان است. این توسط OpenAI توسعه یافته است و از یک نوع معماری GPT-3 استفاده می کند. ChatGPT به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند متنی منسجم، جذاب و مرتبط با یک دستور داده شده تولید کند، که آن را برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها مانند ربات‌های گفتگو، ترجمه زبان و تولید محتوا مفید می‌سازد

 

 

آیا ChatGPT بهتر از موتور جستجوی گوگل است؟

 

جستجوی گوگل به شما کمک می کند تا با ارائه لیستی از وب سایت های مرتبط با سوالات شما، پاسخ های پیشنهادی را برای سوالات خود دریافت کنید. از سوی دیگر، ChatGPT به شما پاسخ های دقیق را در یک جریان طبیعی می دهد. مانند استفاده از یک کتاب راهنما است.

 

این که یک ربات مثل chat gpt توانایی تفکر دارد و میتواند اینقدر خوب سوال شما را پردازش و ترجمه و با زبان های مختلف با متنی مختصر و مفید جواب دهد یکذره ترسناک است.

chat gpt کم کم میتواند جای تولید محتوا کننده ها کتاب ها و خیلی چیز های دیگر را بگیرد چون اطلاعاتی که دارد بسیار کامل تر از انسان ها است. اصلاً رباتی که میتواند فکر کند، به نظر ترسناک می رسد.

 

چه نوع سؤالاتی می توانید در ChatGPT بپرسید؟

در روزهای اخیر، هیاهو در مورد ChatGPT به حدی شتاب یافته است که این ابزار در آینده نزدیک پتانسیل بسیار زیادی دارد. با استفاده های بسیار زیاد از ChatGPT در زندگی روزمره، توجه افراد در هر گروه سنی را به خود جلب کرده است. Chat GPT پاسخ هایی شبیه به انسان را از طریق متن ایجاد می کند. دارای قابلیت پاسخگویی به سوالات با لحن شفاف و محاوره ای است. می تواند کدها را تولید کند، داستان بنویسد، شعر و غیره بنویسد. پاسخ های طبیعی برای تولید پاسخ ها به روشی که یک انسان ارائه می دهد می دهد. اجازه دهید نگاهی به برخی از کاربردهای ChatGPT بیندازیم:

 

  • کدها را بنویسد

  • ترجمه انجام دهد

  • اشکال زدایی کند

  • آهنگ ها، ایده های مهمانی و غیره را به شما پیشنهاد می کند.

  • یک شعر یا نثر جذاب می نویسد

  • به شما کمک می کند تا برای امتحان حقوق آماده شوید

  • یک مقاله برای پروژه مدرسه یا کالج خود بنویسید

  • دستور غذای مورد علاقه تان را در اختیارتان قرار دهد

  • متن هر آهنگی را به شما می دهد

 

 

چرا chat gpt ترند شد؟

تاکنون محصولی از AI به این گستردگی در دسترس عموم قرار نگرفته بود و همین موضوع اصلی‌ترین دلیل ترند شدن chat GPT است. دلیل دوم، توانایی هوش مصنوعی chat GPT در مکالمه و تولید پاسخ‌های انسانی است. این ربات همچون یک دوست با شما صحبت کرده و به درخواست‌ها پاسخ می‌دهد. آخرین دلیل ترند شدن این ربات، وجود سرمایه‌گذاران مشهوری همچون مایکروسافت است.همانطور که اشاره کردیم chat GPT از سوی مایکروسافت، ایلان ماسک و دیگر افراد و شرکت‌های مشهور پشتیبانی شده و تنها این دو اسم برای ترند شدن یک محصول کافی هستند.

 

 

نحوه استفاده از chat gpt

متاسفانه chat gpt در ایران قابل دسترس نیست ولی در ادامه راهکار هایی برای شما پیشنهاد می کنیم.

در حال حاضر چت جی پی تی به صورت رایگان یرای همه از طریق ثبت نام در دسترس است.

 

 

chat gpt در ایران:

حتی برای وارد شدن به chat gpt نیاز به IP خارج از ایران دارید که می توانید یا از VPN استفاده کنید یا به shecan متصل شوید.

بعد از اتصال شما باید یک شماره خارج از ایران داشته باشید که میتوانید از NUMBELAND خریداری کنید.

 

 

حالا نوبت وارد شدن به chat GPT است.  برای وارد شدن روی chat gpt کلیک کنید.

 

 

بعد از کلیک با صفحه زیر مواجه می شوید.

1.بر روی Try chatgpt کلیک کنید  (با قرمز نشان داده ایم)

 

نحوه استفاده از chat gpt  و مزایا و معایب چت جی پی تی

 

 

2.اگردر chat gpt account دارید بر روی log in کلیک کنید، اگر هنوز ثبت نام نکرده اید بر روی sign up (ثبت نام) کلیک کنید.

 

 

 مراحل کار با chat gpt و تاثیرات چت جی پی تی بر سئو

 

 

بالا تر هم گفتیم که برای ثبت نام در chat gpt به شماره خارج از ایران نیاز دارید. بعد از ثبت نام با صفحه ای مانند صفحه زیر مواجه می شوید. بر روی کادر پایین صفحه کلیک کنید و هر چیزی که می خواهید در آن تایپ کنید.

 

 مراحل کار با chat gpt و تاثیرات چت جی پی تی بر سئو

 

 

برای مثال ما در hat gpt می نویسیم که بهترین و پر درآمد ترین شغل هایی که در آینده است چیست.

جواب chat gpt را در عکس زیر می بینید.

 

 

سئوال هایی از chat gpt و تاثیرات چت جی پی تی بر سئو

 
 

همان‌طور که از تصویر بالا مشخص می‌شود، نتیجه بسیار جالب و قابل توجه است. به تازگی ChatGPT از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند نتایج و پاسخ‌ها را به زبان فارسی ارائه دهد.

هدف اصلی خلق ChatGPT تولید هوش مصنوعی مکالمه‌گری است که بتوان هر چیزی را از آن پرسید. مثال بالا قطعاً بسیار جالب توجه و تاثیر‌گذار است

 

چرا برخی از مردم در مورد ChatGPT نگران هستند؟

مردم نسبت به جایگزینی یا تحلیل رفتن هوش انسانی توسط چت ربات های هوش مصنوعی ابراز نگرانی می کنند. به عنوان مثال، chat gpt می تواند مقاله ای را در مورد هر موضوعی به طور موثر (البته نه لزوماً دقیق) در عرض چند ثانیه بنویسد و به طور بالقوه نیاز به نویسنده انسانی را از بین ببرد.

همچنین: chat gpt می تواند 25 درصد از تمام مشاغل را خودکار کند. در اینجا بیشتر (و کمترین) در معرض خطر هستند

chat gpt همچنین می‌تواند یک مقاله کامل را در عرض چند ثانیه بنویسد و تقلب را برای دانش‌آموزان آسان‌تر کند یا از یادگیری درست نوشتن اجتناب کنند. این باعث شده است که برخی از مناطق مدرسه دسترسی به آن را مسدود کنند.

نگرانی دیگر در مورد chat gpt، انتشار احتمالی اطلاعات نادرست است. از آنجایی که chat gpt به اینترنت متصل نیست، ممکن است در اطلاعاتی که به اشتراک می گذارد اشتباه کند.

همچنین: به گفته متخصص هوش مصنوعی، هوش ChatGPT صفر است، اما یک انقلاب در سودمندی است

خود chat gpt می‌گوید: "پاسخ‌های من به عنوان واقعیت در نظر گرفته نمی‌شوند، و من همیشه مردم را تشویق می‌کنم که اطلاعاتی را که از من یا هر منبع دیگری دریافت می‌کنند تایید کنند." خود OpenAI همچنین خاطرنشان می کند که ChatGPT گاهی اوقات «پاسخ هایی با صدای معقول اما نادرست یا بی معنی» می نویسد.

 
 

تاثیرات chat GPT در سئو

 

ChatGPT یک مدل زبان هوش مصنوعی است که برای ایجاد پاسخ های زبان طبیعی به ورودی کاربر طراحی شده است. در حالی که ChatGPT می تواند اطلاعات مفیدی را ارائه دهد و در مورد موضوعات مختلف گفتگو کند، اما به طور خاص برای SEO (بهینه سازی موتور جستجو) طراحی نشده است.

سئو شامل بهینه سازی وب سایت ها و محتوای آنلاین برای بهبود دیده شدن و رتبه بندی آنها در صفحات نتایج موتورهای جستجو است. ChatGPT ابزاری نیست که مستقیماً بر رتبه بندی وب سایت یا دیده شدن موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. با این حال، می توان از آن برای ایجاد محتوای مرتبط، آموزنده و جذاب برای بازدیدکنندگان وب سایت استفاده کرد که می تواند به طور غیر مستقیم با جذب ترافیک بیشتر و ایجاد بک لینک بیشتر، سئو را بهبود بخشد.

به طور خلاصه، در حالی که ChatGPT به طور خاص برای SEO طراحی نشده است، می تواند ابزار مفیدی برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا باشد که می تواند به طور غیر مستقیم سئو را بهبود بخشد.

 

 

مزایا و معایب chat gpt

چت جی پی تی یک مدل زبانی مصنوعی است که به منظور ارائه خدمات چت بات در سایت‌ها و برنامه‌های مختلف توسعه داده شده است. مزایا و معایب این سیستم به شرح زیر است:

مزایا chat gpt:

  • دسترسی آسان: چت جی پی تی به صورت آنلاین و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است.

  • راه‌حل سریع: چت جی پی تی به عنوان یک راه‌حل سریع برای حل مسئله یا پاسخ به سوالات فوری در دسترس است.

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه: استفاده از چت جی پی تی برای برخی از موارد صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های مربوط به تماس تلفنی یا ارسال ایمیل است.

  • دسترسی به پشتیبانی: با استفاده از چت جی پی تی می‌توان به سرعت و به‌راحتی به پشتیبانی و کارشناسان مربوطه دسترسی پیدا کرد.

  • استفاده از فناوری ChatGPT حداقل در زمان انتشار این مطلب رایگان است و تنها نیاز به ثبت‌نام (با شماره موبایل غیرایرانی) وجود دارد.

  • Chat GPT چت‌باتی زیرک، تطبیق‌پذیر و چندمنظوره است که می‌توان از آن به عنوان دستیار هوش مصنوعی برای تسهیل فرایند تولید محتوا و حتی به منظور بهبود جریان‌های کاری توسعه نرم‌افزار استفاده کرد.

    نوشتن پست‌های وبلاگی

  • جستجوی اطلاعات

  • قابلیت خود اصلاح پذیری

 

معایب chat gpt:

  • tعدم ارتباط چشمی: در چت جی پی تی، ممکن است نتوانید با فرد مقابل ارتباط چشمی داشته باشید که این ممکن است برای برخی از افراد مهم باشد.

  • محدودیت در انتقال اطلاعات: در برخی موارد، چت جی پی تی ممکن است محدودیت‌هایی در انتقال اطلاعات داشته باشد که می‌تواند مانع از انتقال اطلاعات کامل شود.

  • عدم قابلیت استفاده برای موارد پیچیده: در برخی موارد، ممکن است چت جی پی تی برای پاسخگویی به سوالات پیچیده و مشکلات پیچیده مناسب نباشد .

  • محدودیت اطلاعات: chat GPT متاسفانه اطلاعات محدودی دارد که به سال 2021 محدود می شود، یعنی نمیتواند جواب شما را برای اتفقات جدید بدهد.

  • عدم توانایی در ارائه پاسخ‌های دقیق و قطعی برای تمامی سؤالات با توجه به گستردگی موضوعات و پیچیدگی بعضی از موارد.

  • عدم قابلیت استفاده از صدا و تصویر در محیط چت.

  • امکان بروز خطا در پاسخ‌های ارائه شده به دلیل محدودیت در قابلیت درک و تحلیل متن توسط سامانه های هوش مصنوعی.

  • احتمال ارائه پاسخ‌های غلط به دلیل نبودن تجربه و دسترسی به اطلاعات جدید و به‌روز.

  • عدم قابلیت درک و تشخیص نیازهای ویژه و خاص کاربران به دلیل عدم توانایی در تحلیل اطلاعات غیر متنی مانند صدا و تصویر.

 
 
 

آیا هوش مصنوعی چت جی پی تی ChatGPT جایگزین گوگل خواهد شد؟

چند ماه پیش، به گفته یکی از معاونان موتور جستجو DuckDuckGo، از آنجایی که قدرت و نفوذ گوگل در اینترنت به چنین سطح بحرانی رسیده است، مردم تصمیم می گیرند از گوگل استفاده نکنند. اما اکنون گوگل با خطر بزرگ دیگری روبروست به نام چت بات ChatGPT.

روزی که استنفورد گوگل را تأسیس کرد، یاهو و آلتاویستا بر دنیای موتورهای جستجو تسلط داشتند. با این حال، الگوریتم PageRank گوگل که اهمیت هر وب سایت را بر اساس لینک هایی که سایر وب سایت ها به آن ارائه می دهند می سنجد،عملکرد بهتری داشته و در مدت زمان کوتاهی گوی سبقت را در بازار به دست گرفت.

گوگل موتور جستجوی خود را در سال 1998 معرفی کرد و سالها هیچ موتور جستجویی به آن نزدیک نشد.اما اکنون، تعداد انگشت شماری از شرکت‌ها که برخی از آنها توسط کارمندان سابق گوگل تأسیس شده‌اند، معتقدند که این وضعیت در شرف تغییر است.

این شرکت ها می گویند که یک روش جستجوی بسیار قدیمی، که در آن موتورهای جستجو برای یافتن آنها،کل اینترنت را جست و جو می کردند، به یک روش جستجو با الگوهای زبانی بزرگ تبدیل شده است که پایگاه داده های عظیمی از متن را تجزیه و تحلیل می کند.به جای مشاهده ده ها صفحه از نتایج مرتبط، مستقیماً به سؤالات پاسخ دهید.و این دقیقاً همان فناوری است که ChatGPT برای ایجاد پاسخ های بسیار سریع به درخواست های کاربر استفاده می کند.

به گفته برخی کارشناسان، گوگل در حال حاضر در موقعیت خطرناکی قرار داردو ابزارهای هوش مصنوعی مانند هوش مصنوعی چت جی پی تی ChatGPT می توانند در سال های آینده به تهدیدی بزرگ برای این موتور جستجو تبدیل شوند.

 

 
رقابت google  و chat gpt
 

 

 

 

 

طریقه ی درآمدزایی از Chat GPT

یکی از دلیل هایی که چت جی پی تی به شدت در مورد استقبال قرار گرفت راهکارهایی بود که می توان از چت بات درآمد زایی کرد. برای مثال به راحتی می توانید برای تولید محتوا از این هوش مصنوعی استفاده کنید و یا پروژه های برنامه نویسی را به آن محول کنید . حتی این بات قابلیت این را دارد که کد های شما را دیباگ کند.

فقط این نکته را باید در نظر داشته باشید که در تولید محتوا برای سایت از چت جی پی تی استفاده نکنید چرا که همه ی محتواهایی که به شما ارائه می کند رفرنس دارد و سرویس AI Detector گوگل قابلیت شناسایی متن های نوشته شده توسط هوش مصنوعی دارد و ممکن است متن شما هیچ ارزش سئو نداشته باشد.

و در آخر از خصوصیات اصلی هوش مصنوعی این است که بر خلاف ربات ها قابلیت یادگیری و خود اصلاحی دارد و طی مرور زمان درصد خطا آن کمتر خواهد شد.

 
 

chat gpt چه بر سر شغل های ما می آورد؟

این درجه از توانایی که از حدود ۲ ماه پیش از هوش مصنوعی به منصه ظهور درآمده، نگرانی گسترده‌ای در زمینه آینده و امنیت شغلی در بین کاربران پیش آورده است.

حال که مغز مصنوعی آنلاین می‌تواند ظرف چند دقیقه نمایش‌نامه و فیلم‌نامه بنویسد، استراتژی بازاریابی و کتاب آشپزی و راهنمای مسافرتی تهیه کند و بهتر از آموزگاران مدارس و دانشگاه‌ها جزوه تهیه کرده و درس بدهد، دیگر برای انسان‌ها چه آینده‌ای باقی می‌ماند؟

برای رسیدن به تصویری واضح از تأثیر این تحول جدید بر امنیت شغلی افراد جامعه هنوز زود است، اما در برخی موارد تحلیلگران به‌نوعی اجماع رسیده‌اند، برای نمونه در مورد دشواری‌های پیش رو برای برنامه‌نویسان رایانه.

چت‌جی‌پی‌تی، حتی در شکل فعلی خود، نه تنها متن‌نویسی، بلکه کدنویسی کامپیوتری را نیز بلد است و شما می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کرده هرگونه برنامه کامپیوتری را از او درخواست کرده و ظرف یک یا چند دقیقه نتیجه را برداشت کنید. تحلیلگران می‌گویند به این خاطر، آینده شغلی برنامه‌نویسان رایانه‌ای چشم‌انداز خوبی نشان نمی‌دهد.

 

 

در ایتالیا chat gpt ممنوع شد 

ایتالیا دسترسی به چت‌جی‌پی‌تی (ChatGPT)، ربات مکالمه با هوش مصنوعی را مسدود کرده است. این اولین کشور غربی است که چنین تصمیم می‌گیرد.

نهاد ناظر بر حفاظت از داده‌ها در ایتالیا گفته است که مدل هوش مصنوعی مورد چت‌جی‌پی‌تی نگرانی‌هایی درباره نقض حریم خصوصی برانگیخته است.

این ربات مکالمه را شرکت استارت‌آپ اوپن ای‌آی با پشتیبانی مایکروسافت ساخته است.

نهاد ناظر در ایتالیا اعلام کرده که ممنوعیت و تحقیق درباره اوپن ای‌آی «فورا» اجرایی می‌شود.

از سه ماه پیش که چت‌جی‌پی‌تی آغاز به کار کرده میلیون‌ها نفر از آن استفاده کرده‌اند.

این ربات مکالمه به سوالاتی که با زبان معمول و مشابه زبان انسانی، و نه زبان برنامه‌نویسی، طرح شده باشند پاسخ می‌دهد و می‌تواند سبک‌های مختلف نوشتن را تقلید کند.

مایکروسافت میلیاردها دلار خرج طراحی و توسعه این مدل هوش مصنوعی کرده و از ماه پیش آن را به موتور جستجوی بینگ افزوده است.

بنا به اعلام مایکروسافت یک نسخه از این ربات مکالمه در بسته‌های نرم‌افزاری آفیس، شامل وورد، اکسل و پاورپوینت گنجانده خواهد شد.

رشد سریع فناوری هوش مصنوعی نگرانی‌هایی را ایجاد کرده و از جمله برخی نگران به خطر افتادن فرصت‌های شغلی با جایگزینی نیروی کار انسانی هستند. نگرانی درباره گسترش اطلاعات غلط و همین طور تشدید سوگیری‌های تبعیض آمیز نیز مطرح شده‌اند.

در همین هفته ایلان ماسک و چند نفر دیگر از چهره‌های برجسته جهان فناوری خواهان وقفه‌ای در توسعه مدل‌های هوش مصنوعی شدند تا این تحقیقات از مهار خارج نشود.

بنا به اعلام نهاد ناظر در ایتالیا علاوه بر مسدود شدن چت‌جی‌پی‌تی، شرکت اوپن ای‌آی هم برای نقض مقررات حفظ حریم خصوصی مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

آن طور که این نهاد اعلام کرده چت‌جی‌پی‌تی هدف رخنه اطلاعاتی قرار گرفته و بخشی از اطلاعات کاربران، شامل محتوای مکالمه‌ها و مشخصات پرداخت آنها در معرض لو رفتن بوده است.

نهاد ناظر ایتالیا می‌گوید اوپن ای‌آی هیچ توجیه حقوقی برای «گردآوری و ضبط انبوه اطلاعات شخصی به منظور تمرین دادن الگوریتم‌های مبنایی کارش ندارد.»

ناممکن بودن تعیین سن کاربران و اینکه چت‌جی‌پی‌تی ممکن است کودکان را در معرض پاسخ‌های نامناسب برای سنشان قرار دهد نگرانی دیگر این نهاد ناظر بوده است.

بارد، ربات مکالمه رقیب متعلق به گوگل، به دلیل همین نگرانی‌ها تنها در اختیار کاربران به خصوص و بالای هجده سال قرار گرفته‌ است.

ایتالیا به اوپن ای‌آی بیست روز فرصت داده تا روشن کند چگونه نگرانی‌ها را برطرف خواهد کرد.

ربات‌های مکالمه با استفاده از انبوهی از اطلاعات «تمرین» داده می‌شوند و هدف آن است که متونی مشابه متونی که به آنها داده شده تولید کنند.

پیشرفت فناوری هوش مصنوعی در سال‌های اخیر پرشتاب بوده و ربات‌هایی مانند چت‌جی‌پی‌تی محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند.

این ربات‌ها در مواردی متونی تولید می‌کنند که کاملا مشابه متن نوشته‌شده توسط انسان است، هرچند هنوز در موارد زیادی هم در آنها اطلاعات نادرست یا جمله‌های بی معنی پیدا می‌شود.

پیشرفت چت‌جی‌پی‌تی تا جایی بوده که برخی نگران آن هستند که دانش‌آموزان و دانشجویان از آن برای نوشتن تکالیف و انجام تحقیقاتشان استفاده کنند.

میلی هولتون، دانشجوی ساکن در شهر یورک بریتانیا، می‌گوید با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی به یک جریمه رانندگی اعتراض کرده و شورای شهر اعتراضش را پذیرفته است.

او می‌گوید حوصله نوشتنش نامه را نداشت و به چت‌جی‌پی‌تی متوسل شد و از آن خواست «لطفا کمکم کن نامه‌ای به شورای شهر بنویسم، جریمه‌ام کردند» و بعد نتیجه را برای شورای شهر فرستاد.

 
 

این ویدیو به شما کمک میکند تانحوه کار با chat gpt را یاد بگیرید

 
 

 

نتیجه گیری

با تمام این اوصاف، هستند کسانی که معتقدند تسلط گوگل بر اینترنت و نفوذ عظیم موتور جستجوی این شرکت به زودی رقیبی جدی پیدا نخواهد کرد.

حتی اگر مایکروسافت بتواند برنامه‌های خود را انجام دهد و هوش مصنوعی چت جی پی تی ChatGPT را در موتور جستجوی بینگ پیاده‌سازی کند، امپراتوری گوگل بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها سقوط کند.

مشکل این است که گوگل چندین دهه صرف فهرست کردن صفحات وب در اینترنت کرده است و طیف وسیعی از سوالاتی که می تواند پاسخ دهد بی نظیر است. در مقابل، ChatGPT تنها تا سال 2021 با یک مجموعه داده عظیم آموزش دیده است و دانش آن در زمان منجمد شده است زیرا دسترسی به اینترنت وجود ندارد.

 

این روز ها همه جا صحبت درباره اپلیکیشت تردز است، بد نیست که مقاله ما درباره این که instagram threads چیست بخوانید

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha