نحوه ساخت بک لینک و زمان تاثیر آن در سئو

این مطلب آموزشی را باهم بخوانیم:

نحوه ساخت بک لینک و زمان تاثیر آن در سئو

ساخت Backlink روشی بسیار مفید در معرفی کسب و کارتان در فضای آن لاین محسوب می شود و تاثیر بسزایی در روند رشد سئو سایت دارد.

 

بک لینک چیست؟ و تاثیر آن بر سئو سایت

اگر صاحب وب سایت هستید و تمایل دارید آن را به دیگران معرفی کنید، یکی از راه های معرفی، ایجاد و ساخت Backlink برای سایت می باشد. بک لینک یکی از راه های لینک دهی به وب سایت شماست. برای اینکار بایستی تولید محتوای مفیدی داشته باشید که ارزش لینکدهی را داشته باشد. روشهای مختلفی برای لینکدهی وجود دارد اما بهترین روش آوردن محتوایی از وبسایت شماست و لینک دهی آن متن به وب سایت است. اما روش های دیگری نیز وجود دارد مثلا می توانند در منوی کناری وبسایتشان تبلیغ وب سایت شما را قرار دهند و به شما لینک دهی کنند.

 

backlink  تارنماگستر

 

بک لینک ها شاخص بسیار مهمی در موتورهای جستجو برای رتبه دهی به وب سایتتان بشمار می آیند. هرچه تعداد backlink ها بیشتر باشد این بدان معناست که محتوای شما بسیار مفید و محبوب بوده است. رتبه وب سایت های لینک دهنده نیز بسیار مهم هستند به همین دلیل توصیه می گردد که به سراغ وب سایت هایی بروید که تعداد بازدیدکنندگان بالایی دارند چرا که بک لینک سازی بر سئو سایت شما تاثیر بسزایی دارد.

 

فرم مشاوره رایگان 

 

چگونه لینک سازی کنیم؟

حال این قضیه مطرح می شود که چگونه لینک سازی کنیم. برای لینک سازی اکثرا کلمات کلیدی خاصی را انتخاب می کنیم و به عنوان Anchortext به وبسایت لینک دهی می شود. اما این روش بدترین شکل ساخت انکر تکست است. استفاده مکرر از یک کلمه کلیدی در وب سایتهای مختلف به عنوان بک لینک، گوگل را حساس نموده و ممکن است مسبب پنالتی سایت گردد (این نوع لینک دهی اگر داخلی باشد مشکلی ندارد). برای حل این مشکل می توان از مجموعه ای از کلمات به همراه کلمه کلیدی استفاده نمود و آنرا به عنوان Anchortext انتخاب نمود.

 

anchor text تارنماگستر

 

استفاده از تصاویر نیز راه بسیار ایمنی برای ساخت انکر تسکت محسوب می شوند. در این حالت می توان از کلمات کلیدی در Alt تصویر نیز استفاده نمود. بسیار توصیه می گردد که همواره فیلد Alt را پر نمایید چون موتور گوگل آنرا خوانده و تفسیر می نماید.

 

توصیه می گردد مطلب زیر را بخوانید:


 

فاکتورهای موثر در سئو تارنماگستر

سئو کار ها بخوانند:

فاکتورهای موثر در سئو چیست؟

در این مطلب به بررسی فاکتورهای موثر بر سئوی سایت از جمله CTR، Bounce Rate، Keyword Ranking، Domain Authority، بک لینک، سرعت لود سایت، Conversions و غیره می پردازیم.

 


 

استفاده از کلمات هم خانواده با کلمه کلیدی نیز راه مفیدی در تولید Anchortext است.

و اما بهترین روش در تولید انکر تکست استفاده ترکیبی از نام برند و کلمات کلیدی در آن است. مثلا استفاده از نام شرکت تارنماگستر در کنار کلمه کلیدی طراحی سایت.

 سایتهایی که سئوی خوبی دارند بیشترین میزان ورودی و Backlink را از نام برند خود دارند. این بدان معناست که کاربران زیادی با سرچ نام برند به وب سایت هدایت شده اند. هر چه نام برند در مکان های مختلف آورده شده باشد اعتماد گوگل نیز به وب سایت بیشتر خواهد شد.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

دیجیتال مارکتینگ

 

رقبا و بک لینک ها

مسئله دیگری که می تواند بسیار جالب باشد استفاده از استراتژی است که رقبا در بک لینک سازی از آن استفاده نموده اند. مثلا باید بدانیم بروی چه کلمه کلیدی و با چند بار لینک دهی خارجی به رتبه خاصی از گوگل رسیده است. Aherfs ابزاری بسیار قوی در یافتن اطلاعاتی خاص از رقبا است. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب زیر را بخوانید:


 

ahrefs چیست |شرکت تارنما گستر

داده های این ابزار قدرتمند سئو برای صاحبان سایت و سئو کاران بسیار حائز اهمیت است ابزار سئو ahrefs یکی از کاراترین ابزارهای سئو است که وضعیت سایت شما را بخوبی آنالیز می کند، در اینجا، کار با ابزار سئو ahrefs را به شما می گوییم، بنابراین برای رشد بیزنس آنلاین خود، از این داده ها غافل نشوید!

 


Backlink Generator

برای ایجاد رایگان و سریع بک لینک، روشهای کلاه سفید و کلاه سیاه زیادی وجود دارد. یکی از این روشهای کلاه سیاه، این است که از وب سایت های رایگان در حوزه ارائه خدمات در ساخت بک لینک، استفاده نماییم. به این وبسایتها Backlink Generator گویند.

تکنیک‌های سئو کلاه سیاه (black hat seo) خدمات سئو تارنماگستر

در این وب سایتها پس از وارد نمودن آدرس وب ساییتان می توانید دکمه Make BackLink را بیفشارید. لیستی از وبسایتها با رتبه های بالا لینک وب سایتمان را در خود لینکدهی می کنند. این وبسایتها ابزاری هستند که می توانند آدرس وب سایتمان را به وبسایت های دیگر ارسال کنند تا در آنجا به وب سایتمان لینکدهی گردد.

 

زمان تاثیر بک لینکها

زمان دقیقی از تاثیر بک لینک ها بروی سئوی وب سایتها وجود ندارد در برخی موارد آنقدر بک لینک را هوشمندانه قرار میدهیم که بعد از ایندکسینگ گوگل به یکباره رتبه وب سایتمان افزایش می یابد و در برخی موارد چندین ماه طول می کشد تا تاثیر Backlink را ببینیم. آنچه که واقعا میتوان از رفتار گوگل فهمید این است که  لینکدهی به تنهایی نمی تواند وب سایتی را در جستجوی گوگل موفق کند. بلکه محتوا، UX، دیجیتال مارکتینگ، زبان برنامه نویسی وب سایت، سئو سایت و عوامل متعددی در کنار هم سبب می شوند که یک وب سایت به رتبه بالاتری ارتقا یابند.

 

اگر فکر میکنید زمان آن رسیده که سئوی وبسایتتان را بصورت هدفمند بهبود ببخشید، همکاران ما در شرکت دانش بنیان تارنما گستر میتوانند در این امر شما را یاری رسانند، برای دریافت مشاوره رایگان باما تماس بگیرید

     

 

سئو سایت چه نقشی در رونق کسب و کار ها دارد | بک لینک

سئو سایت چه نقشی در رونق کسب و کار ها دارد؟

خدمات سئو سایت

سئو چیست و چگونه سئو باعث افزایش ترافیک سایت می شود؟ یک متخصص سئو چه وظیفه ای در سازمان شما دارد؟ استراتژی تارنماگستر در حوزه بهینه سازی موتور جستجو چیست؟ ابزارهای سئو شامل چه مواردی هست؟

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha