کلاهبرداری از الکسا یا کلاه بر سرخود گذاشتن!

کلاهبرداری از الکسا یا کلاه بر سرخود گذاشتن!

کلاهبرداری از الکسا یا کلاه بر سرخود گذاشتن!

سئو کلاه سیاه الکسا عملی بر خلاف دستورالعمل های موتورهای جستجو است که برای کسب رتبه بالاتر سایت در الکسا استفاده می شود.

 

کلاهبرداری از الکسا یا کلاه بر سرخود گذاشتن!

در مقاله راهکارهای عملی کاهش رتبه الکسا، به مورد راهکار عملی برای کاهش رتبه الکسا پرداختیم. اما همانطور که می دانید روش های دیگری نیز برای بهبودبخشی به رتبه الکسا هست. روش های کلاه سیاه!

اما به راستی تنها هدف ما کاهش رتبه الکسا است و یا اینکه به دنبال مشتری واقعی هستیم. مثلا تصور کنید در روشهای زیر موفق باشید و رتبه شما چند صد پله کاهش یابد اما کاربر و مشتری واقعی افزایش نیابد، ما بصورت مستقیم سود نکرده ایم و عملا اعتبار خود را به خطر انداخته ایم.

معمولا وب سایت ها با هدف فریب مشتریان برای جذب تبلیغات، ریپورتاژ آگهی و یا حتی فخرفروشی؛ چنین روش هایی را برای کاهش رتبه در الکسا پیش می گیرند. البته امروزه سایت الکسا منسوخ گشته و به جای آن از semrush استفاده می شود.

 

 

1. روش های کلاه سیاه رتبه الکسا

  • اجرای پاپ آپ در وب سایت های پربازدید: بدین صورت که به صورت ناخواسته برای کاربر وب سایت پربازدید پاپ آپ نمایش داده می شود و عملا بازدیدهای غیرواقعی سایت صورت می گیرد.

  • ترافیک تقلبی: استفاده از ربات های نرم افزاری که همانند کاربران حقیقی از صفحات سایت در دوره های مشخص زمانی بازدید کرده و باعث افزایش ترافیک سایت می شوند.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید:

سئو کلاه سفید و نحوه عملکرد موتورهای جستجو

 

2. راه های سرعتی کاهش رتبه الکسا

اگر بخواهیم صادق باشیم دو روش گفته شده به سادگی لو می روند و اعتماد مشتریان خود را ازدست خواهید داد. اما اگر همچنان به دنبال روشی سریع برای کاهش رتبه الکسا هستید در ادامه به چند روش دیگر اشاره می شود.

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید:

خدمات سئو

 

روش هایی برای کاهش رتبه بندی الکسا:

  • دانلود و نصب نوار ابزار الکسا Alexa Toolbar بر روی مرورگرهایتان

  • با کلیه مرورگرهای خود و وارد سایت Page Reboot شده و صفحه ی دلخواهی از سایت را وارد و تایمر را روی حداقل شصت ثانیه انتخاب کنید

  • هر پانزده ثانیه در فیلترشکن خود آدرس IP یا کشورتان را تفییر دهید و مجدد آن را راه اندازی کنید

  • به کارگیری یک سرویس الکسا مانند RankBoostUp

 

امروزه سایت الکسا منسوخ گشته و به جای آن از semrush استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی semrush می توانید با متخصصان سئو تارنماگستر تماس بگیرید.

 

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha