ویدئو مارکتینگ از جمله مهمترین روشهای بازاریابی آنلاین است. برای داشتن ویدئومارکتینگ موفق عوامل متعددی بیان شده است که به آن ها می پردازیم.

 

۵ اثر مهم ویدئومارکتینگ در بازاریابی آنلاین

 

۱- بالا رفتن توجه مخاطب به محتوای شما:

میانگین نرخ کلیک ویدیو ۱٫۸۴% و در اینستاگرام ۷۵٪ است که این نرخ از تمام فرمت‌های تبلیغات دیجیتال بیشتر است. برای یک کلیپ ۱۵ ثانیه‌ای غیر قابل پرش یا عبور یوتیوب نرخ تکمیل ۹۲% است و برای ویدیوهای قابل پرش ۹% است.

 

 

میانگین نرخ دیده شدن ویدئو در تارنماگستر

 

 

جایگاه شما در رتبه های گوگل

 

۲- سئو سایت شما:

وجود ویدیو در سایتتون باعث می‌شود که بینندگان زمان بیشتری در سایت بمانند. از آن طرف هرچه در سایتتون بیشتر بمانند اعتماد بیشتری خواهند کرد و موتورهای جستجو به این نتیجه می‌رسند که سایت شما محتوای خوبی را ارائه می‌دهد.

 

 

 

 

۳- ارتقاء جایگاه شما در ذهن مخاطب:

یک مثال قدیمی در بازاریابی هست که  مشتری زمانی خرید می کند که احساساتش برانگیخته شود، پس چه ابزاری بهتر از ویدئو برای احساسی کردن مشتری، مخاطب رو احساسی کنید و در ذهنش ماندگار بشوید.

 

جایگاه شما در ذهن مخاطب

 

 

مشارکت و تعامل مخاطب

 

۴- افزایش میزان مشارکت و تعامل مخاطب:

ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانند گزینه مناسبی برای ایجاد اعتماد باشند، بعضی از مصرف کنندگان هنوز هم با شک و تردید خرید اینترنتی خود را انجام می‌دهند، اما اگر شما برای محصول یا خدمت خود ویدیو تأثیر گذار بسازید می‌توانید همان مخاطب‌های شکاک را به مشتری تبدیل کنید. بر همین اساس هم آمار نشان می‌دهد ۵۷% از مخاطبانی که ویدیوی تبلیغاتی از محصول یا خدمتی را مشاهده می‌کنند آن را خریداری خواهند کرد.

 

 

 

 

۵- افزایش میزان تأثیر گذاری بر مخاطب در ازای افزایش هزینه تولید محتوا:

در یک کلام هیچ محتوایی نمی تواند به اندازه ویدئو تأثیر گذار باشد پس هر اندازه هزینه کنید نتیجه اش رو می بینید.

 

 

هزینه تولید محتوا

 

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویدئو مارکتینگ می توانید با شرکت دانش بنیان نوآوران تارنماگستر تماس بگیرید. این شرکت علاوه بر ویدئو مارکتینگ در زمینه های طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت دارد.

 

  برای کسب اطلاعات در زمینه ی ویدئو مارکتینگ می توانید با شرکت دانش بنیان تارنما گستر تماس بگیرید

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha