تولیدمحتوای مناسب، مهمترین رکن رشد پیج اینستاگرام
در این پست آمار و ارقامی رو در اختیار شما قرار میدیم که به شما کمک میکنه تا فعالیت موفق تری در اینستاگرام داشته باشید.
طبق امار ارائه شده در سایت اینستاگرام در سال ۲۰۱۹محتوای ویدئویی پر مخاطبترین محتوای ارائه شده در این اپلیکیشن و ویدئوی آموزشی موثرترین شکل این نوع محتواست.
رنج سنی مخاطبین اینستاگرام:
با توجه به اینکه بیشتر کاربران اینستاگرام در رنج سنی ۲۵ تا ۳۴ سال هستند، باید محتوایی تولید کنیم که مناسب این گروه سنی باشد. تحقیقات نشون داده مناسب ترین محتوا برای این سن ویدئو های آموزشی هست بیشتر از هر رنج سنی دیگه ای .
میانگین ترکیب جنسیتی در اینستاگرام رو ۵۲٪ خانمها و ۴۸٪ اقایون تشکیل میدند همین ترکیب رو باید در تولید محتوا هم رعایت کنیم حتی ترکیب رنگها را هم باید با توجه به این نکته انتخاب کنیم.
همانطور که قبلأ توضیح دادیم در سال ۲۰۱۹ اینستاگرام یک سری امار و ارقام ارائه داد که یکی از نکاتی که داخل اون مقاله اشاره شد این بود که اضافه کردن استیکر به استوری ها میتونه تا ۸۳٪ به بیشتر دیده شدن استوری ها کمک کنه.
اینستاگرام نزدیک به یک میلیارد مخاطب در جهان و ده میلیون کاربر در ایران داره پس چه پلتفرمی قدرتمند تر برای تبلیغ؟
دوستان عزیز تارنماگستر دست به کار بشید و روی صفحه هاتون کار کنید تا کسب و کارتون رو به بهترین شکل در دنیای مجازی معرفی کنید، ما با افتخار و با تمام توان در کنارتونیم.
نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !
ارسال دیدگاه