۵ فاز اصلی دیجیتال مارکتینگ
فاز فکر:(Think)
تحقیق، برنامه ریزی و تعیین استراتژی.
همچنین استفاده از فرصت های که دنیای دیجیتال برای پاسخگویی به چالش های بازار در اختیار ما قرار داده.
برنامه ریزی برای کمپین ها و ظرفیت های موجود.
فاز خلق_کردن:(Create)
شروع به ساخت پروژه کنیم!
در این مرحله ملزومات شروع کسب وکار را فراهم می کنیم.
یکی از این ملزومات محتوای مناسب برای دنیای دیجیتال می باشد که در این مرحله جمع اوری و ساخت ان را انجام می دهیم.
فاز درگیر کردن مخاطب:(Engage)
از تمامی کانال های موجود برای جلب توجه مشتریان به آن محصول و یا خدمت استفاده کنیم.
در واقع این مرحله جاییست که شما شروع به تبلیغ می کنید.
فاز تبدیل مشتری به مشتری_وفادار:(Retain)
ایجاد ارتباط عمیق و ماندگار با مشتری، از تمامی کانالها و مهارتها بر اساس دانش قبلی برای تبدیل مشتری به یک مشتری وفادار استفاده کنیم.
مرز بین مشتری مداری و مشتری گریزی بسیار باریک است با احتیاط عمل کنید.
فاز بهینه سازی:(Optimise)
برای درک بهتر از عملکرد خود در بازه زمانی مشخص و میزان بازخورد کمپین های تبلیغاتی همچنین ارزشی که به کسب و کار ما افزوده شده تمام امار و ارقام موجود را تجزیه و تحلیل می کنیم.
تمامی این فعالیت ها برای بهبود عملکرد خود در اینده انجام می شود.
اینها خلاصه ای بود بر ساختار کلی دیجیتال مارکتینگ
نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !
ارسال دیدگاه