۶ تاکتیک اصلی در دیجیتال مارکتینگ

تاکتیک های موثر در دیجیتال مارکتینگ

۶ تاکتیک اصلی در دیجیتال مارکتینگ

6 تاکتیک اصلی دیجیتال مارکتینگ: رسانه اجتماعی، بازاریابی محتوا، سئو، بازاریابی ایمیلی، تبلیغات بومی و هدف گیری مجدد تبلیغاتی.

 

۶ تاکتیک اصلی در دیجیتال مارکتینگ

۱.رسانه اجتماعی (Social Media)

کانال های سوشیال_مدیا مانند اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین این امکان را به افراد، کمپانی ها، خبرگزاری ها و بیزنس ها می دهد تا فعالیت های آنلاین یکدیگر را دنبال کنند، در مکالمات مجازی شرکت کنند و محتوایشان را به اشتراک بگذارند.

دیجیتال مارکترها به منظور تبلیغ محتوای خود ترافیک کاربران اینترنت را از طریق کانالهای سوشیال مدیا روانه ی وبسایت خود می کنند.

 

 

رسانه های اجتماعی

 

 

بازاریابی محتوا

 

۲. بازاریابی محتوا (Content Marketing)

آنچه که وبسایت شما را محبوب می سازد، محتوای آن است.

بلاگ، ebook ، ویدیو، عکس و ابزارهای تعاملی همگی جزئی از محتوای وبسایت شما می باشند.

زمانی که محتوایی متناسب با نیاز مخاطبانتان فراهم می کنید یا به پرسش هایشان پاسخ می دهید و مطلبی را به آنها می آموزید، محتوای شما مانند آهنربایی عمل می کند که کاربران اینترنت را به سمت وب سایت شما می کشاند.

 

 

 

 

۳.بهینه سازی موتور جستجو (سئو) (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو به معنی بهینه سازی وبسایت و محتوای آن است تا بیشتر در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شوید.

هرچه وبسایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد، ترافیک بیشتری به سمت وبسایت شما روانه می شود.

 

 

بهینه سازی موتور جستجو

 

 

بازاریابی ایمیل

 

۴.بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

ایمیل ابزاری قدرتمند است که با استفاده از آن می توانید با مخاطبانتان مستقیماً ارتباط برقرار کنید و هنوز هم انتخاب اول بسیاری از کاربران اینترنت و متخصصان بازاریابی و کسب و کارها می باشد.

در گذشته از ایمیل برای اسپم (spam) و تبلیغات استفاده می شد که این امر وجهه ی ناخوشایندی به آن داد.

 

 

 

 

۵.تبلیغات بومی یا همسان Native Advertising

تبلیغ بومی تبلیغی است متناسب با پلتفرمی که در آن منتشر می شود.

اگر ببینید زیر مطلبی در اینترنت نوشته شده "اسپانسر شده" ، در واقع یک تبلیغ همسان یا بومی دیده اید.

بیزنس ها برای انتشار تبلیغات خود باید هزینه بپردازند، ولی مطلب منتشر شده ظاهر تبلیغاتی ندارد، بلکه مطلبی آموزشی است و از چارچوب های وبسایت یا نشریه ای که در آن منتشر شده است پیروی می کند.

 

 

تبلیغات بومی یا همسان

 

 

هدف گیر مجدد تبلیغاتی

 

۶.هدف گیری مجدد تبلیغاتی Retargeted Ads

در دیجیتال مارکتینگ، بازاریاب ها با استفاده از داده های جمع آوری شده برای قدم بعدی خود تصمیم می گیرند. می توانید از تکنولوژی هدف گیری مجدد برای تبلیغات مجدد به اشخاصی که وبسایت شما را قبلا دیده اند استفاده کنید.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha