لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی حرفه ای است. جهت سئو یا optimize صفحه لیندکین خود می توانید این مقاله آموزشی سئو را مطالعه کنید.

 

چگونه پروفایل لینکدین خود را برای سئو بهینه کنیم؟

 

لینکدین یک پلتفرم رسانه اجتماعی عالی برای حرفه ای ها برای شبکه سازی و ایجاد ارتباط است. همچنین یک پلت فرم حیاتی برای کسب و کارها، افزایش آگاهی از برند و برقراری ارتباط با مخاطبان خود است. بسیاری از مردم نمی دانند که لینکدین یک منبع پویا است که ایندکس شده و اغلب توسط گوگل خزیده می شود. به همین دلیل، مهم است که پروفایل شخصی لینکدین خود و همچنین صفحه لینکدین سازمان خود را بهینه کنید.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

سئو تکنیکال

 

چرا برای لینکدین خود به سئو نیاز دارید؟

درست مانند بهینه سازی موتورهای جستجو برای وب سایت شما، بهینه سازی پروفایل و صفحات لینکدین می تواند به افزایش دید جستجوی شما کمک کند و سبب افزایش رتبه گوگل سایت شما شود. نمایه‌ها و صفحات بهینه شده در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند، سرنخ ایجاد می‌کنند و منجر به تبدیل نرخ مشتری می‌شوند.

بهینه سازی لینکدین به شما این امکان را می دهد که با متخصصان همفکر در صنعت خود ارتباط برقرار کنید و همچنین مشتریان را جذب کنید.

 

 

8 روش برای پیاده سازی لینکدین سئو

در تلاش برای رتبه بندی بالاتر و ایجاد ارتباطات، این هفت مرحله را برای بهینه سازی پروفایل لینکدین و صفحه شرکت خود دنبال کنید.

 

1.صفحه لینکدین شامل کلمات کلیدی باشد

درست مانند SEO برای وب سایت شما، نمایه و صفحه لینکدین شما باید شامل کلمات کلیدی باشد که مخاطبان هدف شما در جستجو از آنها استفاده می کنند. هنگامی که تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام دادید، باید این اصطلاحات را در سراسر کپی صفحه لینکدین خود پیاده سازی کنید. 

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

تفاوت سئو داخلی و خارجی

سئو لینکدین

 
بخش های حضور کلمات کلیدی سئو :

 

نتایج ترجمه

نتیجه ترجم

  • Tagline

  • درباره

  • تجربه

  • مهارت

 

لینکدین توصیه می‌کند بخش‌های دیگری را نیز در پروفایل خود اضافه کنید. با افزودن بخش‌های بیشتر، می‌توانید کلمات کلیدی و عبارات کلیدی دیگری را که مخاطبان هدف شما هنگام جستجوی محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند، اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، از بخش‌های دستاوردها یا ویژه استفاده کنید.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

طراحی واکنش گرا

 

2. URL پروفایل لینکدین خود را سفارشی کنید

لینکدین به شما امکان می دهد یک URL سفارشی برای پروفایل خود ایجاد کنید. هنگامی که کاربران در جستجوی نام یا سازمان شما هستند، نمایه لینکدین یا صفحه تجاری با URL سفارشی شده در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری خواهد داشت. لینکدین شما را راهنمایی می کند که چگونه URL را برای نمایه شخصی یا صفحه شرکت خود سفارشی کنید.

 

 

3. عکس پروفایل و تصویر بنر خود را نام ببرید

آیا به آپلود یک عکس هد شات یا پس زمینه جدید در صفحه لینکدین خود فکر می کنید؟ قبل از آپلود، نام تصویر را طوری تغییر دهید که شامل نام شما یا کلمات کلیدی مرتبط باشد. گوگل این تصاویر را فهرست می کند تا چهره یا لوگوی شرکت شما در نتایج جستجوی تصویر ظاهر شود.

 

 

4. بک لینک بسازید 

بک لینک ها هسته سئو و الگوریتم گوگل برای رتبه صفحه هستند. با پیوند دادن آن در پست های وبلاگ یا وب سایت خود، از نمایه لینکدین خود بک لینک ایجاد کنید. نمایه خود را در بخش نویسنده وبلاگ خود پیوند دهید یا صفحه شرکت خود را در کپی وب سایت خود پیوند دهید.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

نمونه سئوالات استخدامی سئو

 

5. انتشار محتوای بهینه

مقالات لینکدین و ویدیوهای بومی توسط الگوریتم لینکدین به چشم کاربران بیشتری هدایت می شوند. با توجه به Search Engine Land، این محتوا احتمالاً سه تا چهار برابر بیشتر از یک مقاله یا پست وبلاگ به اشتراک گذاشته شده توسط افراد دیده می شود. به همین دلیل، این محتوا باید شامل کلمات کلیدی باشد و برای سئو بهینه شود. فراموش نکنید که یک فراخوان برای اقدام در مقاله لینکدین یا در پست ویدیویی بگنجانید تا باعث افزایش ترافیک وب سایت خود شوید.

 

 

6. لینکدین خود را به طور مکرر به روز کنید

یکی از مهمترین بخش های سئوی لینکدین، سازگاری با ارسال به روز رسانی است. برای اینکه گوگل اطلاعات جدیدی برای خزیدن داشته باشد، باید اغلب تولید محتوای بیشتری را انجام دهید. لینکدین یک پلت فرم عالی برای به اشتراک گذاشتن مطالب بازاریابی محتوای شما مانند وبلاگ ها، مطالعات موردی، راهنماها و کتاب های الکترونیکی است. از مقالات لینکدین می توان برای استفاده مجدد از محتوای وبلاگ استفاده کرد، اما مراقب ارسال محتوای تکراری باشید.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

سئو کلاه سفید

 

7. بررسی کردن گوگل آنالیتیکس

برای اطمینان از اینکه تلاش های بهینه سازی شما کار می کند، حتما داده ها را بررسی کنید. لینکدین گزارش های تحلیلی را هم برای پروفایل های شخصی و هم برای صفحات شرکت ارائه می دهد. این تجزیه و تحلیل ها تعداد بازدیدهای نمایه، ظاهر جستجو و بازدیدهای پستی را که نمایه لینکدین شما دریافت کرده است را نشان می دهد. لینکدین تعداد فالوورهای جدید، نمایش پست ها و بازدیدکنندگان منحصر به فرد را ردیابی می کند. فراموش نکنید که تبدیل ها را نیز پیگیری کنید. Google Analytics را بررسی کنید تا مشخص کنید چه تعداد از سرنخ های شما از نمایه یا صفحه لینکدین شما به وب سایت شما می آیند.

هنگامی که با استفاده از این هفت مرحله به بهینه سازی صفحات لینکدین خود نزدیک می شوید، گوگل صفحه شما را به روش هایی فهرست می کند که به نفع شما و شرکت شما باشد. از کلمات کلیدی و عبارات مرتبط استفاده کنید، محتوای اصلی را منتشر کنید و داده ها را تجزیه و تحلیل کنید. برای راهنمایی بیشتر در مورد خدمات سئو در رسانه های اجتماعی، وب سایت یا وبلاگ خود، مقاله چک لیست سئوی رایگان ما را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی سئو می توانید با شرکت تارنماگستر تماس بگیرید.

 

8. روی زیبایی پروفایل‌تان کار کنید

یکی از مهم ترین قسمت ها در مورد پروفایل لینکدین این است که فضای زیادی را برای بهینه‌سازی در اختیارتان می‌گذارد. البته همه در مورد سامری، هدلاین (headline) و بخش تجربیات می‌دانند اما می‌توانید از عکس و کاور پروفایل هم استفاده کنید.

این چیزی است که من به آن زیبایی‌ سازی پروفایل می‌گویم. جایی که در آن از کلمات کلیدی استفاده نمی‌کنید اما ظاهر پروفایل را جوری می‌سازید که مخاطبان خاصی را هدف بگیرد.

 

 

 

اگر فکر میکنید زمان آن رسیده که سئوی وبسایتتان را بصورت کلاه سفید بهبود ببخشید، همکاران ما در شرکت دانش بنیان تارنما گستر میتوانند در این امر شما را یاری رسانند، برای دریافت مشاوره رایگان باما تماس بگیرید

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha