با هوش مصنوعی خیلی چیزها به سرعت در حال تغییر هستند. به خصوص در دنیای بازاریابی. اما هوش مصنوعی تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنید. بر اساس تمام داده هایی که جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنیم، 5 فرصت برتر در سال 2024 را مشخص کرده ایم.

5 فرصت برتر بازاریابی آنلاین

چیزهای زیادی در سال آینده در حال تغییر هستند.

خبر خوب این است که سال آینده هنوز شروع نشده است. بنابراین، شما زمان دارید تا قبل از شروع رقابت به برخی از این روندها توجه کنید.

در حالت ایده‌آل، استفاده از برخی از آنها را قبل از سال جدید شروع می‌کنید، بنابراین می‌توانید یک شروع اولیه داشته باشید.

در اینجا چیزی است که ما معتقدیم در سال 2024 محقق خواهد شد.

 

روند شماره 1: شرکت ها پادکست ها را روی وبلاگ ها ایجاد می کنند

در حالت ایده آل، شما باید هر دو را داشته باشید، اما پادکست یک اقیانوس آبی است.

1 میلیارد وبلاگ وجود دارد. و 7.8 میلیارد نفر در جهان وجود دارد. این یک وبلاگ برای هر 7.8 نفر است. از طرف دیگر، 4.2 میلیون پادکست وجود دارد. این یک پادکست برای هر 1857 نفر است.

فقط به تصویر زیر نگاه کنید. این یک فرصت گسترده است.

 

هنگام ایجاد یک پادکست 2 راه اصلی برای محبوب کردن آن وجود دارد:

  1. انفجارهای ایمیل - هر زمان که یک قسمت را منتشر می کنید، انفجارهای ایمیل را ارسال کنید. مشترکین بسیار بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر لیست ایمیل ندارید، می توانید برای تبلیغ آن به پنل هایی که ایمیل مارکتینگ انجام می دهند برون سپاری کنید.
  2. مبادله تبلیغات - در پادکست خود، تبلیغاتی را برای تبلیغ پادکست شخص دیگر اجرا می کنید و آنها همین کار را برای شما انجام می دهند. فرقی نمی کند که آنها پادکست محبوبی داشته باشند و شما نداشته باشید. شما در حال انجام مبادله نمایش هستید، بنابراین اگر فقط 100 نمایش تبلیغاتی را برای آنها ایجاد کنید، آنها همین کار را برای شما انجام خواهند داد.

 

 ببینید خدمات دیجیتال مارکتینگ ما چگونه می تواند ترافیک بیشتری به وب سایت شما هدایت کند

  • SEO - ترافیک سئو بیشتر را تجربه کنید.
  • بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می‌کند که به اشتراک گذاشته می‌شود و ترافیک را جذب می‌کند.
  • ریپورتاژ آگهی - درج بک لینک های موثر با افزایش اعتبار دامنه.
سئوکار حرفه ای

 

در حالت ایده آل، شما باید هم پادکست و هم وبلاگ داشته باشید.

 

روند شماره 2: شرکت ها وقت خود را در شبکه های اجتماعی کم بازده می گذرانند

اگرچه فیس‌بوک، یوتیوب و اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی هستند، اما بهترین بازدهی را برای هزینه‌های تبلیغاتی ارائه نمی‌کنند.

در اینجا شبکه های اجتماعی هستند که بهترین بازده هزینه تبلیغات را در 30 روز گذشته ارائه کردند.

  • X - 6.8
  • پینترست - 5.2
  • اسنپ ​​- 4.9
  • TikTok – 4.1
  • یوتیوب - 3.9
  • اینستاگرام – 3.3
  • فیس بوک - 3.2
  • لینکدین – 2.6

در اینجا نموداری وجود دارد که آن را ترسیم می کند.

تبلیغات آنلاین در شبکه اجتماعی

به خاطر داشته باشید که فقط به این دلیل که یک شبکه اجتماعی بازدهی بهتری در هزینه تبلیغات ارائه می دهد، به این معنی نیست که می تواند حجم مورد نظر شما را افزایش دهد.

این یک اقدام متعادل کننده است و در حالت ایده آل، باید در تمام شبکه های اجتماعی سودآور تبلیغ کنید.

 

روند شماره 3: خندق های بازاریابی غیر از برندها وجود ندارند.

چیزی که کفش جردن را خاص می کند کیفیت کفش نیست.

بسیاری از کفش های با کیفیت دیگر وجود دارد.

این مارک است!

چیزی که باعث محبوبیت Kylie Cosmetics شد، برند بود... نه کیفیت محصول.

فناوری کپی کردن رقابت را آسان‌تر کرده است. اما تنها چیزی که می تواند شما را از هم جدا کند برند شماست.

درصد ترافیک SEO را که بر اساس اندازه درآمد مربوط به برند است بررسی کنید.

تاثیر برند سازی در سئو

این فقط قدرت یک برند را تقویت می کند.

باید روی ساختن برند خود تمرکز کنید.

آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!

از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.

  • قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
  • به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
  • کارایی هزینه تبلیغات را به حداکثر برسانید.
تبلیغات گریدر
از قانون 7 پیروی کنید که وقتی مردم 7 بار با برند شما در تعامل هستند، احتمال بیشتری دارد که شما را بشارت دهند و شما را تبلیغ کنند

راهی که باعث می‌شوید کسی ۷ بار برند شما را ببیند این است که همه جا باشید. از همه کانال های اجتماعی، پادکست، وبلاگ نویسی و حتی لیست ایمیل خود استفاده کنید.

 

روند شماره 4: روش نوشتن محتوا را تغییر خواهید داد

دو چیز در این روند وجود دارد.

اول از همه، قبلاً جایی بود که مقالات 2300 کلمه ای در صدر گوگل قرار می گرفتند. سپس به مقالات 1447 کلمه ای تبدیل شد.

و اکنون به میانگین طول مقاله بر اساس صنعت نگاه کنید.

تاثیر محتوا بر سئو سایت

این به دلیل tiktokification است.

کاربر به طور متوسط ​​95 دقیقه در روز را صرف مصرف محتوای کوتاه می کند. و دومین چیز این است که محتوای نوشته شده توسط انسان بهتر از محتوای نوشته شده توسط هوش مصنوعی است. 94.12 درصد مواقع، محتوای نوشته شده توسط انسان از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بالاتر بود.

تولید محتوا با هوش مصنوعی

اما آنچه جالب است این است که بیشتر بازاریابان برای تولید محتوای خود به هوش مصنوعی متکی هستند.

این امر باعث می شود که محتوای شما راحت تر برجسته شود.

فقط از انسان ها برای ایجاد محتوای خود استفاده کنید. اگر تصمیم به استفاده از هوش مصنوعی دارید، مطمئن شوید که انسان ها محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی را اصلاح می کنند.

آمار 94.12 درصد بسیار زیاد است، به خصوص به این دلیل که بازاریابان تنبل تر می شوند و برای انجام همه کارها به هوش مصنوعی متکی هستند.

این چیز بدی نیست، فقط این است که هوش مصنوعی در سطحی نیست که برای کارکرد آن باید باشد و من شک دارم که در چند سال آینده این اتفاق بیفتد.

 

روند شماره 5: بازاریابی دیگر بر 1 منطقه متمرکز نخواهد شد

شرکت های بزرگ در حال حاضر این کار را انجام می دهند.

شرکت ها و استارت آپ های متوسط ​​شروع به کار خواهند کرد.

به جای تمرکز بر ایالات متحده یا بریتانیا، چاره ای جز گسترش جهانی نخواهید داشت. جایی که پول است

به علاوه در بیشتر مناطق خارج از ایالات متحده رقابتی کمتری دارد. در اینجا ترافیک ما بر اساس منطقه است.

بازاریابی آنلاین بر اساس منطقه

زمانی که ما برای اولین بار در فهرست Inc 5000 قرار گرفتیم، رتبه 21 را به خود اختصاص دادیم. گسترش بین المللی ما راه را برای رشد درآمد رهبری کرد.

ما تنها کسانی نیستیم که این را تجربه می کنیم... به همین دلیل است که اکثر شرکت های Fortune 1000 تلاش جهانی دارند.

اگر می خواهید در سطح بین المللی خوب عمل کنید، در اینجا یک استراتژی سئو جهانی برای شما آورده شده است.

خوب کار می کند، فقط به نتایج من نگاه کنید.

و ما این کار را برای مشتریان نیز انجام داده ایم. اینگونه است که ما از طریق SEO در 12 ماه یک میلیارد بازدید از صفحه را به CNN رساندیم.

نتیجه

در سال 2024 تغییرات زیادی به خصوص به دلیل هوش مصنوعی وجود خواهد داشت.

اما اگر می‌خواهید روی مواردی تمرکز کنید که نتایج بزرگی به بار می‌آورند، روی موارد بالا تمرکز کنید.
این موضوع باید برای شما حرکت کند و درآمد بیشتری ایجاد کند. الف>

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha