ما به شما ساده ترین روش گرفتن تیک آبی اینستاگرم را آموزش می دهیم.

درخواست برای تأیید اینستاگرام آسان است، اما ما تفاوت هایی بین دستورالعمل های اینستاگرام و نحوه عملکرد آن در زندگی واقعی پیدا کردیم. بنابراین ما در این مقاله گام به گام این فرآیند را شرح داده ایم. ما همچنین نکاتی را برای افزایش شانس شما برای تأیید درخواست شما برای یک حساب تأیید شده اضافه کردیم.

 

تایید شدن در اینستاگرام به چه معناست؟

معنای پشت تایید اینستاگرام در حال گسترش است. هنگامی که پلتفرم اینستاگرام برای اولین بار تیک آبی را در سال 2018 معرفی کرد، برای محافظت از حساب‌های پرمخاطب در برابر کلاهبرداران بود و در عین حال به کاربران اطمینان می‌داد که چه کسانی را دنبال می‌کنند.

 

تایید شدن در اینستاگرام به چه معناست؟
 

اخیراً، مارک زاکربرگ یک برنامه پرداخت برای بازی به نام Meta Verified را اعلام کرد که به هر فردی امکان می‌دهد در ازای مبلغی تیک آبی (blue tick) را دریافت کند، مهم نیست چقدر قابل توجه باشد.

 

با این حال، Meta Verified برای برندها در دسترس نیست. اگر شما یک بازاریاب رسانه های اجتماعی با نام تجاری یا صاحب کسب و کاری هستید که به دنبال تأیید حساب خود هستید، تیک خود را به روش قدیمی به دست خواهید آورد (که ما کمی توضیح خواهیم داد).

 

مهم نیست که تیک آبی چگونه در آنجا قرار می گیرد، هر زمان که آن را در بیو اینستاگرام مشاهده کردید، به این معنی است که اینستاگرام اکانت را بررسی کرده و صحت آن را تأیید کرده است.

 

به گفته اینستاگرام، نشان‌های تأیید نیز در جستجوها «برای کمک به افراد در یافتن حساب‌های واقعی افراد و برندها» نشان داده می‌شوند.

 

چرا در اینستاگرام تایید می‌شویم؟

 

تیک های آبی روشن در مکان‌های برجسته قرار می‌گیرند تا آن حساب‌ها در مقابل حساب‌های طرفداران یا جعلی که ممکن است بسیار شبیه به نسخه‌های اصلی به نظر برسند، متمایز شوند.

 

چرا در اینستاگرام تایید می‌شویم؟

نشان‌های تایید اینستاگرام به یک نماد وضعیت تبدیل شده‌اند، زیرا دریافت آن‌ها بسیار دشوار بود. اما علامت چک چیزهای بیشتری را نسبت به رنگ آبی کوچک به برندها ارائه می دهد.

 

  • محافظت در برابر جعل هویت: اینستاگرام فعالانه برای جعل‌کنندگان حساب تایید شده نظارت می‌کند.

  • دسترسی مستقیم به موفقیت مشتری: حساب های تایید شده به پشتیبانی مشتری انسانی دسترسی پیدا می کنند.

  • افزایش دید (شاید!): اینستاگرام در مورد این موضوع تلنگری زده است، ابتدا می‌گوید اکانت‌های تایید شده در جستجوها بالاتر می‌روند و سپس می‌گویند که این کار را نمی‌کنند.

مزایای دقیقی که اینستاگرام برای حساب‌های تایید شده ارائه می‌دهد، در حالی که برنامه جدید Meta Verified را آزمایش می‌کنند، رو به افزایش است. اما حداقل، حساب های بلوچک بیشتر از حساب های تایید نشده قابل اعتماد خواهند بود.

 

آیا کسی می تواند در اینستاگرام تایید شود؟

هر شخص، برند یا سازمانی واجد شرایط درخواست تایید اینستاگرام است. اکنون افراد می توانند متا را پرداخت کنند و یک پروسه کوتاه برای نشان خود را طی کنند.

 

برای برندها و سازمان ها، قوانین قدیمی اعمال می شود. این به این معنی است که به اینستاگرام ثابت کنید حساب شما این معیارها را دارد:

 

  • طبق قوانین: حساب شما باید از شرایط استفاده و دستورالعمل های انجمن اینستاگرام پیروی کند.

  • معتبر: حساب شما باید نماینده یک شخص، کسب و کار یا سازمان واقعی باشد (نه یک حساب جعلی یا طرفدار).

  • منحصر به فرد: حساب شما باید تنها حسابی باشد که نماینده یک شخص یا برند خاص است، اگرچه ممکن است بتوانید یک حساب جداگانه برای زبان های مختلف داشته باشید.

  • کامل: شما باید یک بیوگرافی کامل - از جمله یک تصویر نمایه - داشته باشید و چیزی در حساب خود پست کرده باشید.

  • عمومی: باید حساب خود را روی عمومی تنظیم کنید تا برای تأیید در نظر گرفته شود.

  • قابل توجه: شما یا نام تجاری شما باید اغلب، شناخته شده و در منابع خبری جستجو شود.

 

تعداد فالوورهای بالا برای تایید اینستاگرام الزامی نیست، بنابراین اگر فکر می‌کنید معیارهای بالا را دارید، از درخواست با یک حساب جدید شک نکنید.

 

۶ مرحله برای درخواست تاییدیه اینستاگرام

پر کردن برنامه تایید اینستاگرام فقط چند دقیقه طول می کشد. با این حال، متوجه شدیم که چند چیز متفاوت از آنچه اینستاگرام می گوید کار می کند.

 

مرحله 1: وارد حساب اینستاگرام خود شوید و روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید

 

مطمئن شوید که این کار را از برنامه موبایل انجام می دهید. برخی از ویژگی ها از دسکتاپ در دسترس نیستند.

 

مرحله 2: روی نماد 3 خط در سمت راست بالا ضربه بزنید

 

۶ مرحله برای درخواست تاییدیه اینستاگرام
 

مرحله 3: به تنظیمات و حریم خصوصی بروید(Settings and Privacy)

 
مرحله 3: به تنظیمات و حریم خصوصی بروید(Settings and Privacy)
 

مرحله4:به (Business Tools and Controls) بروید

 
مرحله4:به (Business Tools and Controls) بروید

 

دستورالعمل های اینستاگرام می گوید که در اینجا روی "Account" ضربه بزنید. در حساب حرفه‌ای خود، باید روی «ابزارها و کنترل‌های تجاری» ضربه بزنید.

 

مرحله 5: روی درخواست تأیید ضربه بزنید (Request Verification)

 

مرحله 5: روی درخواست تأیید ضربه بزنید (Request Verification)
 

مرحله 6: درخواست را پر کنید

 
مرحله 6: درخواست را پر کنید

 

چند بخش برای تکمیل وجود دارد.

 

ابتدا نام خود را وارد کرده و مدرکی مبنی بر اثبات هویت خود ارائه دهید. اینستاگرام می‌گوید می‌توانید از گواهینامه رانندگی، پرونده مالیاتی یا صورت‌حساب اخیر آب و برق در میان چند گزینه دیگر استفاده کنید.

 

سپس دسته‌ای مانند ورزش، موسیقی یا مد و کشوری که در آن بیشتر شناخته شده‌اید را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید مخاطبان خود را توصیف کنید (آنها چه کسانی هستند، چرا شما را دنبال می‌کنند و غیره).

 

در نهایت، پیوندهایی را به مقالات خبری یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی اضافه کنید که نشان می‌دهد به نفع عمومی هستید. اینجاست که بدنامی خود را ثابت خواهید کرد.

 

روی «ارسال» کلیک کنید و کارتان تمام شد!

 

پس از چند روز و شاید تا یک ماه، اینستاگرام پاسخ خود را به تب اعلانات شما ارسال می کند.

 

از این نکات برای تایید در اینستاگرام استفاده کنید

پر کردن فرم تایید اینستاگرام آسان است. قسمت سختش تایید شدنه این نکات به شما کمک می کند که چراغ سبز نشان آبی جدید خود را دریافت کنید.

 

یک بیو و پروفایل کشنده ایجاد کنید

اینستاگرام به صراحت بیان می کند که برای تایید یک حساب کاربری، باید کامل باشد. پیشنهاد می کنیم از تکمیل اصول اولیه و بهینه سازی بیو اینستاگرام خود فراتر بروید تا آن را تا حد امکان جذاب کنید. یک بیوگرافی خلاقانه نه تنها تایید کنندگان اینستاگرام را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه جایگاه شما را در بین افرادی که از صفحه شما بازدید می کنند نیز بهبود می بخشد.

 

از این نکات برای تایید در اینستاگرام استفاده کنید
 

اوه، و یک نمایه بهینه شده اینستاگرام نیز به شما کمک می کند در نتایج جستجو قرار بگیرید، ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و برای تأیید به پرونده شما اضافه می کند.

 

دنبال کنندگان خود را افزایش دهید

اینستاگرام می گوید که تعداد فالوورها عامل تعیین کننده ای برای تایید نیست. و ما آنها را باور داریم...

 

مطمئناً، کمیته تأیید ممکن است به تعداد افراد مستقیماً حساب شما را دنبال نکند. اما هر چه فالوورهای متعهد بیشتری داشته باشید، برند شما شهرت بیشتری به دست می آورد. با افزایش تعداد فالوورهای شما، افراد بیشتری در مورد برند شما صحبت می کنند. این دقیقاً همان نوع تگ های اینستاگرام با نشان های آبی است.

 

افزایش تعداد فالوورهای خود را با این 10 نکته سریع برای رشد حساب اینستاگرام خود شروع کنید.

 

زمانی که تجارت شما بورس است درخواست دهید

وقتی درخواست تأیید را پر می‌کنید، می‌خواهید پیوندهای اخیر را به داستان‌هایی درباره نام تجاری خود به اشتراک بگذارید که ثابت می‌کند شما دارای محتوای چک آبی هستید. بنابراین دفعه بعد که شرکت شما در روزنامه ها به پایان می رسد یا اعلامیه بزرگی می دهید که احتمالاً به اشتراک گذاشته می شود، از این حرکت روابط عمومی برای تأیید اینستاگرام استفاده کنید.

 

زمانی که تجارت شما بورس است درخواست دهید
 

به یاد داشته باشید که اینستاگرام تبلیغات پولی را نسبت به برنامه شما در نظر نمی گیرد، بنابراین روی اشاره های رسانه ای بدون پرداخت (معروف به کسب درآمد) تمرکز کنید.

 

سعی نکنید یک تأییدیه بخرید

درست مانند طرح های سئو کلاه سیاه، میانبرهای تایید شدن در اینستاگرام در دراز مدت به شما آسیب می رساند. بنابراین هر چقدر هم که وسوسه انگیز به نظر می رسند، شیفته کلاهبردارانی نباشید که می گویند می توانند به شما چک آبی بفروشند.

 

تلاش‌ها برای دور زدن فرآیند رسمی اینستاگرام کارساز نیستند. اما بدتر از آن، آنها می توانند منجر به جریمه شدن حساب شما شوند. چک آبی عالی است، اما یک حساب اینستاگرام سالم بهتر است.

 

به جای خرید، با یادگیری بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام، شهرت بیشتری برای حساب خود کسب کنید.

 

لینک های سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی را حذف کنید

احتمالاً می‌توانید تصور کنید چرا، اما اینستاگرام وقتی پیوندهایی به وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی دیگر را در بیو خود وارد می‌کنید، آن را دوست ندارد. در واقع، آنها می گویند یک حساب کاربری با پیوندهای بین پلتفرمی تأیید نمی شود. بنابراین اگر چک آبی را می‌خواهید، پیوندهای رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید.

 

استثنا قاعده این است که می توانید به حساب فیس بوک خود پیوند دهید زیرا زیر چتر متای اینستاگرام است. و با خیال راحت به وب سایت خود پیوند دهید، تأیید کنندگان اینستاگرام به این موضوع اهمیتی نمی دهند.

 

مجددا درخواست دهید

اگر در ابتدا موفق نشدید، سعی کنید، دوباره تلاش کنید. این یک شعار خوب برای زندگی و تایید شدن در اینستاگرام است. این به این دلیل است که اگر اولین تلاش شما به نتیجه نرسید، مجاز به درخواست مجدد هستید.

 

مجددا درخواست دهید

دو چیز وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. ابتدا باید حداقل 30 روز قبل از درخواست مجدد صبر کنید. و اگر برای بار دوم (یا سومین) قبل از دریافت اعلان در مورد اول خود درخواست دهید، اینستاگرام برنامه شما را به طور کلی لغو می کند.

 

همچنین، اگر چیزی در وضعیت شما تغییر نکرده است، احتمالاً درخواست مجدد اتلاف وقت است. فالوورهای خود را درگیر کنید، نام تجاری بیشتری دریافت کنید، و برخی از اعلان های خبرساز را انجام دهید. بعد برو اون نشان رو بگیر

 

سوالات متداول تایید اینستاگرام

بیایید مطمئن شویم که تمام پاسخ‌هایی را که برای راه‌اندازی یک پیشنهاد موفقیت‌آمیز برای تایید اینستاگرام با یک پرسش و پاسخ سریع نیاز دارید، دارید.

 

برای تایید شدن در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

این یک سوال ترفندی است زیرا اینستاگرام می گوید تعداد فالوورها عامل تعیین کننده ای برای تایید نیست. با این حال، هر چه فالوورهای بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای نام بردن از برند شما وجود دارد. و بدنامی قطعا به پیشنهاد شما برای یک نشان آبی کمک خواهد کرد.

 

آیا کسی می تواند در اینستاگرام تایید شود؟

آره. برای تایید در اینستاگرام لازم نیست معروف یا یک برند بزرگ باشید. با این حال، باید ثابت کنید که نام تجاری شما به نفع عمومی است و حساب شما در واقع به شما تعلق دارد.

 

هزینه یک نشان تایید اینستاگرام چقدر است؟

پیچیده است برای حساب شخصی خود، اکنون می توانید ماهانه 11.99 دلار (وب) یا 14.99 دلار در ماه (ios یا Android) برای Meta Verified پرداخت کنید که نشان آبی را در فیس بوک و اینستاگرام به شما می دهد. Meta Verified به همان مدرکی برای بدنام بودن نشان آبی قدیمی نیاز ندارد.

 

برای برندها، هیچ هزینه ای برای تأیید اعتبار اینستاگرام وجود ندارد، اما باید مراحل بررسی دقیق تری را طی کنید.

 

برند خود را با تایید اینستاگرام بسازید

یک علامت چک آبی در حساب اینستاگرام شما به بازدیدکنندگان می گوید که حساب شما توسط برندی که آن نمایندگی می کند اداره می شود. این یک سطح مهم از اعتبار است در زمانی که هر کسی می تواند یک حساب محبوب را تقلید کند.

 

برای تایید در اینستاگرام، نکات زیر را دنبال کنید:

  • یک بیو و پروفایل قاتل ایجاد کنید

  • دنبال کنندگان خود را افزایش دهید

  • زمانی که نام تجاری شما در اخبار است، درخواست دهید

  • سعی نکنید نشان تأیید بخرید

  • پیوندهای سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی را حذف کنید

  • اگر در اولین تلاش وارد نشدید دوباره درخواست دهید

اینستاگرام و به طور کلی رسانه های اجتماعی منبعی باورنکردنی برای کسب و کارها هستند. در حالی که منتظر دریافت پاسخ از تیم تأیید اینستاگرام هستید، این راهنمای کامل بازاریابی رسانه های اجتماعی را بررسی کنید. همه چیزهایی را که برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر، ایجاد حامیان برند و ایجاد سرنخ و فروش از هر پلتفرم اجتماعی نیاز دارید، دارد.

اگر اینستاگرام شما هک شده و میخواهید رفع هک اینستاگرام رو یاد بگیرید به مقاله آموزشی رفع هک اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 اگر فکر میکنید زمان آن رسیده که سئوی وبسایتتان را بهبود ببخشید، همکاران ما در شرکت دانش بنیان تارنما گستر میتوانند در این امر شما را یاری رسانند، برای دریافت مشاوره رایگان باما تماس بگیرید

 

     

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha