سئو داخلی اصول زیادی دارد که در این مقاله به دو مورد از اصول سئو داخلی شامل طراحی واکنش گرا و بهینه سازی h1 تا h6 می پردازیم.

 

طراحی واکنش گرا چیست؟

responsive web design

طراحی سایت واکنش گرا یا همان Responsive Website Design (RWD) به این معناست که وب سایت خود را بر مبنای اندازه ی صفحه نمایش دستگاه کاربر (گوشی تلفن هوشمند، لپ تاپ و سایرموارد) نمایش می دهد.

امروزه با توجه به افزایش تعداد کاربرانی که با استفاده از تلفن های همراه یا تبلت اقدام به گشت و گذار در سطح اینترنت می کنند، بسیار مهم است که وبسایتی که توسط شما طراحی می شود، قابلیت نمایش صحیح در انواع صفحات نمایش را داشته باشد.

 

 

 

 

 

مزایای طراحی سایت واکنش گرا:

 

  • افزایش رتبه ی گوگل (SEO) و ترافیک سایت

  • نقش سایت واکنش گرا در بازاریابی اینترنتی

  • پویایی سایت

  • انعطاف پذیری و افزایش سرعت بارگذاری سایت

  • سبقت از رقیبان

مزایای طراحی سایت واکنشگرا

 

 

طریقه بهینه سازی h1 to h6 :

optimize h1 to h6

 

هر صفحه حداکثر باید دارای یک تگ (تیتر اصلی)h1 باشد. پس از قراردادن h1 نوبت به h2 می رسد فرض کنید تیتر اصلی متن شما شامل چندین زیر عنوان می شود. این زیر عنوان ها هر کدام داخل یک تگ h2 قرار می گیرند. تگ هایh3، زیر تیترهای عناوین h2 می باشند و تگ های h4 نیز زیر تیترهای عناوین h3 هستند. 

تگ های هدینگ از h۱ تا h۶ می باشند اما استفاده از آن ها تا تگ h۴ کافیست و تگ های h۵ و h۶ بی اهمیت به نظر می رسند و نیازی به استفاده از آن ها نمی باشد. ترتیب قرار گرفتن h۱ تا h۶ سلسله مراتبی است، یعنی ابتدا h۱ سپس h۲ و سایرموارد قرار می گیرد. اگر داخل یک صفحه h۱ و h۲ و h۴ داشتیم ولی h۳ نداشتیم؛ گوگل از آن ایراد می گیرد، چون تا h۳ استفاده نشود حق استفاده از h۴ را نداریم.

 

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

تفاوت سئو داخلی و خارجی

 

 

تفاوت Heading Tags با  Title:

 

از تگ های هدینگ برای مشخص کردن بخش های مختلف متن استفاده می شود. در حالی که عنوان صفحه، نامی است که شما برای صفحه سایت خود انتخاب می کنید و در متن به کاربر نمایش داده نمی شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو داخلی و سئو خارجی می توانید ویدئوهای موجود در سایت یا لینکدین تارنماگستر را دنبال نمایید و در صورت لزوم می توانید با متخصصین سئو تارنماگستر تماس بگیرید.

 

 

جهت بهبود سئو سایت و افزایش ترافیک با سئوکار های ما تماس بگیرید

 

     

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha