آموزش سئو، آموزشی مهم و کاربردی برای ورود به حوزه تجارت الکترونیک به حساب می آید که می تواند به صورت مستقیم بر روی درآمد موثر باشد.

 

سئو چیست؟

عمل بهینه سازی موتورهای جستجوگر به عنوان سئو شناخته می شود. این به ارتباط محتوا و جذابیت پیوند کمک می کند تا صفحات آن راحت تر، مرتبط تر، برجسته تر در پاسخ به استفاده از جستجوهای وب، و از این رو در موتورهای جستجو رتبه بالاتری را پیدا کنند. سئو به افزایش نرخ بیننده ی یک وب سایت کمک می کند. نتایج ارگانیک بیشتر از نتایج حمایت شده قابل اعتماد هستند. داشتن وب سایت شما برای کلمات کلیدی مناسب، ممکن است بازدیدکنندگان زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. تکنیک‌های سئو شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا برای کلمات کلیدی احتمالی بدون پرداخت یک دلار در بازاریابی موتورهای جستجو رتبه‌بندی کنند و در نتیجه با ارزش‌ترین بازدیدکنندگان را به دست آورند. این نتیجه به عنوان نتیجه"ارگانیک"، "رایگان" و "طبیعی" شناخته می شود. چندین تکنیک و اقدامات بهینه سازی وجود دارد که کاربران باید انجام دهند تا مطمئن شوند که سایت شما سئو دوستانه است و برای کلمات کلیدی مورد نظر رتبه بندی می کند.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

طراحی سایت

 

چرا سئو برای کسب و کارها مهم است؟

 از آنجایی که فقط درصد کمی از افراد از صفحه اول نتایج گوگل فراتر می روند، اگر وب سایت شما در صفحه اول نباشد، رقبای شما همه مشتریان شما را می دزدند. با هر موقعیت، CTR(نرخ کلیک) به تدریج کاهش می یابد. یکی از مزایای مهم سئو نسبت به PPC(یعنی اینکه به ازای هر بار کلیک مبلغی بعنوان حق الزحمه به شما پرداخت می کنند) این است که برخلاف PPC، اگر امروز سئو را کنار بگذارید، نتایج شما به پایان نخواهد رسید. اگر یک وب سایت بخواهد فروش خود را بدون هدر رفتن تبلیغات افزایش دهد، سئو بسیار مهم و کاربردی است.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

تفاوت سئو داخلی و خارجی

 

دسته بندی های مختلف سئو:

  • Seo on page: سئو داخلی به فاکتورهایی اشاره دارد که درون وبسایت وجود دارند مانند بهینه سازی تصاویر و کلمات کلیدی

  • Seo off page: سئو خارجی به فاکتورهای موثر در رنکینگ پیج که خارج از وبسایت شما هستند مربوط می شود؛ مانند بک لینک (backlink) و ریپورتاژ از سایتی دیگر.

 

برای دیدن ادامه جلسات مقالات و ویدیو ها می توانید سایت و لینکدین تارنماگستر را دنبال کنید.

 

 برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه سئو سایت با ما تماس بگیرید

 

     

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha