سمراش یا SEMrush چیست؟
سمراش یا SEMrush یک ابزار محبوب در سئو است که کاربرد آن در جستجو و انتخاب کلمات کلیدی آنالیز رقبا، و بهینه سازی کمپین گوگل ادز میباشد. اما برای کارایی بهتر در کانال های بازاریابی با استفاده از سمراش باید مراحل زیر طی شود:
1. مرحله آگاهی:
تا آنجا که ممکن است به افراد نزدیک شوید و آگاهی از برند را بالا ببرید.
به علایق مخاطبان خود پی ببرید.
در مورد بازار و بازیگران اصلی کسب و کار خود اطلاعات کسب کنید.
2. مرحله توجه:
پیدا کردن مشتریان بالقوه و ایجاد اعتماد نسبت به برند خود.
عوامل موفقیت رقبای خود را شناسایی کنید. رقبای خود را آنالیز کنید از نظر سئو.
مخاطبان خود را با برند درگیر کنید.
3. مرحله خرید:
هدایت ترافیک به سمت سایت شما به شکلی که منجر به خرید شود.
از بین بردن موانع ارتباط با مشتری و ارتباط گرفتن نزدیک با آنها.
مواردی که مانع ارتباط شما با مشتری می شود را شناسایی کنید.
نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !
ارسال دیدگاه