کمپین برند برگر کینگ:
علت موفقیت کمپین کپک برگر کینگ:
برگر کینگ در کمپین تبلیغاتی جدیدش با شکستن قالب همیشگی خود از یک برگر کپک زده رونمایی می کند.
این رستوران فست فود زنجیره ای در آگهی های تبلیغاتی چاپی و تلویزیونی خود در اروپا و ایالات متحده آمریکا یک برگر کپک زده را به تصویر کشید. پیام شرکت این است: برگر کینگ در حال حذف مواد نگهدارنده مصنوعی از برگر مشهور خود است.
برگر کینگ که پیش از این به خاطر کمپین های تبلیغاتی نا مربوط خود نزد همگان شناخته شده بود، تازه ترین کمپین تبلیغاتی نامربوط خود را به یک امتیاز تبدیل کرد.
کمپین فوق شامل یک تایم لپس از یک برگر در حال نابودی در توییتر می شود. این تصاویر فراتر از آگهی های تبلیغاتی چاپی معمولی هستند که تغییر حالت یک برگر را طی ۲۸ روز نشان می دهند.
واکنش اولیه به این کمپین ترکیبی از تمجید به خاطر حذف مواد نگهدارنده و البته نفرت از این تصاویر منزجر کننده بود.
نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !
ارسال دیدگاه