کمپین برند برگر کینگ با کپک!

بررسی یک کمپین تبلیغاتی موفق

کمپین برند برگر کینگ با کپک!

برگر کینگ ادعا کرد که تا پایان سال 2018 میلادی رنگ ها، طعم ها و مواد نگهدارنده مصنوعی را از همه محصولات خود حذف خواهد کرد.

کمپین برند برگر کینگ:

علت موفقیت کمپین کپک برگر کینگ:

برگر کینگ در کمپین تبلیغاتی جدیدش با شکستن قالب همیشگی خود از یک برگر کپک زده رونمایی می کند.

 
برند برگر کینگ

 

این رستوران فست فود زنجیره ای در آگهی های تبلیغاتی چاپی و تلویزیونی خود در اروپا و ایالات متحده آمریکا یک برگر کپک زده را به تصویر کشید. پیام شرکت این است: برگر کینگ در حال حذف مواد نگهدارنده مصنوعی از برگر مشهور خود است.

 
برند برتر سال برگر کینگ

 

برگر کینگ که پیش از این به خاطر کمپین های تبلیغاتی نا مربوط خود نزد همگان شناخته شده بود، تازه ترین کمپین تبلیغاتی نامربوط خود را به یک امتیاز تبدیل کرد. 

 

 

رمز موفقیت برند برگر کینگ

 

 کمپین فوق شامل یک تایم لپس از یک برگر در حال نابودی در توییتر می شود. این تصاویر فراتر از آگهی های تبلیغاتی چاپی معمولی هستند که تغییر حالت یک برگر را طی ۲۸ روز نشان می دهند.

 

 

 

 

واکنش اولیه به این کمپین ترکیبی از تمجید به خاطر حذف مواد نگهدارنده و البته نفرت از این تصاویر منزجر کننده بود.

 

 

 

واکنش اولیه کمپین

 

 

واکنش اولیه کمپین برگر کینگ

 

 

کمپین موفق کپک برگر کینگ

 

 

کمپین کپک برگر کینگ
 

 

 

نحوه جذب مشتری کمپین کپک
نتایج کمپین

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha