چگونه با استفاده از نتایج گوگل مخاطبانمان را بشناسیم؟

آیا می دانید شناسایی مخاطبین هدف یکی از اقدامات اساسی برای موفقیت در هر کسب و کاری است؟!

چگونه با استفاده از نتایج گوگل مخاطبانمان را بشناسیم؟

کلیدواژه ­ها و یا سوالاتی که کاربران در موتورهای جستجو سرچ می­ کنند می ­توانند چشم انداز خوبی از ویژگی­ های قابل بررسی کاربر به شما بدهند.

 

چگونه با استفاده از نتایج گوگل مخاطبان­مان را بشناسیم؟

شناسایی مخاطبین هدف یکی از اقدامات اساسی برای موفقیت در هر کسب و کاری است. کاربران موتورهای جستجو به دنبال یافتن جواب سوالات­شان هستند. کلیدواژه ­ها و یا سوالاتی که کاربران در موتورهای جستجو سرچ می­ کنند می ­توانند چشم انداز خوبی از ویژگی­ های قابل بررسی کاربر به شما بدهند. صاحبان کسب و کار به کمک ابزارها و الگوریتم­ های گوگل می­ توانند اطلاعات دقیق و دست اول از مخاطبین هدف خود به دست آوردند که در زیر به آنها اشاره می­ شود :

 

  • نیا­زهای مخاطبین کدامند؟

  • چه راه حلی برای برآورده کردن این نیازها وجود دارد؟

  • راه حل کسب و کار شما برای حل نیازهای مذکور چیست؟

  • رقبای شما برای رفع این نیازها چه راهکارهایی دارند ؟

  • پس از استفاده از خدمات و محصولات شما و یا رقبایتان چه مشکلاتی بوجود آمده است ؟

گوگل ترندز

یکی از این ابزارهای کمک کننده در این زمینه ابزار گوگل ترندز است؛ به کمک این ابزار می­ توانید کلید واژه ­هایی که در حوزه کسب و کار شما بیشتر جستجو می ­شوند را بیابید و از آن­ها استفاده کنید تا مخاطبین راحت­تر سایت شما را پیدا کنند. برای مثال اگر شما در حوزه تعمیرات موبایل فعالیت دارید، احتمال اینکه مخاطب کلمه «فوری» را سرچ کند، بسیار زیاد است. بنابراین اگر شما بتوانید مدت زمان تعمیر موبایل را به حداقل برسانید از رقبای خود پیشی خواهید ­گرفت. بنابراین با دسته بندی دقیق و اطلاعاتی که از طریق ابزارهای گوگل به دست می ­آورید می ­توانید موضوعاتی که مخاطبان­تان به آن­ها علاقه دارند را پیدا کنید و روی آن­ها وقت و انرژی بیشتری بگذارید. با استفاده از کلیدواژه های طولانی (Long-Tail) راحت­تر به نیازها و دغدغه های مخاطبان پی خواهید برد و در نتیجه می­ توانید سریعتر از رقبا به آن­ها اشاره کنید و راحتتر کاربران خود را راضی کنید. اگر بتوانید اطلاعاتی که از داده ­های جستجو به دست می ­آورید را آنالیز کنید و با دید دیجیتال مارکتینگ به آن­ها نگاه کنید، به راحتی می­ توانید مخاطبین خود را بشناسید.

 

اگر فکر میکنید زمان آن رسیده که سئوی وبسایتتان را بصورت هدفمند بهبود ببخشید، همکاران ما در شرکت دانش بنیان تارنما گستر میتوانند در این امر شما را یاری رسانند، برای دریافت مشاوره رایگان باما تماس بگیرید

 

خدمات سئو سایت

سئو سایت چه نقشی در افزایش فروش دارد؟

خدمات سئو سایت

سئو چیست و چگونه باعث افزایش ترافیک سایت می شود؟ نقش سئو در افزایش فروش چیست؟ یک متخصص سئو چه وظیفه ای در سازمان شما دارد؟

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha