چگونه بیزینس پلن بنویسیم؟ در این مقاله طریقه نوشتن بیزنس پلن را بررسی می کنیم.

 

 

بیزینس پلن، استراتژِی فروش، فروش بیشتر، فروش انلاین - خدمات سئو تارنما گستر

 

۱.خلاصه کسب وکار:

اولین بخش از بیزینس پلن شما خلاصه مختصری از کسب و کار شما است.

کاری که انجام می دهید، محصول یا خدمات شما، پیشرفت شما تاکنون و طرح های آتی.

 

خلاصه اجرایی- خدمات سئو تارنما گستر

 

 

 

۲.تحلیل بازار:

کسب و کاری که به تازگی راه اندازی شده نیازمند کسب اطلاعات از صنعت و آگاهی نسبت به اندازه بازار و سهم بازار بالقوه است. همچنین تحلیل درونی و بررسی نحوه ی عملکرد شرکت نسبت به رقبا و در مقایسه با وضعیت ایده آلش اطلاعات زیادی را در مورد عملکرد اثربخش شرکت ها مشخص می کند.

 

تحلیل بازار و فرصت - خدمات سئو تارنما گستر

 

۳.مدل_مالی:

 اگر کسب و کار کهنه کاری داشته باشید، این به معنی سوابق مالی شما (۱ تا ۳ سال) به همراه پیش بینی سال آتی خواهد بود. اگر تازه کار هستید، باید برای ۲ تا ۳ سال آینده خود پیش بینی دقیقی داشته باشید.

می‌کنید، مقدار پول مورد نیاز فعلی و آتی خود را مشخص ‌کنید، دوره زمانی هر درخواست مالی را تعیین کرده و نوع تأمین مالی (بدهی یا سرمایه) و دوره‌های (بلند مدت یا کوتاه مدت) را مشخص کنید.

 

مدل مالی- خدمات سئو تارنما گستر

 

۴.تیم اجرایی:

در اینجا باید به جزئیاتی مانند سوابق تحصیلی و فعالیت های گذشته نیز اشاره کنید. بخش تیم کارکنان شرکت فرصتی برای ایجاد یک رابطه نزدیک با مخاطب است، چرا که هر چه این ارتباط گرم تر باشد، بیشتر به نفع شما و کسب و کارتان خواهد بود.

 

تیم اجرایی - خدمات سئو تارنما گستر

 

۵.تحلیل ریسک:

کار به این منظور انجام می‌شود که سازمان یا نهادهای کسب و کار بتوانند از هر نوع اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای که اساساً به عنوان ریسک نامیده می‌شود، جلوگیری کنند. این امر بیشتر شامل شناسایی و تجزیه و تحلیل خطرات احتمالی است.

 

تحلیل ریسک - خدمات سئو تارنما گستر

 

۶.استراتژی برند:

معمولا یک تیم این کار را می‌کند نه یک نفر به تنهایی، استراتژی برند حاصل گفتمان گسترده میان مدیرعامل، بازاریابی، فروش، تبلیغات، روابط عمومی، عملیات و توزیع است.

 

استراتژی برند - خدمات سئو تارنما گستر

 

۷.ساختار سازمانی:

یک سازمان نوعی از یک واحد اجتماعی متشکل از افراد است که برای دستیابی به اهداف جمعی مدیریت می شوند. به عنوان مثال، سازمان ها سیستم های بازی هستند که به شدت تحت تاثیر محیط قرار دارند. هر سازمان دارای ساختار مدیریتی خاص خود هستند، که روابط بین کارمندان مختلف، وظایفی که آنها انجام می دهند و نقش ها و مسئولیت های ارائه شده را تعریف می کند برای انجام وظایف مختلف می باشد.

 

ساختار سازمانی - خدمات سئو تارنما گستر

 

۸.برنامه ریزی اجرایی:

چگونگی تعیین اهداف و تبدیل این اهداف به صورت عملیات و پیش بینی روش های اجرای آن عملیات می باشد.

 

برنامه اجرایی - خدمات سئو تارنما گستر

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha