سئو محتوای متنی سایت

محتوای سئو شده چیست؟

سئو محتوای متنی سایت

با توجه به اهمیت سئو محتوای متنی پیشنهاد میکنیم این مطلب را حتما بخوانید تا بدانید محتوای سئو شده چیست و سئو محتوای سایت چه تاثیری بر رتبه سایت در گوگل دارد

 

SEO Writing چیست؟

سئو نوشتن (SEO Writing) نوعی نگارش است که به وب سایت ها کمک می کند تا در موتورهای جستجوی بزرگ بیشتر دیده شوند و در صدر نتایج SERP قرار گیرند. از عبارات کلیدی برای هدایت آنچه می نویسید استفاده کنید. هدف از نگارش باید این باشد شخصی که این عبارات را جستجو می کند می خواهد چه چیزی را بداند؟ لذا محتوای جذابی بنویسید که از لحاظ گرامری، کاملاً منظم و قابل فهم باشد. از Heading ها برای اسکن دقیقتر متن استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی در متن طبیعی و ارگانیک به نظر می رسند و از غلط های املایی بپرهیزید. با رعایت مراحل زیر می توانید متنی روان و همسو با شرایط سئو داشته باشید:

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

خدمات سئو سایت SEO

 

سئو محتوای متنی

مرحله 1.  با تحقیق در مورد کلمات کلیدی نوشتن محتوای سئو را شروع کنید:

قبل از شروع به نوشتن محتوای سئو شده، موضوعی را انتخاب کنید. سپس با تجزیه تحلیل وب سایت رقبا و با استفاده از ابزارهای مختلف (مثلkeyword planner) کلمات کلیدی مرتبط به موضوع خود و همچنین رتبه آن کلمه کلیدی در سرچ گوگل را یافته و مناسب ترین آنها را در نوشتن متن بکار گیرید و سایت خود را در آن کلمات کلیدی سئو کنید. یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای نگارنده محتوا نویسی سئو محور پیش آید این است که: از چند کلمه کلیدی در متن باید استفاده کنم؟

 

 

تعداد کلمات کلیدی در مقاله

تا جایی که می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید که متن شما طبیعی به نظر برسد. یک قانون کلی می تواند این باشد که در یک قطعه متن حدود 300 تا 400 کلمه ای، باید 5 تا 7 کلمه کلیدی را هدف قرار دهید و هرگز بیش از ده کلمه کلیدی را بکار نبرید.

 

 

 

مرحله 2. Heading ها یا تیترها را فراموش نکنید:

هر بخش از متن با یک عنوان جدید از قسمت دیگر متن جدا شده است. عنوان اصلی متن با H1 مشخص می شود. این عناوین همان heading هایی هستند که مشخص میکنند این بخش در مورد چیست. Heading ها یا سر عنوان ها نه تنها دسترسی دیجیتالی بهتری را برای افرادی که از صفحه خوان یا دستگاه های کمکی استفاده می کنند ایجاد می کند، بلکه به کاربران و موتورهای جستجو می گوید که موضوع اصلی این بخش مربوط  به چه چیزی است. موتورهای جستجو تأکید زیادی بر H2 های صفحه نیز دارند.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

تاثیر تولید محتوا بر سئو

 

 

مرحله 3. اصالت در نوشتن برای سئو محتوای متنی رعایت شود:

بسیاری از پست ها دارای موضوعات مشابه هستند، اما تمرکز هر مقاله همیشه متفاوت است. ما مطالب را از پستی به پست دیگر کپی نمی کنیم، تصاویر اصلی را طراحی می کنیم و هرگز عنوان متا یا توصیف متا را کپی نمی کنیم. این موارد بر سئو محتوای سایت ما تأثیر منفی می گذارد. وقتی نویسنده محتوای قبلاً منتشر شده را ارسال می کند، در واقع به موتورهای جستجو می گوید که وب سایت آن فاقد اصالت و طراوت است. اگر می خواهید در رتبه بندی موتور جستجو جایگاه بهتری داشته باشید، سعی کنید با تولید محتوا یونیک و کپی رایت که در جاهای دیگری از اینترنت یافت نمی شود، یک مرجع باشید.

 

 

 

مرحله 4. به لینک های داخلی، لینک های خارجی و anchor txt توجه کنید:

لینک به وب سایت های معروف یا بزرگ که رتبه بالایی در google دارند، به اعتبار سایت می افزاید. پیوندها را اضافه کنید اما نه خیلی زیاد! به هر حال، شما نمی خواهید خواننده ای را از وب سایت خود به جای دیگری هدایت کنید تا از محتوای شما پرت شود و هرگز محتوای سایت شما را تمام نکند. انکر تکست ها رشته های متنی قابل کلیک هستند که به صفحه ای دیگر لینک می شوند. یکی از معیارهای رتبه بندی گوگل anchor txt ها هستند، با این حالanchor txt  به تنهایی همه چیز نیست Google محتوای اطراف anchor text را در ارزیابی یک صفحه در نظر می گیرد.

 

 

 

مرحله 5.  تصاویر را با هدف رتبه بندی در سئو  به محتوای وب سایت اضافه کنید:

هر تصویر دارای تگی به نام  alt است که می تواند حاوی اطلاعاتی در مورد تصویر باشد و به عنوان حلقه ارتباطی بین متن و تصویر بکار گرفته شود. این تگ همان متن جایگزین تصویر می باشد که به هنگام باز نشدن تصویر نمایش داده می شود. افزودن تگ alt باعث دسترسی بیشتر به سایت ما می شود، زیرا به بازدیدکنندگان می گوید که هر تصویر مربوط به چه چیزی است. همچنین افزودن تگ alt باعث می شود موتورهای جستجو به راحتی درک کنند که تصویر مربوط به چه چیزی است و یکی از اصول سئو محتوا است.

 

 

 

مرحله 6. از اینفوگرافی یا infographic برای نوشتن محتوای سئو شده استفاده کنید:

به منظور غنی سازی محتوای سایت و ارائه تصویری که حاوی اطلاعات مفید متنی است از یک اینفوگرافیک استفاده کنید. داشتن یک اینفوگرافی در وب سایت، یک پیشرفت بزرگ و مثبت برای سئو سایت شما محسوب می شود.

 

اینفوگرافیک سئوکار های تارنماگستر

 

اینفوگرافیک یکی از قابل اشتراک ترین مطالب است. اینفوگرافی، اطلاعات را به صورت مختصر و بصری ارائه می دهد که هضم آن آسان است. هر وقت کسی اینفوگرافیک شما را به اشتراک می گذارد، فرصت برای ایجاد بک لینک افزایش می یابد.

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

 

تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی چیست؟

 

مرحله 7. URLوب سایت را با استفاده از کلمه کلیدی خود بهینه سازی کنید:

URL همیشه یکی از فاکتورهای برتر سئو SEO است که باید به آن توجه کرد. URL باید شامل اصطلاحاتی باشد که می خواهید برای آنها نمایه شود. این بدین معناست که URL بایستی حاوی کلمه کلیدی اصلی باشد، برای جدا کردن کلمات به جای زیر خط، از خط فاصله استفاده کنید. خط فاصله استاندارد است و موتورهای جستجو آنها را ترجیح می دهند.

 

 

 

مرحله 8. توضیحات متا Meta Description را با دقت بنویسید:

عنوان و توضیحات متا در مقاله واقعی دیده نمی شود، اما در سئو سایت بسیار مهم هستند. آنها به خزنده های موتور جستجو می گویند صفحه شما درباره چیست و متن خلاصه ای را که کاربران هنگام جستجو مشاهده می کنند، ارائه می دهند. وقتی افراد پست شما را به اشتراک می گذارند عناوین و توضیحات متا نیز قابل مشاهده هستند. از آنجا که عنوان متا یکی از مهمترین فاکتورهای سئو صفحه یا همان سئو داخلی on page seo است، کلمه کلیدی اصلی شما باید بخشی از آن باشد. همچنین افزودن کلمات کلیدی اصلی و یا مرتبط به توضیحات متا کاری بسیار هوشمندانه است. هنگامی که از موضوع مقاله و کلمات کلیدی خود جهت گیری مشخصی دارید، می توانید به راحتی عنوان متا و توضیحات متا را بنویسید. عنوان متا باید کوتاه و جذاب باشد.

 

جهت بهبود سئو سایت و افزایش ترافیک با سئوکار های ما تماس بگیرید

 

     

 

برچسب ها :

سئو نوشتن

کلمات کلیدی

اینفوگرافیک

توضیحات متا

SEO Writing

Heading

سئو کردن محتوا

سئو سایت

سئو محتوا

SERP

محتوای سئو محور

محتوای سئو شده

سئو محتوای متنی

سئو محتوای سایت

محتوای سئو شده چیست

بررسی سئو محتوا

تولید محتوا سئو چیست

اصول سئو محتوا

سئو و بازاریابی محتوا

محتوا برای سئو

رعایت اصول سئو در محتوا

محتوا سئو شده

محتوا نویسی سئو

محتوا و سئو

محتوا سئو محور

سئو محتوا برای گوگل دیسکاور

SEO

نویسندگان محتوای seo

keyword planner

ابزار سئو

ابزار Keyword Research

ابزار بهینه سازی موتور جستجو

ابزار برای پیدا کردن کلید واژه

کلمه کلیدی

تعداد کلمات کلیدی در مقاله

تعداد کلمات کلیدی سئو

تعداد کلمات کلیدی

سر عنوان در سئو

تیتر در سئو

هدینگ در سئو

heading در سئو

رتبه بندی موتور جستجو

جایگاه در رتبه بندی موتور جستجو

لینک داخلی

لینک خارجی

anchor txt

محتوای سایت

رتبه بندی گوگل

ایجاد بک لینک

بک لینک

اینفوگرافی

infographic

تاثیر اینفوگرافی در سئو

بهینه سازی سایت

بهینه سازیurl

متا دیسکریپشن

meta description

بهبود سئو سایت

افزایش ترافیک سایت

سئوکار

سئوکار حرفه ای

گوگل ادز

سئو

کلمات کلیدی سئو

موتورهای جستجو

تولید محتوا

تاثیر تولید محتوا بر سئو

سئو داخلی

طراحی سایت

انکر تکست

SEO Writing چیست

چگونه محتوا را سئو کنیم

تفاوت سئو داخلی و خارجی چیست

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha