جستجوی کلید واژه ای به طور معمول پایه و اساس اصلی برای کمپین های سئو در نظر گرفته شده است. اگرچه جستجوی کلیدواژه ای تنها راه برای بالا بردن رتبه شما نیست، ولی یک امر حیاتی و مهم تلقی می شود.
در کمپین های سئو، از جستجوی کلیدواژه ای برای به دست آوردن علت رتبه بالا رقبا و تاثیرات آن در خروجی بیزینس های موفق استفاده می شود.
بدون داشتن این ویژگی بسیار سخت است که بفهمیم مشتریان هدفمند چه چیزی را سرچ می کنند و در نتیجه بهینه سازی سایت کاری دشوار و گنگ به نظر خواهد رسید.
نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !
ارسال دیدگاه