امروزه یکی از پلت فرم ها و بازی هایی که درآمد زاست و همه را به خود جذب کرده و همه جا صحبت از اوست همستر کامبت تلگرام است، برای شما مقاله کاملی از چگونگی بازی ، گزینه ها و اصطلاحات را در این مقاله جمع آوری کرده ایم

 

 

امروزه با پیدایش ارز دیجیتال و افزایش روز افزون ارزش انها تمامی پلت فرم ها و شبکه های اجتماعی توانا سعی به این دارند که خود پا در این عرصه بگذارند و ارز و یا همان سکه ی خود را  وارد بازار کنند یکی از این پروژه ها همستر کامبت تلگرام است و ازمیلیون ها دنبال کننده تلگرام بهترین استفاده را ببرند ، یک بازیه برد برد .

 

همستر تلگرام یا همان همستر کامبت ((Hamster Kombat چیست؟

 

به دنبال موفقیت نات کوین در تلگرام  و لیست شدن آن در بعضی از صرافی های موجود کسانی که این پروژه را شکست خورده می نامیدند حال احساس جا ماندن از فرصت مفت و مجانی خود میکنند. همانجا بود که ارز جدیدی به صورت بازی و به راحتی فقط ضربه زدن بر روی صفحه مثل همان پروژه پدیدار شد.

همستر تلگرام یا همان همستر کامبت در تاریخ  25مارس 2024 (6 فروردین 1403) راه اندازی شد و فقط به 11 روز نیاز داشت تا رکورد 1 میلیون کاربر را به خود اختصاص بدهد.

این بازی تلگرامی ارز دیجیتالی خود را بر روی بلاک چین شبکه  TON  را اندازی کرده  وسکه خود به اسم HKC را عرضه خواهد کرد.

 

 

همستر تلگرام یا همان همستر کامبت ((Hamster Kombat چیست؟

 

 

"  آشنایی با قسمت های همستر "

 

برای شروع  و استفاده از این ربات باید اشنایی با چند قسمت اصلی آن داشته باشید ، این بازی تلگرامی جذاب چندان سخت نیست و با شناخت کوچیک از قسمت های مختلف آن میتوانید به راحتی به آن مسلط شوید.

 این قسمت ها عبارتند از:

 

  •   صرافی (Exchange)

  •  بخش Mine

  •  دوستان (Friends)

  •   کسب درآمد(Earn)

  •  بخش  (Boost)

  •  بخش Airdrop

 

" چگونگی بازی همستر کامبت"

 

بازی همستر روش و چگونگی آسانی دارد که میتوان با ضربه زدن بر روی صفحه به روش (tap to earn) کاربران توکن های خود را جمع کنند.

 اصل بازی همستر به صورت فعال بر روی ایجاد مشارکت بازیکنان است . و لینک هایی به نام لینک رفرال وجود دارد که با ارسال آن به دوستان خود میتوانید زیر مجموعه داشته باشید و هرچقد بیشتر باشد شما میتوانید امتیاز بیشتری کسب کنید.

تسک ها و تکنیک هایی وجود دارد که با انجام آنها شما میتوانید استخراج بیشتری داشته باشید.

 

" انتخاب صرافی در همستر کامبت "

 

همستر کامبت که بر اساس این است که به شما اجاره میدهد به عنوان مدیر برترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا تبدیل شوید و کنترل کاملی بر درآمدتان داشته باشید. و در حقیقت ، شما در این بازی میتوانید استعداد های مدیریتی خودتان را محک بزنید.

بنابراین در این بخش شما باید انتخاب کنید که میخواهید مدیر کدام صرافی بزرگ باشید، در این قسمت صرافی های بزرگ همچون بایننس و بینگ ایکس و صرافی های معتبر بزرگ دیگری نیز وجود دارد.

 

انتخاب صرافی در همستر کامبت

 

 

"  (Mine)ماین پروفیت بازی همستر کامبت"

 

این قسمت از بازی شما باید با خرید کارت های مختلف امتیاز خود را افزایش دهید.

یکی از مهمترین قسمت های این بازی گزینه پروفیت بازی هست (Profit per hour ) که باید ان را افزایش داده و سود بیشتری کسب کنید.

تاثیر گزاری این گزینه Profit per hour  حتی از کلیک کردن و زدن بر روی صفحه خیلی بیشتر است و شما میتوانید روزانه سود قابل توجهی کسب کنید.

یکی از نکته هایی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که باید در انتخاب کارت های خود دقت کنید و کارت هایی انتخاب کنید که با هزینه خیلی کمتر سود خیلی بیشتری به شما بدهد .

در اینجا وظیفه شما دیگر ضربه زدن بر روی صفحه نیست و شما میتوانید با هر 3 ساعت سر زدن به بازی سود های خود را جمع اوری کنید. نکته ای که اینجا وجود دارد این است که اگر بعد از 3 ساعت شما سکه های خود را جمع نکید همان مقدار میماند تا شما ان را جمع اوری کنید و باز از اول  شروع میشود .

برای بعضی ها شاید گیج کننده باشد که ایا پروفیت اهمیت دارد یا سکه؟

طبق اعلام رسمی از کانال خود تلگرام برای بازی همستر کامبت ، پروفیت اهمیت بیشتری نسبت به سکه دارد.

 

 (Mine)ماین پروفیت بازی همستر کامبت

 

you own this card در همستر یعنی چی؟

زمانی که در بازی همستر روی یک کارت نوشته باشد "you own this card" به معنی این است که این کارت برای شماست و قبلا خریداری شده است.

 

 

" دوستان و رفرال لینک "

 

همانگونه که در اول این مقاله گفته شد این بازی برای تعامل بیشتر بازیکنان و اشتراک گذاری است ، با به اشتراک گذاری لینک های رفرال در بازی همستر شما میتوانید سود بیشتری کسب کنید.

و یک نکته وجود دارد که هرچقد بازیکنانی که با لینک رفرال شما وارد بازی همستر بشوند Take profit  بالاتری داشته باشند ، شما هم امتیاز بیشتری از آنها کسب میکنید. برای مثال به ازای هر دعوت به شما 5.000 سکه میدهد و اگر شخصی که دعوت میکنید اکانت پرمیوم داشته باشد شما 25.000 سکه به عنوان پاداش دریافت میکنید.

 

 

دوستان و رفرال لینک

 

 

" قسمت Earn ، تسک های همستر کامبت "

 

در پایین صفحه قسمتی به نام Earn  وجود دارد که با زدن بر روی آن لیستی از تسک ها و یا همان لیست وظایف به شما داده میشود، شما میتوانید  با انجام کار های آن لیست که بعضی ساده و بعضی پیچیده هستند و چالش های جالبی دارند سکه رایگان دریافت کنید.

همچنین میتوانید با پیوستن به کانال های یوتیوب ، تلگرام و توییتر سکه دریافت کنید.

نکته جالبی که وجود دارد این است که بازی همستر کامبت به ازای  ورود روزانه شما به بازی به شما جایزه و پاداش می دهد.

 

 

 

قسمت Earn ، تسک های همستر کامبت

 

 

 "Air drop  قسمت مهم همستر کامبت "

 

در این بخش با انتخاب گزینه اتصال کیف پول (Connect your TON) می‌توانید کیف پولتان را وصل کنید. البته این گزینه هنوز برای همه کاربران فعال نشده و بعضی از افراد باید کمی منتظر بمانند. شایان است که متقاضیان فقط می‌توانند کیف پول‌های شبکه تون را وصل کنند. علاوه بر این توسعه‌دهندگان همستر کامبت در این بخش خاطرنشان کرده‌اند که توکن آن‌ها به زودی لیست می‌شود.

 

Air drop  قسمت مهم همستر کامبت

 

" انواع  تکنیک های بازی همستر "

 

این گزینه ها به شما کمک میکنند که در بازی همستر کامبت استخراج بیشتری داشته باشید.

 

1.     بخش بوست (Boost) در بازی همستر

 

یک ویژگی که در ربات همستر کامبت وجود دارد، Boosts می باشد.

با استفاده از این گزینه توکن هایی که که به ازی هر ضربه دریافت می شود را بیشتر میکنید  ، همچنین سطح انرژی همستر را برای استخراج ارتقا میدهید .

 

boost your profit در همستر چیست؟

پرافیت ساعتی یا profit per hour در بازی همستر عددی است که نشان دهنده این است که در هر ساعت چه تعداد سکه در هر ساعت به صورت خودکار به دست می آورید .بالا بردن پروفیت با خریدن کارت از Mine امکان پذیر می باشد.این کارت‌ها در صورت آنلاین نبودن شما در بازی، تا سقف ۳ ساعت موجودی سکه شما را با نرخی مشخص افزایش می‌دهند.

 

 

2.     کارت های روزانه همستر کامبت (Daily Combo  )

 

این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است که به شکل 3 تا علامت سوال نمایش داده می شود . شما باید سه کارتی که تعیین شده اند را از بین کارت های بازی پیدا کنید و در صورتی که هر سه کارت را پیدا کنید . 5 میلیون توکن پاداش خواهید گرفت که مبلغ بسیار خوبی برای این بازی است.

این سه کارت، در بین همه کارت ها از بخش های Markets و PR&Team و Legal  یا  Specials انتخاب شده اند و هر 24 ساعت تغییر میکنند.

نکته ای که اهمییت دارد در اینجا این است که برای خرید برخی از کمبو کارت های همستر چند  راه وجود دارد یا با لینک رفرال خود  بازیکن جدید دعوت کنید و یا سایر کارت ها را ارتقا دهید و به سطح تعیین شده برسانید.

سکه هایی که به دست میآورید برای ارتقاء صرافی مجازی خود استفاده کنید

 

  کارت های روزانه همستر کامبت (Daily Combo  )

 

3.     کد مورس در همستر کامبت

 

از ویژگی های دیگر این یازی که شما میتوانید با آن پیشرفت بیشتری داشته باشید کد مورس را میتوان نام برد .

کد مورس کد رمزگذاری شده است که هر کدام معنای متفاوتی دارد و آن شما هستید که باید این کد ها را رمزگشایی کنید.

با وارد کردن این کد مورس و کلمه مشخص شده که به صورت روزانه اعلام میشود ، میتوانید هر روز 1 میلیون سکه همستر هدیه دریافت کنید.

 

" اعتبار همستر کامبت "

 

از انجایی که همستر کامبت و نات کوین تقریبا بر یک اساس و پایه قرار دارند و با معتبر شدن نات کوین مردم اعتماد بیشتری با این نوع بازی ها و استخراج ها از طریق تلگرام کرده اند میتوان گفت از اعتبار کمی برخوردار نیست.

با توجه به این که همستر کامبت بر روی شبکه TON که اعتبار بالایی دارد قرار گرفته ، میتوان گفت که اعتبار خاصی را به خود اختصاص داده و میتوان گفت که معتبر است .

توجه کنید که تا زمانی که این پروژه و یا هر پروژه شبیه آن که بر همین اساس و پایه هستند تا زمانی که در یک صرافی معتبر لیست نشده و نمیتوان از آن برداشت کرد همچنان یک سرگرمی حساب میشود.

 

 

" زمان ایر دراپ و لیست شدن همستر چه زمانی است؟ "

 

از زمان شروع به فعالیت همستر تا الان همستر فقط اجازه جمع اوری سکه به کاربران خود داده است و هنوز امکان تبدیل  و یا فروش انها را نداده و تاریخی که این بازی برای ایردراپ به کاربران خود داده است در صرافی بایننس در تاریخ 25 تا 27 ژوِئن که تقریبا 5 تا 7 مرداد ماه میباشد ، حال چقد این اعلام تاریخ صحت دارد مشخص نیست.

 

 

زمان ایر دراپ و لیست شدن همستر چه زمانی است؟

 

"قیمت روزانه بازی همستر کامبت در 18 تیر 1403"

قیمت اصلی باری همستر کامبت به صورت روزانه در سترس قرار می گیرد. اما هنوز به صورت رسمی  معاملات باری در صرافی ها قابل انجام نمی باشد. قیمت همستر کمبت امروز 0.52017 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 382518 دلار، ارزش بازار 0.00 دلار و تسلط بر بازار 0.00 درصد است. قیمت HMSTR در 24 ساعت گذشته 6.09 درصد افزایش یافته است.

 
 

 

 

 

" هک شدن همستر"

 

هک شدن همستر یا تلگرام به صورت مستقیم کاری است که از خیلی از بزرگترین هکر های جهان آن را غیر ممکن میدانند ولی روش های کلاه برداری بسیار زیادی از این طریق وجود دارد.

در این شرایط افراد کلاهبردار به تبلیغ انواع ربات‌ها و لینک های مخرب برای درآمدزایی بیش‌تر در بازی همستر می‌پردازند و از کاربران این بازی دعوت می‌کنند از ربات‌های آن‌ها استفاده کنند؛ با وجود آن که این ربات‌ها ترفندهایی برای کلاهبرداری‌اند و هکرها با استفاده از این ترفندها حساب‌ها را هک می‌کنند.

 

 

پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

روش های هک تلگرام و همستر کامبت

 

 

" بررسی مزایا و معایب در همستر کامبت "

 

بازی همستر کامبت با رشد روز افزون خود وفعالیت زیاد کاربران آن دارای نقاط قوت و ظعف هست که این پروژه شامل میشود ، در ادامه این مقاله به بررسی نقاط قوت ، ضعف  ، فرصت ها و تهدیدهای این برنامه میپردازیم که به اخصار SWOT نامیده میشود (Threats , Strength , weakness , Opportunities) پرداخته ایم.

 

نقاط قوت همستر کامبت

 

 

" نقاط قوت همستر کامبت "

 

همستر با مشاهده مسیر ارزهای چون تون کوین و نات کوین، به راحتی توانسته نقاط ضعف آن‌ها را شناسایی و نسخه بهینه‌تری ارائه دهد. از مزایا و نقاط قوت همستر کامبت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  •   جذابیت فضای بازی نسبت به بقیه پروژه های قبلی

  • کاربران فعال خیلی زیاد که روز به روز بیشتر هم می شود

  •  مارگتینگ بسیار قوی

  • داشتن پلن و نقشه راه برای آینده

  • شرایط عالی در تمامی شبکه های اجتماعی همچون ایسنتاگرام و شبکه X .

 

" فرصت های همستر کامبت "

 

حال که همستر توانسته نقاط ضعف رقبا را به خوبی تشخیص دهد، مسیری برای خود متصور شده که می‌تواند موجب برتری بیشتر آن نسبت به سایر پروژه‌های مشابه شود. یکی از فرصت‌های عالی همستر کامبت برای پیشرفت بیشتر، ایجاد هاردفورک‌هایی برای ترغیب فزاینده سرمایه‌گذاران جهت ارتقاء پروژه است. همچنین ارائه یک سایت رسمی در کنار وایت پیپر می‌تواند جلوه بهتری به این پروژه دهد.

 

نقاط ضعف پروژه همستر کامبت

 

 

" نقاط ضعف پروژه همستر کامبت "

 

همیشه همه چیز بی عیب و نقض نیست و همستر کامبت با اینکه یک قدم جلوتر از رقیب های خودش است باز با این حال ضعف ها و معایبی هم دارد که بر طرف کردن آن مطمعنا میتواند پیشرفت عجیبی داشته باشد . برخی از این نقاط ضعف را در ادامه باهم میخوانیم:

 

  • نداشتن وایت پیپر ( اوراق سفید به زبان ساده سندی است که هدف ارائه یک رمز ارز یا پروژه ارز ها است)

  • سایت نه چندان قوی

  • آینده نامعلوم

  • عدم مشخص بودن تعداد کل توکن ها

  • تیم توسعه دهنده نامشخص

  •  شرایط توزیع عادلانه نیست

 

" تهدیدهای پروژه همستر کامبت "

 

در کنار تمامی مزایا و معایب تهدیدهایی برای آینده همستر کامبت نیز وجود دارد که به شرح زیر هستند:

 

  • تعداد بالای ماینر ها و کاربران

  • ارزش نا مشخص

  •  هکر ها

  • رقبای زیاد

  • تعداد نهنگ های زیاد

 

 

معرفی چند کارت با ارزش همستر کامبت

 

 

"معرفی چند کارت با ارزش همستر کامبت "

 

همانگونه که صحبت از اپدیت کارت ها و ارزش های آنها کردیم بعضی از کارت های همستر کامبت که با اپدیت آنها با کمترین مبلغ ، سود بیشتری به ازای هر ساعت به دست می آورین به شرح زیر است :

 

  •  کارت Consensus explorer pass

  • کارت Margin trading x75

  •  کارت   Margin trading x100

  •  Margin training x50

  •  Web3 acaemy launch

  •  NFT collection launch

  •  Consensus piranha pass

  • Short squeeze

  •  There are two chairs

  •  Long squeeze

  • Licence UAE

  • Licence north America

 

"معرفی کانال تلگرام همستر"

کانال تلگرام همستر هم اکنون بالای 23 میلیون کاربر دارد. تعداد کانال های غیرمعتبر برای بازی همستر در سایت های مختلف بسیار زیاد است.کانال تلگرام معتبر https://t.me/hamster_kombat  می باشد. برای نصب کانال نیاز است وارد حساب کاربری تلگرام خود شوید سپس وارد ربات همستر کامبت شوید و با استفاده از لینک بالا با کلیک دکمه play  بازی را شروع کنید.

 

" ارتباط همستر کامبت تلگرام با سئو سایت "

ارتباط همستر کامبت تلگرام با سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) به صورت غیرمستقیم و از طریق چندین جنبه می‌تواند برقرار باشد. در اینجا چندین مورد از ارتباط‌های ممکن بین این دو را بررسی می‌کنیم:

 

ترافیک و بازدیدکنندگان:

گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی مانند همستر کامبت می‌توانند ترافیک بالایی را به سایت‌ها هدایت کنند. وقتی کاربران از طریق لینک‌های موجود در تلگرام به سایت‌ها هدایت می‌شوند، این ترافیک می‌تواند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند.

 

بازاریابی محتوا:

انتشار محتوای مرتبط با سئو و بهینه‌سازی در گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی می‌تواند باعث افزایش آگاهی و دانش کاربران شود. این محتواها می‌توانند شامل راهنماها، مقالات و ویدئوهای آموزشی باشند که به بهبود سئو کمک می‌کنند.

 

لینک‌دهی و بک‌لینک‌ها:

تلگرام می‌تواند به عنوان یک منبع برای بک‌لینک‌ها عمل کند. لینک‌هایی که در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی به اشتراک گذاشته می‌شوند، می‌توانند به سایت‌ها بک‌لینک‌های ارزشمندی بدهند که در سئو تاثیر مثبت دارند.

 

تعامل و اشتراک‌گذاری:

با ایجاد و مدیریت گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی فعال، می‌توان تعامل کاربران را افزایش داد. این تعامل می‌تواند شامل نظرات، بازخوردها و اشتراک‌گذاری محتوا باشد که به بهبود محتوا و در نتیجه بهبود سئو کمک می‌کند.

 

شبکه‌سازی و همکاری:

شبکه‌سازی با دیگر فعالان حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ در تلگرام می‌تواند به اشتراک‌گذاری تجربیات و تکنیک‌های جدید سئو منجر شود. این همکاری‌ها می‌تواند به بهبود استراتژی‌های سئو و افزایش رتبه سایت‌ها کمک کند.

 

 

 

اگر علاقه به سئو دارید پیشنهاد میکنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

سئو سایت چیست؟؟؟

 

 

به طور کلی، تلگرام می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در کنار دیگر ابزارهای سئو برای بهبود و بهینه‌سازی سایت‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

ارتباط همستر کامبت تلگرام با سئو سایت

 

" آیا همستر تلگرام در صرافی ها لیست شده است؟ "

 

برای اینکه متوجه شویم آیا "همستر کامبت تلگرام" (احتمالاً یک ارز دیجیتال) در یک صرافی لیست شده است یا نه، باید اطلاعات دقیق‌تری درباره این ارز دیجیتال و نام دقیق آن داشته باشیم.

اگر منظورتان یک پروژه یا ارز دیجیتال خاص است، پیشنهاد می‌کنم مراحل زیر را برای بررسی وضعیت لیست شدن آن در صرافی‌ها دنبال کنید:

 

وبسایت رسمی پروژه:

معمولاً اطلاعات مربوط به لیست شدن در صرافی‌ها در وبسایت رسمی پروژه ذکر می‌شود. می‌توانید به وبسایت رسمی ارز دیجیتال همستر کامبت تلگرام مراجعه کنید.

 

بررسی صرافی‌های معتبر:

به وبسایت‌های صرافی‌های معتبر مثل Binance، Coinbase، Kraken، Bitfinex، و غیره مراجعه کنید و نام ارز دیجیتال را جستجو کنید. اگر لیست شده باشد، می‌توانید اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

 

وبسایت‌های ردیابی ارز دیجیتال:

وبسایت‌هایی مانند CoinMarketCap، CoinGecko، و CoinPaprika اطلاعات جامع و کاملی در مورد ارزهای دیجیتال دارند. می‌توانید نام ارز دیجیتال را در این سایت‌ها جستجو کنید و ببینید آیا در صرافی‌ها لیست شده است یا خیر.

 

 

" آیا همستر تلگرام در صرافی ها لیست شده است؟ "

 

 

 

جمع بندی  و سخن پایانی

 

همستر کامبت یک بازی کلیکی در بستر تلگرام است که همانند نات کوین شما می‌توانید با زدن روی صفحه یا انجام برخی تسک‌ها سکه دریافت کنید. درحال‌حاضر هنوز ایردراپ و توزیع توکن در این بازی انجام نشده است؛ اما زمان آن طبق برنامه‌ریزی منتشرشده، بسیار نزدیک است ، این بازی الان برای سرگرمی خوب است؛ اما خیلی نباید به جنبه درآمدی آن فکر کنید.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha