اکسپو  ۲۰۲۰ دبی

توضیحات کامل نمایشگاه اکسپو

اکسپو ۲۰۲۰ دبی

امسال کشور امارات در خاورمیانه میزبان رویداد بزرگ اکسپو خواهد بود و فرصتی طلایی برای تجار و صاحبان صنایع ایرانی است تا بتوانند با حضور برنامه ریزی شده خود در این رویداد جهانی حائز اهمیت، نهایت بهره وری را از این فرصت داشته و بتوانند برند خود را به تمامی تجار و صاحبان صنایع کشورهای جهان بشناساند و آینده ای با درآمدهای ارزی برای برند خود رقم بزند.

 فهرست مطالب

 

- نمایشگاه اکسپو چیست؟

اهداف و پیامدهای برگزاری نمایشگاه اکسپو

تاریخچه اکسپو

- نمایشگاه اکسپو دبی 2020

- ایران در اکسپو 2020

 - تعرفه قیمت

 

 

 

تعرفه قیمت

 

پکیج هلدینگ ها تا 6 برند:

(هشت میلیارد تومان)

 

پکیج هلدینگ اکسپو دبی- تارنما گستر

لازم به ذکر است که قیمت ها مصوبه دولت بوده و مقطوع می باشد.

 

 

 

 

 

پکیج تک برند:

(پنج میلیارد تومان)

پکیج تک برند اکسپو دبی- تارنما گستر

لازم به ذکر است که قیمت ها مصوبه دولت بوده و مقطوع می باشد.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر  همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

 

 

نمایشگاه اکسپو چیست؟

اکسپو Expo برگرفته از واژه Exposition است و به مجموعه نمایشگاههایی گفته می شود که هر پنج سال یکبار و هر بار در کشوری متفاوت و به مدت شش ماه ادامه دارند. اکسپو مهم‌ترین نمایشگاه‌ برگزار شده در جهان محسوب می‌شود. دفتر بین المللی نمایشگاه اکسپو که در پاریس واقع است هماهنگ کننده برپایی اکسپوها است. در حال حاضر ایران و 168 کشور دیگر، عضو این سازمان هستند. در نمایشگاه جهانی اکسپو، قدرتمندترین صنایع دنیا برای ارائه محصولات و خدماتشان شرکت می کنند. این نمایشگاه ها و پیامدها و برآیندهای آن برای صنایع شرکت کننده چنان ارزشمند است که امروزه اکسپو را سومین رویداد مهم دنیا پس از مسابقات جام جهانی فوتبال و بازی های المپیک می دانند و نام المپیک فرهنگ ملل را برای اکسپو برگزیده اند.

 

 

اهداف و پیامدهای برگزاری نمایشگاه اکسپو عبارتند از:

 

  •  نمایش صنایع خلاق و دستاوردهای نوین در حوزه علم 

  • برگزاری جلسات تجاری

  • فعال شدن بخش تجاری در فضای پاویون

  • اشتراک گذاری تجارب آموزنده و فرهنگی در یک موضوع جهانی

  • بهره مندی و به کار گیری تجارب دیگران 

  • گسترش مبادلات تجاری

  • درآمدزایی بیشتر برای صنایع شرکت کننده

  • افزایش و ارتقا رشد تبادلات اقتصادی و بین‌المللی

  • تقویت و حمایت از اکسپوها بعنوان آزمایشگاههای تجارب آتی

 

  خدمات تخصصی دفتر دبی‌ شرکت دانش بنیان تارنماگستر ویژه نمایشگاه اکسپو امارات

 

 

تاریخچه اکسپو

اولین دوره نمایشگاه‌ اکسپو پس از انقلاب صنعتی با نام «نمایشگاه بزرگ» در هاید پارک لندن در سال ۱۸۵۱ و با شعار صنعت برای همه ملل برگزار شد. جالب است بدانید در این نمایشگاه که به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه آثار صنعت همه ملل تا آن زمان شناخته می شد، ایران نیز به دستور امیرکبیر حضور داشت. اکسپو تاکنون در بیش از 24 شهر از جهان برگزار گردیده است.

 

 

 

نمایشگاه اکسپو دبی 2020

نمایشگاه اکسپو 2020 امارات قرار است به میزبانی دبی در امارات متحده عربی با شعار پیوند افکار و ساخت آینده برگزار می شود. این نمایشگاه بین المللی در ابتدا برای 20 اکتبر 2020 تا 10 آوریل 2021 برنامه ریزی شده بود. اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا COVID-19 تاریخ آن به 1 اکتبر 2021 الی 31 مارس 2022 (1400/7/9 الی 1401/1/11) تغییر کرد. در این دوره از نمایشگاه جهانی اکسپو، 195 کشور حضور خواهند داشت.

 

اکسپو امارات، نمایشگاه اکسپو، اکسپو دبی، اکسپو 2020، تارنما گستر

 

 

مکان اصلی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی که 438 هکتار است؛ در بین شهرهای دبی و ابوظبی، نزدیک مرز جنوبی دبی با ابوظبی واقع شده است. طرح اصلی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی که توسط شرکت آمریکایی Hok، طراحی شده است به شکل یک میدان مرکزی با نام «الوصل » است که توسط سه منطقه بزرگ محصور شده است. هر کدام از این مناطق به یکی از موضوعات فرعی نمایشگاه 2020 اختصاص یافته است: فرصت، تحرک و پایداری

دبی میزبان اکسپو 2020، همچنین بر سرمایه گذاری در بخشهای مختلف از جمله رشد اقتصادی، املاک و مستغلات، معابر، محیط زیست و امور عمومی تأکید کرده است. در چند وقت اخیر، دبی سرمایه گذاری عمده ای در املاک و مستغلات انجام داده است، دبی همچنین بزرگترین پروژه انرژی خورشیدی جهان را معرفی کرده است که قرار است تا نمایشگاه اکسپو 2020 آغاز شود.

علاوه بر پمپاژ پول، دبی قصد دارد در طرحی با نام دستورالعمل شادی دبی که دارای 16 برنامه با چهار مضمون مختلف است شادترین شهر تا سال 2020 را ایجاد کند.

علاوه بر اینها بر اساس پیش بینی صندوق بین المللی پول نمایشگاه اکسپو 2020 دبی باعث افزایش تولید ناخالص داخلی خواهد شد.

 

 

 موضوع نمایشگاه اکسپو امارات

این نمایشگاه موضوعی با عنوان "اتصال ذهن ها، ایجاد آینده" خواهد داشت. نمایشگاه همچنین دارای سه زیرمجموعه فرصت، تحرک و پایداری خواهد بود که هر کدام محوطه و وال های خاص خود را دارند.

 

  • محور فرصت: باز شدن پتانسیل در درون افراد و جوامع نیز برای ایجاد یک آینده بهتر، شامل حوزه های آموزش، اشتغال، صنایع، سرمایه مالی و حکومت
  • محور تحرک: جنبه های دقیقتر و کارآمدتر افراد، کالاها و ایده ها و مشکلات مربوط به حوز ه های حمل و نقل، سفر و اکتشاف، تحرک شخصی، تدارکات، و اتصال دیجیتالی
  • محور پایداری: مفهوم زندگی در تعادل بر روی سیاره زمین، زیرشاخه نوآوری ها و شیوه های حفاظت از اکوسیستم ها، مدیریت منابع و طراحی محیط ها و سیستم های اقتصادی برای کاهش تغییرات اقلیمی و ایجاد مزایای پایدار

 

حضور ایران در نمایشگاههای جهانی اکسپو

ایران به دستور امیرکبیر در اولین دوره نمایشگاه جهانی اکسپو که در سال 1851 و در لندن برگزار شد حضور پیدا کرد. قبل از انقلاب نیز ایران در چندین نمایشگاه اکسپو حضور فعال داشته است. شاخص ترین پاویون ایران در قبل از انقلاب توسط عبدالعزیز فرمانفرمائیان برای نمایشگاه اکسپو 1967 مونترال طراحی و اجرا شد. بعد از انقلاب نیز ایران همواره در نمایشگاههای بین المللی اکسپو شرکت کرده است. شاخص ترین پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو در اکسپوی 2015 میلان است. در این نمایشگاه ایران در گروه پاویونهای 2000 متر، در بخش طراحی نمایشگاهی (exhibition design) موفق به کسب مقام دوم شد.

 

 

ایران در اکسپو 2020 دبی

در نمایشگاه اکسپو 2020 حضور ایران بصورت پاویون مستقل و ساخت سالن خواهد بود. پاویون ایران با مساحت 2014 متر مربع در زون تحرک و در همسایگی پاویون کشورهای فرانسه و شیلی قرار گرفته است.
 
 
 
 
 
نمایشگاه اکسپو دبی
 
 

 

 

  فرصت های تجاری پاویون در اکسپو 2020 دبی

 
  • معرفی محصول در قالب فیلم معرفی ایران به مدت 180 روز، روزی 3 ساعت در video wall های نمایشگاه اکسپو

  • معرفی محصول در صفحات اینتراکتیو به مدت 180 روز، در تمام ساعت کار اکسپو در نقاط مختلف سالن

  • درج لوگو و نام شرکت در وب سایت اکسپو، کاتالوگ و بروشورهایی که در پاویون های نمایشگاه اکسپو توزیع می‌گردد

  • استفاده از لوگوی Expo در وب سایت شرکت های متقاضی به عنوان حامی اکسپو

  • استفاده از مصالح تولیدکنندگان داخلی در ساخت پاویون و معرفی برند آن‌ها

  • ساخت یکی از فضاهای پاویون و نام‌گذاری سالن بنام برند خود

  • امکان عرضه محصول در فضای تجاری پاویون و فروش آن

  • اجازه حضور نمایندگان شرکت‌ها جهت عرضه کالا در اکسپو

  •  نمایش برند و معرفی محصول توسط QR Code

  •  تبلیغات با شیوه‌های متفاوت و علمی

 

 
 
اکسپو امارات، نمایشگاه اکسپو، اکسپو دبی، اکسپو 2020، تارنما گستر

 

پیشنهاد پکیج های تبلیغاتی حضور در پاویون ایران در اکسپو 2020 دبی

 

 

 

تعرفه قیمت

 

پکیج هلدینگ ها تا 6 برند:

(هشت میلیارد تومان)

 

پکیج هلدینگ اکسپو دبی- تارنما گستر

لازم به ذکر است که قیمت ها مصوبه دولت بوده و مقطوع می باشد.

 

 

 

 

 

پکیج تک برند:

(پنج میلیارد تومان)

پکیج تک برند اکسپو دبی- تارنما گستر

لازم به ذکر است که قیمت ها مصوبه دولت بوده و مقطوع می باشد.

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پکیج های خدماتی متنوع، همین حالا با کارشناسان تارنماگستر تماس بگیرید

 

 

 

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید:

 

chat gpt چیست و بر سئو شما چه تاثیری دارد؟

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha