الگوریتم لینک گوگل چیست؟

سئو سایت و الگوریتم های گوگل و مدت زمان تاثیر بک لینک‌ها در سئو

الگوریتم لینک گوگل چیست؟

آیا میدانید که گوگل چگونه لینک هایمان را ارزش گذاری می کند؟در این مقاله به بررسی الگوریتم لینک گوگل می پردازیم.

 

شرکت گوگل به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های موتور جستجو همواره در پی آن بوده تا الگوریتم هایی را طراحی کند که وب سایت ها را بصورت کاملا دقیق ایندکس نماید. این موتور جستجوی قوی از الگوریتم های متعددی برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند.

در این مقاله سعی داریم که در مورد الگوریتم لینک صحبت کنیم. این الگوریتم می کوشد تا کیفیت لینک سازی وب سایتتان را بسنجد و با توجه به لینک دهی های داخلی و خارجی وب سایت، امتیازی را به عنوان خروجی ارائه دهد. این بدین معناست که این الگوریتم با توجه به المانهای خاص خود، اعتبار لینک های رد و بدل شده یک وب سایت را می سنجد و به آن نمره می دهد.

 

algoritm google- الگوریتم گوگل

 

الگوریتم لینک گوگل چکار می کند؟

کاملا بدیهی است که به صورت دقیق نمی توان گفت که الگوریتم های گوگل چگونه کار می کنند و یا پس از هر آپدیت، الگوریتم ها تحت تاثیر تغییرات قرار خواهند گرفت و یا حتی هیچ اثری بروی الگوریتم خاصی نداشته است. اما به طور کلی گوگل همواره در طلب تغییر و بهینه سازی ساختار الگوریتم لینک بوده تا بتواند سریعا لینک های با کیفیت را شناسایی و رتبه بندی کند. هرگاه در مورد تغییرات الگوریتم ها صحبت می شود به این معناست که هوش مصنوعی تعابیر و تفاسیری را به عنوان خروجی اعمال میدارد، خروجی ها سیگنال هایی را به سمت الگوریتم ها ارسال می دارند که می تواند ساختار الگوریتم ها را تحت تاثیر قرار دهد، که میتواند در مورد الگوریتم لینک، ارزش یک لینک را افزایش و یا کاهش دهد.

وقتی یک وب سایت معتبر به وب سایتی لینک می دهد از نظر گوگل ارزش بیشتری دارد مثل میزان ترافیک سایت، قدرت سایت لینک دهنده، تعداد لینک ها، رنک پیج صفحه مدنظر و مواردی از این دست که به صورت مستقیم روی ارزش لینک تاثیر دارند تا اینکه یه وب سایت ضعیف به آن لینک دهد و بالعکس، هنگامی که در مورد بک لینک ها صحبت می شود هرگاه بک لینک ارسال شده از سمت وبسایت مرتبط و معتبری باشد ارزش آن بک لینک افزایش می یابد که می تواند تبعات مثبتی بر نتایج سئوی شما داشته باشد.

 

 

مدت زمان تاثیر بک لینک‌ها در سئو

این سوال را اغلب همه مشتریان از سئوکارهای تارنماگستر می پرسند و جواب دقیق و کاملی برای آن وجود ندارد. معمولا این زمان را بین چند روز تا چند ماه در نظر می گیرند. جان مولر می گوید: روشی که ما برای پردازش لینک ها در نظر گرفته ایم کاملا پیوسته است و هیچوقت یک بازه زمانی مشخص وجود ندارد. ممکن است شما یک بک لینک بگیرید و یک ساعت بعد تاثیر آن را ببینید یا اینکه ممکن است بک لینکی بگیرید و تاثیر آن را چندین ماه بعد احساس کنید. بهتر است آبک لینک سازی را به صورت مداوم ادامه دهید تا بتوانید تاثیر آن را به صورت پیوسته مشاهده کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان با سئوکارهای ما تماس بگیرید

     

 

 با توجه به مطالب گفته شده سعی کنید به عنوان یک سئو کار حرفه ای، لینک دهی خود را با دقت انجام دهید تا بتوانید در الگوریتم لینک گوگل به امتیاز بیشتری دست یابید.

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha