الگوریتم گوگل فِرِد Google Fred

الگوریتم Google Fred و اهمیت سئو کلاه سفید

الگوریتم گوگل فِرِد Google Fred

الگوریتم گوگل فِرِد Google Fred چیست و چه سایتهایی را جریمه می کند؟ اگر سئو کار هستید حتما الگوریتم های گوگل را به خوبی می شناسید

 

گوگل فِرِد چیست؟

Fred به روز رسانی جدیدی است که گوگل در مارچ 2017 به هسته اصلی موتور جستجو اضافه کرد. هدف اصلی این به روز رسانی بررسی کیفیت و محتوای سایتهاست و روی لینک‌های تبلیغاتی زیاد، بک لینک گرفتن از سایت‌های نامعتبر و تولید محتوای بی‌کیفیت بسیار حساس است، پس با آمدن google Fred باید بیشتر به سئو کلاه سفید برای سایت خود اهمیت دهید.

 


 

 

سئو کلاه سفید و نحوه عملکرد موتورهای جستجو

موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟

سئو کلاه سفید و نحوه عملکرد موتورهای جستجو

موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟ تاکتیک‌های استراتژی سئو کلاه سفید، بهبود رتبه سایت در گوگل: محتوای باکیفیت- استفاده از کلمات کلیدی- لینک سازی- بهینه سازی سایت برای تلفن‌های همراه-ساختار URL، مزایای سئو کلاه سفید

 


 

گوگل فرد چگونه به وجود آمد؟

در مارچ سال 2017 تغییرات ناگهانی و شدید در رتبه سایت ها به وجود آمد. این تغییرات به قدری ناگهانی و سریع بود که برخی سایت ها افت 90 درصدی رتبه را تجربه کردند. گوگل مثل همیشه سکوت کرده بود و درباره این آپدیت‌ها به وبمسترها توضیحی نمی‌ داد. به همین دلیل افراد زیادی در شبکه های اجتماعی درباره این تغییرات شروع به گمانه زنی کردند. در یکی از این گمانه ها، فردی به نام  Ryan Jones (مدیر سئوی (Sapient Razorfish در توئیتی نوشت:

کسانی که با Gary Illyes (مدیر بخش توسعه موتور جستجوی شرکت گوگل) رفیق نیستند، خوب است بدانند که او تمام اشیایی که نامی ندارند را Fred صدا میزند. ماهی‌ها، آدم‌ها یا هرچیزی که فکرش را بکنید.

پس از مدتی Barry Schwartz (یکی از کارشناسان موتورهای جستجو) ازGary Illyes  پرسید که آیا می‌خواهد اسمی برای آپدیت جدید انتخاب کند؟ گری هم با کنایه به شوخی Ryan Jones در جواب گفت:

از این به بعد هر آپدیتی که غیر رسمی باشد و گوگل چیزی از سازوکار آن برملا نکند با نامFred  شناخته خواهد شد.

 

 

گوگل فرد چه سایت‌هایی را جریمه می‌کند؟

گوگل فرد با جریمه کردن سایتهایی که:

 

  • بیش از حد از تبلیغات استفاده کنند،

  • محتوای بی کیفیت و کوتاه تولید کنند،

  • از لینکهای تبلیغاتی فرینده استفاده کنند،

  • از بک لینک های نامعتبر استفاده کنند،

  • کاربر در آن تجربه کاربری مناسبی نداشته باشد،

  • برای نمایش در تلفن همراه با مشکلاتی روبه رو هستند،

 

به رتبه سئو آنها صدمه میزند و جایگاهشان در صفحات جستجوی گوگل افت پیدا می کند.

 

 

چگونه از افت رتبه ناشی از گوگل فرد جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از افت رتبه باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

  • از خرید بک لینک بپرهیزید.

  • از بک لینکهای باارزش استفاده کنید.

  • از قابلیت جستجوی صوتی استفاده کنید.

  • از تبلیغات کمتری در سایت خود استفاده کنید.

  • تجربه خوشایندی برای کابران خود فراهم کنید.

  • از محتوای ویدیوئی در سایت خود استفاده کنید.

  • محتوای با کیفیت، منحصر به فرد، معتبر و به روز تولید کنید.

  • در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و محتوای تولیدی خوذ را به اشتراک بگذارید.

 

اگر فکر میکنید زمان آن رسیده که سئوی وبسایتتان را بصورت کلاه سفید بهبود ببخشید، همکاران ما در شرکت دانش بنیان تارنما گستر میتوانند در این امر شما را یاری رسانند، برای دریافت مشاوره رایگان باما تماس بگیرید

 


 

 

تیم تولید محتوا در تارنماگستر

تولید محتوا

تولید محتوا چیست؟ قالب های تولید محتوا: 1.تولید محتوای متنی 2.تولید محتوای صوتی 3.تولید محتوای ویدئوی 4.تولید محتوا تصویری، فرمت های محتوا: 1.اینفوگرافیک 2.دوره های آنلاین 3.کتاب های الکترونیک 4.پادکست 5.موشن گرافیک

 


 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha