کدام تاکتیک های سئو به وب سایتتان ضربه می زند

این مطلب آموزشی را با هم بخوانیم:

کدام تاکتیک های سئو به وب سایتتان ضربه می زند

تاکتیک های سئو که به وب سایت شما ضربه می زند: cloaking، لینک های پرداختی، قرار دادن بک لینک رقبا در سایت های اسپم شده و سایرموارد.

 

در این مقاله سعی داریم در مورد تاکتیک هایی از سئو صحبت کنیم که منجر به شکست می شود و ترافیک ارگانیک وبسایتمان را کاهش می دهد. این تاکتیکها با عنوان عملیات کلاه سیاه معروفند که برای آشنایی بیشتر می توانید مطلب زیر را مطالعه نمایید:

 

 

کدام تاکتیک های سئو به وب سایتتان ضربه می زند:

- همانطور که می دانید ساختن بک لینک ها یکی از عوامل موثر در رشد رتبه وب سایت در گوگل است. اما بسیاری از صاحبان وب سایت ها به دنبال خرید صفحات شخصی، وبلاگها و صفحات سوشال مدیا هستند تا بتوانند وب سایتشان را در آن تبلیغ نمایند، به این مکانها در اصطلاح PBN گویند. اما سابقه و گذشته این صفحات می تواند تاثیر بسیار زیادی در اندکسینگ گوگل بگذارد و  وبسایتمان را دچار پنالتی نماید.

 

private blog network- pbn

 

-مورد بعدی ساخت صفحاتی مملو از کلمات کلیدی است که به آن Keyword Stuffing گویند. بسیاری از افراد علاوه بر گذاشتن کلمات کلیدی در محتوا و عنوان آن، سعی می کنند از کلمات کلیدی به صورت مخفی در سورس منبع استفاده کنند و به اصطلاح آن را Hidden نمایند. الگوریتم های گوگل علاوه بر ایندکس کردن محتوای وب سایتتان می توانند حتی گرامر محتوایتان را نیز مورد بررسی قرار دهند چه برسد بر کلمات کلیدی مازاد بر سازمان!

 

Keyword Stuffing

 

- بسیار از صاحبان کسب و کارها سعی می کنند با رقبایشان جنگی خاموش را شروع نمایند و در وب سایتهای spam یا پنالتی شده بک لینک وب سایت رقیب را قرار دهند. که خوشبختانه ابزارهایی نظیر google search console تمام بک لینک های شما را نشان می دهد و شما می توانید از این جنگ خاموش آگاه گردید و به گوگل اعلام نمایید که حاضر به قرار گرفتن آدرس وب سایتتان در آن پیج ها نیستید.

 

فرم مشاوره رایگان سئوی محتوا

 

- مورد بعدی لینکهای پرداختی هستند، بدین معنا که به وب سایت دیگری هزینه ای پرداخت گردد که برایمان لینک سازی کند که خود گوگل آن را منع نموده است.

- مورد آخر cloaking است. در این روش طراح سعی میکند تا دو صفحه برای یک موضوع واحد طراحی نماید یکی برای ایندکسینگ گوگل و دیگری برای کاربر وب سایت. لذا صفحه ای که برای موتور جستجو طراحی میگردد پر از کلمات کلیدی است و صفحه بعدی از UX قوی برخوردار است تا کاربران بیشتری را جذب نماید.

 

cloaking

 

 اگر به دنبال بهینه سازی محتوای وب سایتتان با تکنیک های کلاه سفید هستید اما وقت آن را ندارید که خودتان آن را انجام دهید، میتوانید از خدمات تیم حرفه ای بهینه سازی وب سایت تان بر اساس اصول سئو تارنماگستر در این زمینه کمک بگیرید.

 

اگر فکر میکنید زمان آن رسیده که سئوی وبسایتتان را بصورت کلاه سفید بهبود ببخشید، همکاران ما در شرکت دانش بنیان تارنما گستر میتوانند در این امر شما را یاری رسانند، برای دریافت مشاوره رایگان باما تماس بگیرید

   

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha