روش اضافه کردن کلمات کلیدی به متن: 1- ساخت عبارات کلیدی 2- تقسیم متن به قسمت های کوچک 3- تهیه لیست بالتی و سایرموارد

 

روش اضافه کردن کلمات کلیدی به متن بدون افت کیفیت محتوا و سئو 

یکی از مهمترین قسمتهای ساخت صفحات وب سایت با ترافیک زیاد، ساخت کلمات کلیدی است. در زمانهای گذشته استفاده هر چه بیشتر از کلمات کلیدی معیار مهمی برای ساخت محتوایی با سئو قوی محسوب می شد. اما امروزه موتورهای جستجوی قوی نظیر گوگل استفاده بی مورد از کلمات کلیدی را نوعی امتیاز منفی بشمار می آورند. پس این سوال مطرح می شود که چگونه می توان بدون افت کیفیت محتوا و سئوی سایت به محتوای خویش کلمات کلیدی افزود؟

 

 

اگر فکر می کنید زمان آن رسیده که یک محتوای با کیفیت در وبسایت خود داشته باشید و از کلید واژه های رقبای خود مطلع گردید، برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02188077827 - 02188077827

 

1- با کلمات کلیدی عبارات کلیدی بسازید

موتورهای جستجو، یا سایر برنامه ها و برنامه های رایانه ای، می توانند کل محتوای وب سایت را بخوانند و شناسایی کنند، بدون اینکه نیازی به ثبت علائم نگارشی، بالت، مکث یا نقل قول باشد. بنابراین، عبارات کلیدی باید فقط با کاما یا فاصله از هم جدا شوند. خوانندگان فکر می کنند که این یک کلمه عادی در کل محتوا است، اما در مقابل موتورهای جستجو، به نوبه خود، رتبه وب سایت شما را بالا می برند.

 

کلید واژه، کلمه کلیدی، تحقیق کلمه کلیدی،  keyword- خدمات سئو تارنما گستر

key-word چیست؟

 

 

2- متن را به قسمت های کوچک تقسیم کنید

در واقع، موتورهای جستجو بیشترین کلمات کلیدی تکراری را در صفحات اصلی وب سایت بررسی و جستجو می کنند. عناوین و صفحات مقدماتی تنها راه استفاده از کلمات کلیدی نیستند. بنابراین، می توانید متن را تقسیم کنید تا ظاهری طبیعی به وجود آید، تزئینات بیشتری را با کلمات کلیدی برتر بر محتوای صفحه اعمال کنید. تصاویری با تگ "alt" را در بالا، یا نوار کناری و یا در پایین محتوا وارد کنید.

 

 

3- تهیه لیست بالتی می تواند کمک بزرگی در درج کلمات کلیدی باشد

بالتها موقعیتی ویژه هستند که در محتوا می توانند توجه خوانندگان را به راحتی جلب کنند، استفاده از بالتها نتایج خوبی را برای خوانندگان به ارمغان می آورد، اما به طور تصادفی توسط نویسندگان محتوا نادیده گرفته می شوند.

 

 

4- لینک «ادامه مطلب» را به محتوایتان اضافه کنید

 در واقع، در پایین صفحه استفاده از لینک «ادامه مطلب» روش مناسبی برای درج محتوای مفید بیشتر در همان صفحه است، اما بیشتر خوانندگان فکر می کنند به صفحه دیگری هدایت خواهند شد. در اصل، این را می توان میانبری برای هدایت خوانندگان به صفحه ای دانست که حاوی مقادیر زیادی از اطلاعات  است.

 

 

5- کلید واژه هایی را استفاده کنید که برای خواننده پارادکس ایجاد کند

برخی عبارات کلیدی با وجود قدرتمند بودن به ندرت در عمل به کار می روند، یعنی دقیقاً محتوای برعکس آنچه شما می خواهید را به خواننده منتقل می کند. به عنوان مثال بازاریابی آنلاین ارزان را می توان به عنوان بازاریابی ارزان آنلاین تفسیر کرد، که می تواند در یک فضای کسب و کار رقابتی کاملاً محبوب باشد، اما عملا دقیق نیست تا معنایی را که نویسنده می خواهد بیان کند.

 

 

6- یک لندینگ پیج برای تعریف کلمات کلیدی ایجاد کنید.

به خصوص هنگامی که شما مالک یک سایت کسب و کار آنلاین هستید، عبارات کلیدی نامربوطی در کل متن شما استفاده می شود. بنابراین، داشتن یک صفحه جداگانه که کل کلمه کلیدی را تعریف و حاشیه نویسی کند و فقط روی حداقل 1 یا 2 کلمه کلیدی در هر صفحه تمرکز دارد امری ضروری به نظر می رسد. این امر با ایجاد جلوه ای طبیعی تر در متن، به راحتی توجه خوانندگان را به خود جلب می کند.

 

landing page- لندینگ پیج، کلید واژه، کلمه کلیدی، تحقیق کلمه کلیدی،  keyword- خدمات سئو تارنما گستر

 

7- عبارات کلیدی را با هم ترکیب کنید

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی مستقل در یک پاراگراف، ظاهری خشک، سفت و سخت ایجاد می کند. اما می توانید با ترکیب کلمات کلیدی یا عبارات کلمات کلیدی با یکدیگر این تغییر را ایجاد کنید، در این صورت خواننده فقط یک کلمه کلیدی را تشخیص می دهد، اما موتورهای جستجو بر تفاوت آنها با هم واقف هستند.

 

 

8- کلمات اضافی به کلمات کلیدی خود بیفزایید

عبارات کلیدی گاهی اوقات بسیار غیرطبیعی و خشک هستند، که می توانند باعث از بین رفتن تمرکز خوانندگان خاص شوند. برای رفع این مشکل، در ابتدا و یا انتهای این عبارات کلیدی کلمات اضافی، توضیحات یا اصطلاحات متناسب با موقعیت مربوطه را اضافه کنید.

 

 کاید واژه، کلمه کلیدی، تحقیق کلمه کلیدی،  keyword- خدمات سئو تارنما گستر

 

9-  کلمات کلیدی را در توصیفات وارد کنید

احراز هویت قبل از همکاری با شرکت شما، روی مشتریان بالقوه یا افراد باتجربه تأثیر زیادی خواهد داشت. بیشتر اوقات، مشتری خاصی هنگام جستجوی یک مقاله خاص، از اصطلاحات و عبارات ویژه ای در جستجوی آنلاین استفاده می کند که شما آنها را به راحتی با کلمات «این» و یا «آن» جایگزین کرده اید. هدف از استفاده از کلمات کلیدی این است که مردم از این طریق اطلاعات را به صورت آنلاین پیدا کنند.

 

وقتی از نکات بالا تجربه کسب کردید، می توانید برای بهینه سازی تعداد کلمات کلیدی گام بردارید. اگر به دنبال نوشتن محتوای با کیفیت بالا هستید اما وقت آن را ندارید که خودتان آن را انجام دهید، می توانید از خدمات تیم حرفه ای تولید محتوای سئو محور تارنماگستر در این زمینه کمک بگیرید.

 

فرم مشاوره رایگان

 


خدمات سئو سایت

سئو سایت چه نقشی در افزایش فروش دارد؟

خدمات سئو سایت

سئو چیست و چگونه باعث افزایش ترافیک سایت می شود؟ نقش سئو در افزایش فروش چیست؟ یک متخصص سئو چه وظیفه ای در سازمان شما دارد؟

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha