اگر به دنبال فروش هدفمند و حرفه ای هستید، باید یک مشاور با تجربه، با سواد و مسلط بر بازاریابی در کنار خود داشته باشید. برای محقق شدن اهدافتان، لحظه ای درنگ نکنید و با مشاوران ما در تماس باشید. ما کمکتان می کنیم تا رویای رقیبتان باشید. تماس 88998285

استراتژی و مقیاس بندی

اقتصاد امروز اقتصادی مبتنی بر دریافتن فرصت ها است.برای موفقیت در رشد دادن کسب و کارتان باید از درست بودن رویکرد استرتژیک و تاکتیک های مقطعی تان اطمینان حاصل کنید.همانند بسیاری از رهبران، شاید شما رویکردی را که در شرایط قبلی موفق بوده است ولی اکنون کارای خود را از دست داده است را ادامه می دهید و اکنون نوسانات دردناکی را در عملکرد و نتایج سازمانتان مشاهده می کنید.شاید شما با وجود سختکوشی، فرصت ها و سود های زیادی رابه دلیل تلاطم ها و نواسانات خارج از کنترل از دست می دهید.

شما تنها نیستید.

تیم های رهبری در بسیاری از سازمان هاممکن است طعمه مفروضات نادرست در بازاری پر نوسان باشند.ممکن است رهبر های میانی از لحاظ مهارتهای مدیریتی از سازمان رو به رشد و پیچیده جا مانده باشند.به عنوان رهبر کسب و کارتان شما می خواهید که سازمانتان بر روی ویژگی های که به خلق ارزش منجر می شود تمرکز کند.و ممکن است ارزیابی شما از وضع موجود این باشد که سازمانتان قادر به دستیابی به اهداف با رویکرد فعلی است. با وجود این تفاوت بسیاری در چیزی که شاخص های داخلی به شما نشان می دهند با چیزی که ارزیابی های خارج از سازمان می نمایانند وجود دارد.

در تارنما گستر ما به شما کمک می کنیم که با ارتقاء مهارت های چابک رهبری خود در ایجاد سازمانی رقابتی و انعطاف پزیرطیف وسیعتر و قابل اعتمادتری ازگزینه های رشد و توسعه داشته باشید.

سیستم ها و فرایند ها

ایجاد یک شرکت رو به رشد، به بنیادی قابل اتکا از رهبری چابک، سیستم ها و فرایند ها، تمرکز بر ارزشهای سازمانی و فرهنگ اصلی سازمان نیاز دارد. تمرکز بر این موارد به حرکت در چارچوب مقیاس مناسب و رشد پایدار ختم می شود.

در اوایل کار، شرکت های در حال توسعه به منظور افزایش توانایی و ایجاد ظرفیت، به طور طبیعی منابع خود را گسترش می دهند.و پس سوداور شدن احساس رضایت می کنند. اما معمولا انچه را که برای رسیدن به مقیاس کنونی انجام داده اند فراموش می کنند و در مسیری نامشخص و نا متناسب با مقیاس سازمانی حرکت می کنند.

از علائم این عارضه می توان به تایید کمتر بر نواوری، فقدان نظم مدیریتی، فرهنگ تفرق و عدم وجود ارزش های مشترک سازمانی است. اگر نتوانید ارزیابی دقیق و مستمری از وضعیت کنونی داشته باشید، روی نیروهای انسانی خود سرمایه گزاری کنید و ترکیب مناسبی از زیر ساخت ها و سیستم ها را پیاده سازی کنید، هر شالوده ای که کسب وکارتان بر آن مبتنی است در بستر زمان تخریب خواهد شد و این شما را به دردسر جدی خواهد انداخت.

اینجاست که تارنماگستر وارد عمل می شود.

منابع انسانی فقط زمانی اهداف مدیریت را با جدیت دنبال می کنند که مسیر مشخص با فرایند ها و سیستم های دقیق برای انها گسترده باشد. از انجا که درامد و کسب سود از مهمترین عامل های موفقیت یک شرکت می باشد، ما با مشخص کردن زیر ساخت ها، سیستم ها و فرایند های اساسیشرکت را به سمت کسب درامد بیشتر رهنمون میشویم.

 

بازاریابی

بازاریابی تلفیق دقیقی از دانش و هنر است و ارتباط نا گسستنی با فروش دارد. شاید سازمان شما هم مانند سازمان های زیادی است که ارتباط بازاریابی و فروشش گسسته شده است. اگر سازمان فروش یک شرکت را پیاده نظام در نظر بگیرید بازاریابی قطعا نیروی پشتیبان هوایی است. فروش در راستای بازاریابی است که اثربخش است. به همین خاطر برنامه یکپارچه و جامع بازاریابی باید به صورت منسجم برنامه ریزی شود و برنامه های فروش باید در ان راستا انجام شود. اگر سازمان شما برنامه منسجم و یکپارچه بازاریابی ندارد ویا اگر برنامه های بازاریابی تان در عمل کارا نیست و یا اگر در مراحل اولیه شکل دادن کسب و کارتان هستید، نگران نباشید.

شما تنها نیستید.

تیم فروش و بازاریابی ما از تعریف (و یا باز تعریف) هویت برند تا تنظیم برنامه یکپارچه بازاریابی و انتخاب ابزار تبلیغاتی مناسب همراه شماست. ما برنامه ای یکپارچه و منسجم برای بازاریابی را  به همراه برنامه زمان بندی شده ان برای اجرا را حول مزیت نسبی شما تنظیم می کنیم.

فروش

اگر فروش را از دیدگاه تئوری بازیها بررسی کنیم، فروش یک بازی بلند مدت بر مبنای اررزش است. دو نکته در این رویکرد قابل توجه است. اول اینکه فروش یک بازی بلند مدت است نه کوتا مدت و دوم اینکه بر مبنای ارزش کالا شکل می گیرد و نه قیمت ان.

برای داشتن سازمان فروش کارا و منسجم، قدم نخست داشتن نگرش درست به فرایند فروش است. چگونه تیم فروش تان را شکل دهید و یا چگونه ان را تجدید سازمان کنید؟ چه رویکردی را به فروش و چگونه گی انجام جلسلت فروش درونی کنید؟ چه تکنیک های برای انجام ثمر بخش جلسات فروش لازم است تا در ذهن نیرو هایتان درونی شود؟ چه فرایند فروشی برای سازمان شما مناسب است؟

ما به شما کمک خواهیم کرد فروش خود را تجدید سازمان دهید و با فرایند ها و نگرش مشتری محور،فروش خود را افزایش دهید.

 

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha