دیجیتال مارکتینگ

خدمات تخصصی بازاریابی آنلاین در تارنماگستر

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی آنلاین در کسب و کار شما چه جایگاهی دارد؟ تاثیر دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار های نو پا، کوچک و کسب وکارهای بزرگ. یک متخصص دیجیتال مارکتینگ چه وظیفه ای در سازمان شما دارد؟ تارنما گستر در حوزه دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می دهد؟ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی هست؟

 

بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) چیست؟

دیجیتال مارکتینگ نوعی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و عمدتاً آنلاین از جمله تلفن‌های همراه و دیگر دیوایس های نمایش مثل کامپیوتر و هر رسانه دیجیتال دیگر انجام می‌شود. ]منبع: ویکی پدیا[

 

دیجیتال مارکتینگ

پیشنهاد میکنیم این مطلب را در اینستاگرام تارنماگستر ببینید
 

بازاریابی آنلاین در کسب و کار شما چه جایگاهی دارد؟

افزایش کاربران اینترنت این امکان را برای کسب و کارها ایجاد کرده است که با استفاده از استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ و ابزارهایی که در حوزه بازاریابی آنلاین استفاده می شود، با روشهای تبلیغاتی کارآمد و مقرون به صرفه، محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند.

دیجیتال مارکتینگ این فرصت را برای کسب و کارها  ایجاد می کند که مشتریان و مخاطبان بازارهدف خود را از طریق اینترنت جذب کرده و تاثیر بسزایی در ایجاد حس رضایتمندی آنها داشته باشند.

کسب و کارها با استفاده از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ در فضای آنلاین شرایطی را محیا می کنند که مشتریان آنها با سهولت بیشتر و بصورت آنلاین، کالا و خدمات مورد نظرشان را از بین گزینه های مختلف که متناسب با بودجه، سلیقه و نیاز آنهاست انتخاب نمایند. 

امروزه این امکان برای کسب و کارها جهت ارائه کالا و خدمات بر بستر فضای آنلاین فراهم گردیده است که با استفاده از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ و ابزارها و فن آوری هایی که در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین همگام با روشهای تبلیغاتی کارآمد و اقتصادی، این امر تحقق یابد. 

دیجیتال مارکتینگ این فرصت را برای کسب و کارها فراهم نمایند که ضمن جذب مشتریان و مخاطبان بازار هدف خود از به صورت آنلاین، رضایتمندی، علایق و سلیقه های مشتریان و مخاطبان خود را بررسی و نسبت به ارائه کالا و خدمات مورد رضایت آنها اقدام نمایند.

 

 

هزینه تبلیغات محیطی و دیجیتال

از انجایی که تبلیغات محیطی هزینه بردار است و مخاطبان محدودی را پوشش میدهد و حتی ممکن است بازار هدف شما انقدر گسترده باشد که اگر کل بیلبوردهای شهرها را هم بگیرید همچنان از نگاه مخاطبانتان دور بمانید، باید در نظر داشت که در این ایام که حتی رانندگان و سرنشین ها همه سر در گوشی های خود فرو برده اند، بهترین راه حل استفاده از تبلیغات با هزینه های کمتر و با دسترسی بالا این است که تا افراد در گوشی های خود تبلیغات شما را مشاهده کنند. بدین معنا که با کمک دیجیتال مارکتینگ و با استفاده از ابزارهای بازاریابی آنلاین محصول یا خدمات خود را معرفی کنید.

 

دیجیتال مارکتینگ

 

تاثیر دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار های بزرگ، کوچک و نو پا

دیجیتال مارکتینگ باعث رشد چشمگیری در تبلیغات کسب و کارها می شود و می توان با روش های متفاوت محصولات و خدمات را بهتر نمایش داد.

دیجیتال مارکتینگ فضایی ایجاد می کند که کسب و کارهای نوپا و کوچک که بودجه محدود تری نسبت به کسب و کارهای بزرگ دارند با هم به رقابت بپردازند.

دیجیتال مارکتینگ روش های کم هزینه و سریعتری را برای معرفی به مخاطبان برای کسب وکارها در فضای آنلاین ایجاد می کند.

طراحی وب سایت، بهینه سازی محتوا، بهینه سازی موتور جستجو گر (SEO)، ساخت ویدیو، فعالیت در شبکه های اجتماعی و سایرموارد از نمونه راهبردهای دیجیتال مارکتینگ هستند.

 

فرم مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

یک متخصص دیجیتال مارکتینگ چه نقشی در سازمان شما دارد؟

بازاریابی دیجیتال یکی ازرشته های پر رونق و گسترده بین رشته های بازاریابی است که فرصت های شغلی متنوعی را ایجاد کرده است که هر کدام ازاین فرصتها باعث به وجود آمدن موقعیت های شغلی متفاوت در زمینه های مختلف شده است.

یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید در همه رشته ها و موقعیت های شغلی بوجود آمده توسط این رشته تخصص و مهارت داشته و صاحب نظر باشد.

یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید بتواند تمامی اعضای تیم اش را در زمینه های مختلف بازاریابی که شامل گروه های استراتژی بازاریابی آنلاین، تحقیقات بازار، خرد جمعی، طراحی و توسعه وب و موبایل اَپ، تولید محتوای دیجیتال، بازاریابی از طریق e-mail، تبلیغات آنلاین، بازاریابی مشارکت، بازاریابی موتور جستجو، بهینه سازی موتور جستجو (سئو سایت)، تبلیغات کلیکی، بهینه سازی موتور جستجو ویدیویی، کانال های شبکه اجتماعی، روابط عمومی تحت وب، مدیریت مشهوریت آنلاین، مشارکت کاربران موبایل،مدیریت ارتباط با مشتری، تحلیل داده، بهینه سازی نرخ تبدیل مشتریان می باشد، هدایت و راهنمایی کند.

 

دیجیتال مارکتینگ

پیشنهاد میکنیم این ویدیو را در اینستاگرام تارنماگستر ببینید

 

خدمات تارنماگستر در حوزه دیجیتال مارکتینگ 

1-استراتژی بازاریابی آنلاین Digital Marketing Strategy

2-تحقیقات بازار Market Research

3-خرد جمعی Crowd Sourcing

4-طراحی و توسعه وب و موبایل اپ ) (UX/UI  Development and Design

5-تولید محتوای دیجیتالWriting for the Digital 

6-بازاریابی از طریق پست الکترونیک Email Marketing

7-تبلیغات آنلاین Online Advertising

8-بازاریابی مشارکتی Affiliate Marketing

-بازاریابی موتور جستجو Search Engine Marketing

10-بهینه سازی موتور جستجو (سئوSearch Engine Optimization (SEO)

11-تبلیغات کلیکی PPC Advertising

12-بهینه سازی موتور جستجو ویدیویی Video Search Engine Optimization

13-کانال های شبکه اجتماعیSocial Media Channels 

14-استراتژی شبکه های اجتماعیSocial Media Strategy 

15- روابط عمومی تحت وب Web PR 

16-مدیریت اعتبار آنلاینOnline Reputation Management 

17-مشارکت کاربران موبایلMobile Engagement 

18-مدیریت ارتباط با مشتریCRM 

19 -تحلیل داده Data Analytics 

20 –بهینه سازی نرخ تبدیل مشتریان Conversion Optimisation      

 

 

اگر فکر میکنید زمان آن رسیده که کسب و کار خود را بصورت هدفمند و آنلاین تبلیغ کنید، همکاران ما در شرکت دانش بنیان تارنماگستر میتوانند در این امر شما را یاری رسانند، برای دریافت مشاوره رایگان باما تماس بگیرید

 

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha