الناز خزاعی

دیجیتال مارکتینگ

الناز خزاعی

متخصص در حوزه SEO و لینک سازی

 

مسئولیت های مدیر بازاریابی دیجیتال شامل موارد زیر است:

 

  • برنامه ریزی کمپین های بازاریابی دیجیتال، از جمله وب، SEO / SEM، ایمیل، رسانه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی

  • حفظ حضور رسانه های اجتماعی خود در تمام کانال های دیجیتال

  • اندازه گیری و گزارش از عملکرد کلیه کمپین های بازاریابی دیجیتال

 

الناز خزاعی مدیر دیجتال مارکتیگ و دپارتمان سئو تارنماگستر

 

 

مدیر دیجیتال مارکتینگ چه کاری انجام می دهد؟

 

مدیر بازاریابی آنلاین باید درک کاملی از ابزارها و استراتژی های فعلی بازاریابی داشته باشد و بتواند مبارزات یکپارچه بازاریابی دیجیتال را از مفهوم تا اجرا هدایت کند. مدیران بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ با تیم بازاریابی، تیم های پشتیبانی کننده (مانند برنامه نویسان) و فروشندگان برای راه اندازی کمپین ها به موقع همکاری خواهند کرد.

 

الناز خزاعی مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت دانش بنیان تارنماگستر

 

مسئولیت ها و وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ

  • تمام دیجیتال مارکتینگ، از جمله SEO / SEM، گوگل ادز، ایمیل مارکتینگ، اس ام اس مارکتینگ، کمپین رسانه های اجتماعی، انواع تبلیغات native تبلیغات کلیکی و بسیار موراد دیگر را برنامه ریزی و اجرا کند

  • طراحی ، ساخت و حفظ حضور در شبکه های اجتماعی

  • اندازه گیری و گزارش عملکرد کلیه کمپین های بازاریابی دیجیتال و ارزیابی در برابر اهداف (ROI و KPI)

  • روندها و بینش ها را شناسایی کنید و هزینه و عملکرد را بر اساس بینش بهینه کند

  • طوفان فکری و ایده پردازی و تبیین استراتژی های رشد خلاقانه

  • آزمایش ها و تست های تبدیل را برنامه ریزی، اجرا و اندازه گیری کند

  • برای ایجاد لندینگ پیج و بهینه سازی تجربه کاربر، با تیم های داخلی همکاری کند

  • استفاده از توانایی تحلیلی قوی برای ارزیابی تجربه مشتری نهایی از طریق چندین کانال و نقاط لمس مشتری

  • نقاط تبدیل ابزار و قیف های کاربر را بهینه کند

  • با سایر برندها در حوزه دیجیتال مارکتینگ همکاری کند

  • فناوری های نوظهور را ارزیابی کنید.

 

 

دیجیتال مارکتینگ، یک پروژه نیست، بلکه یک فرآیند است که می بایست دائما به سمت هدف، بهبود یابد. تارنماگستر با بهره گیری از تیم متخصص خود تمام خدمات بازاریابی آنلاین را به عنوان راهکار جامع ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

 

     

 

 

و  اما جایگاه ویژه سئو در دیجیتال مارکتینگ

 

سئو یکی از کانال های مقرون به صرفه مارکتینگ برای کسب و کارها است؛ اما در صورتی که بتوانیم تخمینی از بازگشت سرمایه حاصله از آن (ROI) داشته باشیم، می توانیم اعتماد سازی بیشتری، پیش از شروع پروژه مان ایجاد کنیم.

زمانی که بدون پیش بینی ترافیک و درآمد حاصله از SEO و مشخص کردن KPI های بیزنسی شروع به حرکت می کنیم؛ شفافیت کم و امکان هدر رفت منابع زمانی و تومانی بیشتری ایجاد می کنیم.

استراتژی سئو در هر مارکت و بیزنس، متفاوت است؛ اما کار مشترک برای همه آن است که باید راه ورود پول و کاربر به آن بیزنس رامشخص کنیم؛ که متناسب با هر مارکت، متفاوت است.

بنابراین پیش از تمرکز بر روی کسب رتبه بر روی کلمات کلیدی و به دست آوردن ترافیک سایت، مشخص کنیم کسب رتبه بر روی چه عبارات وکلماتی، منجر به خلق ارزش بیشتر برای آن کسب و کار می شود.

پس داشتن لیستی از عبارات استراتژیک صنعت به عنوان هسته شروع فعالیت مان، لازم است.

باید توجه کنیم برای موفقیت در استراتژی های سئو خود، نیازمند تفکر تهاجمی-دفاعی هستیم. به همین دلیل، به هنگام انتخاب کیوردها، باید از نقاط قوت خود استفاده کنیم و یک آنالیز SWOT انجام دهیم تا بفهمیم نقاط ضعف و وقوت ما نسبت به رقبا چیست و با تحلیل این جدول به بهترین کیورد ها برسیم.

در صورتی که پیش از ما بر روی سایت فعالیت صورت گرفته است، بهتر است کیوردها را بر اساس پوزیشن هایشان، با هدف اولویت بندی و بهبود رتبه هر دسته، در چند گروه قرار دهیم. از فیلترهای ساده گوگل سرچ کنسول، نگذریم.

توجه کنیم در زمان پیش بینی و آنالیز داده ها، دیتای سالانه را نیز مورد بررسی قرار دهیم تا با خارج کرن پیک های آن صنعت، بتوانیم اقدام به ارزیابی ترافیک پایه (Baseline Traffic) کنیم و پس از آن اقدام به طرح ریزی پلن های بعدی کنیم.


شرکت دانش بنیان تارنماگستر همواره مشتاق به گسترش تیم خود با عناوین شغلی کارشناس دیجیتال مارکتینگ و کارشناس سئو می باشد لذا در صورت داشتن یک رزومه حرفه ای حتما با تکمیل فرم همکاری با تارنماگستر، با ما در ارتباط باشید.

 

جهت بهبود سئو سایت و افزایش ترافیک با سئوکار های ما تماس بگیرید

 

     

 

برچسب ها :

تارنماگستر

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتر

سئو

کارشناس سئو

الناز خزاعی

الناز

خزاعی

ارزیابی رقبا

بازاریابی آنلاین

بازاریابی دیجیتال

محتوا با کیفیت

افزایش رتبه سئو

افزایش سئو سایت

راههای افزایش سئو سایت

نحوه افزایش سئو سایت

نرم افزار گوگل آنالیتیکس

ترافیک ارگانیک

ترافیک سایت

افزایش رتبه سایت در گوگل

افزایش فروش

افزایش ترافیک سایت

کوگل ادز

تبلیغات گوگل

گوگل ادوردز

مسئولیت های مدیر بازاریابی دیجیتال

کمپین های بازاریابی دیجیتال

استراتژی های بازاریابی

راه اندازی کمپین

گوگل ادز

گوگل ادز Google ads

آموزش گوگل ادز

تبلیغات در گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادز

گوگل ادز چيست؟

مشاوره رایگان گوگل ادز

ایمیل مارکتینگ

تاثیر محتوا در ایمیل مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ

کمپین رسانه های اجتماعی

انواع تبلیغات native

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی گوگل

استراتژی سئو

KPI

SEO

SEO 2021

آنالیز kpi

kpi

seo

on-page seo

off-page seo

آنالیز SWOT

استراتژیک

سئو موفق

کلمات کلیدی

ترافیک رایگان سایت

ترافیک

سئو کار

سئو کار حرفه ای

سئو کردن محتوا

چگونه محتوا را سئو کنیم؟

تکنیکهای سئو کلاه سفید

تکنیکهای سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه

محتوای سئو محور

محتوا سئو محور

سئو یک مزیت رقابتی

اهمیت سئو

سئو رایگان

سئو تارنما

سئو وبسایت خبری

ابزار سئو 2021

سئو در کرونا

خدمات سئو سایت خبری تارنماگستر

سئو تارنماگستر

مشاوره رایگان سئو

اهمیت ویژه سئو سایت

سئو سایت فروشگاهی

چرا سئو سایت مهم است؟

بررسی سئو سایت

سئو برای بیزنس های کوچک

تحلیل سئو سایت رقبا

آنالیز سئو رایگان

ضرورت سئو برای سایت خبری

بهترین شرکت سئو کار

انواع تکنیک‌ های سئو

کمپین موفق

کمپین اینستاگرامی

کمپین تبلیغاتی موفق در ایران

کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی

کمپین تبلیغاتی یلدا

کمپین تبلیغاتی موفق

استراتژی کمپین

بهترین کمپین تبلیغاتی

کمپین تارنماگستر

تارنما کمپین

نرخ مشارکت در کمپین

نتایج کمپین

راز موفقیت کمپین

بازاریابی اینترنتی

مشاور بازاریابی

استراتژی بازاریابی دیجیتال

مشاور مارکتینگ

متخصص دیجیتال مارکتینگ

شرکت دیجیتال مارکتینگ

بهترین شرکت خدمات دیجیتال مارکتینگ

مدیر دیجیتال مارکتینگ

شرکت نواوران تارنماگستر

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی موتور جستجو

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha